心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1336


21#
發表於 06-2-28 11:01 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

i agree with weima!!
but i wonder that is school vice-headmaster?? how can we pass the kids to such people????

weima 寫道:
同意。你影張相證明佢棵樹迫爆左你同佢share度牆,搵人剪完之後,如果佢唔俾錢,五萬元以下既數,你可以拎住張相同律師信入品小額錢債審裁署,計埋排期,最多兩三個月就搞好。你有哂證據,法官一定判你勝訴。最好寫埋佢間學校做佢收信地址,等全校都知佢樣衰。


大宅

積分: 1243


22#
發表於 06-2-28 11:26 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長

我會影低相做證, 尤其係白鴿同白鴿ng ng, 打電話去食環署投訴, 點知d白鴿有無病架? 呢排h5n1咁勁, 我諗有關部門會好快行動既.


洋房

積分: 57


23#
發表於 06-3-10 23:08 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長(可能好快唔再係)

話比你哋知呀,呢位副校長來自沙田區其中一間將被殺的小學。可以相像到呢間學校的部份教師係點。個校長仲出嚟話唔知點解做咗甘多嘢仲要比人殺。我就明呢!我相信佢都係一個愛理不理的校長。


大宅

積分: 1516


24#
發表於 06-3-11 04:06 |只看該作者

Re: 遇

[quote]
Gladys221 寫道:
我住係錦


洋房

積分: 57


25#
發表於 06-3-15 20:59 |只看該作者

Re: 遇

以我所知公契並沒有提及樹木的問題,但律師話根據香港法例,佢有責任將棵樹修剪,因為宜家有三分一的樹枝生係我花園上,嚴重影響我的景觀,而且要我每日幫佢掃樹葉。其實我都唔想棵樹消失,只想佢有D公德心剪吓部份樹枝。我相信佢有責任。
可惜,佢近日仍然無理棵樹。最近D樹葉日日落,上午掃完,下午又要再掃。每日都掃死人。


公爵府

積分: 25961


26#
發表於 06-3-17 19:37 |只看該作者

Re: 遇?衰鄰居:仲係小學副校長(可能好快唔再係)

[size=x-large]有d咁既小學副校長,簡直影衰晒教育界

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo