自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


子爵府

積分: 13193


21#
發表於 12-7-25 19:38 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮






珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-7-25 19:39 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

不如租酒店




男爵府

積分: 5185


23#
發表於 12-7-25 19:39 |只看該作者
叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站完全停止服務
乜都唔使煩


點評

pat510    發表於 12-7-25 23:36
tsang3502  E果係最好既辦法唔使煩  發表於 12-7-25 19:51
成人每日應進食400g蔬果


男爵府

積分: 6801


24#
發表於 12-7-25 19:40 |只看該作者
當時 9 號波 10 號波,應該怎做先好呢??


男爵府

積分: 5676


25#
發表於 12-7-25 19:41 |只看該作者

引用:叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站

原帖由 kwhyfung 於 12-07-25 發表
叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站完全停止服務
乜都唔使煩
好!米d人又嫌3嫌4!




珍珠宮

積分: 45766

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-7-25 19:41 |只看該作者
kwhyfung 發表於 12-7-25 19:39
叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站完全停止服務
乜都唔使煩

Good idea!
避免被人鬧.


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 12-7-25 19:43 |只看該作者


水晶宮

積分: 61761


28#
發表於 12-7-25 19:44 |只看該作者

引用:叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站

原帖由 kwhyfung 於 12-07-25 發表
叫港鐵以後八號風球持續左兩小時後就封哂站完全停止服務
乜都唔使煩
agree. 多一事不如少一事




別墅

積分: 895


29#
發表於 12-7-25 19:47 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

我覺得mtr做得已經好好,天災既野冇人估到




男爵府

積分: 8215

熱血勳章


30#
發表於 12-7-25 19:51 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

請用腦諗野




子爵府

積分: 10584


31#
發表於 12-7-25 19:53 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

奇怪的人,奇怪的帖,奇怪的思想。



點評

woodpecker    發表於 12-7-25 22:17


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


32#
發表於 12-7-25 19:53 |只看該作者

引用:我覺得mtr做得已經好好,天災既野冇人估到 +

原帖由 tangaslie 於 12-07-25 發表
我覺得mtr做得已經好好,天災既野冇人估到
x2 agree. 怨就怨個天啦。。不過都係無用個喎



Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


33#
發表於 12-7-25 19:55 |只看該作者

引用:我覺得mtr做得已經好好,天災既野冇人估到 +

原帖由 tangaslie 於 12-07-25 發表
我覺得mtr做得已經好好,天災既野冇人估到


請用心唸下,你趕時間返屋企,你"被困"向車內時,出面有幾百名港鐵員工為你們提供服務




男爵府

積分: 9471


34#
發表於 12-7-25 19:55 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

一事還一事。有紙皮都好啦,好過無做野




男爵府

積分: 9703

2025中秋節勳章


35#
發表於 12-7-25 19:56 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

唔好咁容易撻著先,應冷靜思考下當時的情況




複式洋房

積分: 118


36#
發表於 12-7-25 19:57 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

問題完全睇唔出係管理同指引出問題,係管理層做唔好,淨係諗點賺錢有咩用,唔用良心諗一下,算吧!而家根本有太多一班死好多人既人,世界未日早點來吧




男爵府

積分: 6888


37#
發表於 12-7-25 19:57 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

瞓紙皮都唔岩,咁不如一壞左即刻趕曬你地出閘等你地吹風mouth:定係唔安排的士,應該安排火箭送返你地返火星



點評

angelkinki    發表於 12-7-25 22:31
培根    發表於 12-7-25 20:16


子爵府

積分: 11264


38#
發表於 12-7-25 20:01 |只看該作者
唔好鬼搭地鐵啦!!!! 呀偉人!!!!
:wave:  :wave:


複式洋房

積分: 118


39#
發表於 12-7-25 20:07 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

我好相信港鐵職員盡左最大能提供的協助,但管理既去哂邊?決策既去哂邊?我既帖係想講出危機應變重要,一切只靠舊式指引,根本唔會打造良好環境同人既互動性,我相信如果我地好似日本有地震,情況同大陸同胞一樣咁亂無秩序



點評

angelkinki  會甘混亂,就係因為hk有你甘ge人。  發表於 12-7-25 22:32
woodpecker  都會呀,因為香港都有好多無賴兼嘈狂嘅人,淨係識鬧,淨係諗自己。  發表於 12-7-25 22:20


男爵府

積分: 7720


40#
發表於 12-7-25 20:12 |只看該作者

回覆:港鐵成日加價,出事叫人訓紙皮

咁請問應該要點應變呢

我想聽下樓主高見

唔好淨係識得講好似鄭家富果d廢話:;pppp:




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo