自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


21#
發表於 12-7-26 23:11 |只看該作者

引用:Quote:lamyungyu+發表於+12-7-26+17:48+佢

原帖由 tammy2008 於 12-07-26 發表
妳又會聽到呢d野既....

可能佢心情唔好 , 或者有少少情緒病......
要共處一室,所以知佢鼻航嘈到拆天



見你一獲打你一獲


公爵府

積分: 27540


22#
發表於 12-7-26 23:23 |只看該作者

回覆:『當時人』我希望你睇倒,以後唔好咁做.

有些男人對住細路係無咁有耐性,我老公就係咁,成日要我同佢補鑊安撫d細路




珍珠宮

積分: 40292


23#
發表於 12-7-26 23:25 |只看該作者

引用:既然你都覺得佢有悔意,+算數lor,+可能佢當

原帖由 newcook 於 12-07-26 發表
既然你都覺得佢有悔意, 算數lor, 可能佢當時心情唔好呢~
放過人啦




珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


24#
發表於 12-7-26 23:25 |只看該作者

引用:有些男人對住細路係無咁有耐性,我老公就係

原帖由 Fion_Chan 於 12-07-26 發表
有些男人對住細路係無咁有耐性,我老公就係咁,成日要我同佢補鑊安撫d細路



...

嗰個唔係佢個仔,同埋佢自己話人嘅時候佢個仔都在場!




見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


25#
發表於 12-7-26 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+newcook+於+12-07-26+發表既

原帖由 DIMDIM2011 於 12-07-26 發表
放過人啦
有得唔算數咩



見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


26#
發表於 12-7-26 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+newcook+於+12-07-26+發表既

原帖由 DIMDIM2011 於 12-07-26 發表
放過人啦
有得唔算數咩



見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


27#
發表於 12-7-26 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+newcook+於+12-07-26+發表既

原帖由 DIMDIM2011 於 12-07-26 發表
放過人啦
有得唔算數咩



見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


28#
發表於 12-7-26 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+newcook+於+12-07-26+發表既

原帖由 DIMDIM2011 於 12-07-26 發表
放過人啦
有得唔算數咩



見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


29#
發表於 12-7-26 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+newcook+於+12-07-26+發表既

原帖由 DIMDIM2011 於 12-07-26 發表
放過人啦
有得唔算數咩



見你一獲打你一獲


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-7-26 23:36 |只看該作者
當時人=個男人


大宅

積分: 4218


31#
發表於 12-7-26 23:42 |只看該作者

回覆:『當時人』我希望你睇倒,以後唔好咁做.

我就覺得問題不大,現在小朋友太受保護




男爵府

積分: 5646


32#
發表於 12-7-27 00:06 |只看該作者
lamyungyu 發表於 12-7-26 23:11
要共處一室,所以知佢鼻航嘈到拆天

共處一室所以聽到"鼻鼾"聲? 始終有點怪...
"當事人"是否正在休息給吵醒? 未回魂?

另外拷擊, 拷打是這個"拷"
Carmen is Mama and Beta is Papa

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo