跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 573


21#
發表於 06-4-3 17:21 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

mm7163

你個醫生叫乜名, 開刀收 $7000好平呀
[url=]


大宅

積分: 2497


22#
發表於 06-4-3 17:50 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

趙康成。因我個friend在這裹做護士,所謂"識得",所以可以收平。但我唔知正常價是多少?你不妨可以去睇下;趙醫生雖然不是在網上常常被各媽咪講,但我問過都不錯。我的護士friend第一胎趙醫生免費幫她開刀,第二天己可以落床,還不需食止痛藥添。


大宅

積分: 2497


23#
發表於 06-4-11 17:44 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

聽講法國在18April正式加價,你哋知唔知?


男爵府

積分: 7285


24#
發表於 06-4-14 17:28 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

之前好似有人提過, package唔加wor, 不過我都唔sure!!

妳地有無心問過法國, 有D乜野我地一定要帶?
爸爸可否剪臍帶?
係未佢地會幫BB留臍血?
我唔想無la la俾佢地charge呀!!

我上次打去, 姑娘話佢好忙, 要我遲左再打去, 如果妳地知, 可否話我知呀?


男爵府

積分: 7285


25#
發表於 06-4-21 14:01 |只看該作者

Re: 選擇在九龍法國醫院生BB的姊妹,入來傾下!

我岩岩 check, 佢地的病房收費已於18/4/06調整了, 產前五人房$450.

而package好似無調wor, 自然分娩套式收費產前五人房開心價$11,580.


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo