2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1225


21#
發表於 12-8-1 14:25 |只看該作者
box2s 發表於 12-7-31 21:56
我都冇得飲糖水啊,9月5 例檢和11月26b鏈,得2個期咋,好奇怪。
我同你一樣, 9月5 例檢和11月26b鏈!! 不過多左9月3飲糖水!


大宅

積分: 1831


22#
發表於 12-8-1 14:29 |只看該作者

回覆 回覆:snakeson的帖子

咁我地有機會見面喎




大宅

積分: 1873


23#
發表於 12-8-1 14:29 |只看該作者
Carrie226 發表於 12-8-1 13:19
係丫,我仲好一開門衝入去

仲比老公笑!hehe~

hehe~我覺得排得好混亂,我等佐好耐先叫名去抽血,不過抽完血無耐就見醫生三幾下就睇完走人。

啲課程都FULL哂,不過我都凈係覺得「分娩的認識」我比較有需要了解,而且依個課程有位,咁就BOOK佐10月27日果日去聽講座。


大宅

積分: 1225


24#
發表於 12-8-1 14:31 |只看該作者
box2s 發表於 12-8-1 14:29
咁我地有機會見面喎
9/5 我就去助產士小組1000產檢, 11月26好似下午2.30 (已忘記)


大宅

積分: 1873


25#
發表於 12-8-1 14:37 |只看該作者
snakeson 發表於 12-8-1 14:31
9/5 我就去助產士小組1000產檢, 11月26好似下午2.30 (已忘記)

點樣申請到「助產士小組」㗎?


大宅

積分: 1225


26#
發表於 12-8-1 14:41 |只看該作者
昨天產檢完, 等排期, 就有姑娘叫名問入入唔助產士小組. 見完醫生覺得我地冇咩特別都會安排去, 問我地願不願意入.

我上胎就冇, 因為個時有左發現有粒野, 所以醫生唔比我入.


大宅

積分: 1873


27#
發表於 12-8-1 14:53 |只看該作者
snakeson 發表於 12-8-1 14:41
昨天產檢完, 等排期, 就有姑娘叫名問入入唔助產士小組. 見完醫生覺得我地冇咩特別都會安排去, 問我地願不 ...

我上網睇過助產士小組的資料,原來真係好好,一路到生都有熟悉的助產士跟住,可惜我無得入~~~


大宅

積分: 1831


28#
發表於 12-8-1 15:09 |只看該作者

回覆 回覆:EVA12478的帖子

冇人問我啊,可能我冇得入了。




大宅

積分: 1667


29#
發表於 12-8-1 15:46 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子

我都有報呢個course




大宅

積分: 1667


30#
發表於 12-8-1 15:47 |只看該作者

回覆:box2s 的帖子

好似低風險人士先得架!




大宅

積分: 3409


31#
發表於 12-8-1 16:26 |只看該作者
冇人問我入唔入助產士小組 too ....


大宅

積分: 1441


32#
發表於 12-8-2 01:09 |只看該作者
可能我係高0,所以冇人問入唔入助產士小組!
但係佢地因我高0,安排佐下星期3返去照結構,希望順順利利!
今日都完全唔記得上網報名,但昨日D姑娘話睇昨天派的書仔都差不多,唔係必需上堂的!


大宅

積分: 1441


33#
發表於 12-8-2 01:15 |只看該作者
各位JM,昨天離開時,你地係醫院樓下有冇填表入D媽咪會?有佐咁耐,第一次收咁多禮物!


大宅

積分: 1831


34#
發表於 12-8-2 02:35 |只看該作者

回覆 回覆:Ron301的帖子

有啊




大宅

積分: 3409


35#
發表於 12-8-2 08:07 |只看該作者

引用:各位JM,昨天離開時,你地係醫院樓下有冇填

原帖由 Ron301 於 12-08-02 發表
各位JM,昨天離開時,你地係醫院樓下有冇填表入D媽咪會?有佐咁耐,第一次收咁多禮物!:waha ...
我無理佢地,有乜禮物呀?




大宅

積分: 3409


36#
發表於 12-8-2 08:09 |只看該作者

引用:可能我係高0,所以冇人問入唔入助產士小組!

原帖由 Ron301 於 12-08-02 發表
可能我係高0,所以冇人問入唔入助產士小組!
但係佢地因我高0,安排佐下星期3返去照結 ...
你幾多week ? 我聽日照結構喇!!




大宅

積分: 3409


37#
發表於 12-8-2 08:10 |只看該作者

回覆:今日第一次去廣華產驗,等咗三個鐘!

我都係高齡,可能呢個原因無得入助產士喇!!




大宅

積分: 1831


38#
發表於 12-8-2 10:42 |只看該作者

回覆 回覆:fongkpk的帖子

我唔係高0,可能我太瘦了,要醫生跟進啦。有好多禮物,如:媽媽奶粉2包,口水巾,灦紙巾,紗巾,尿片.




男爵府

積分: 9739

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章


39#
發表於 12-8-2 20:07 |只看該作者
各位JM第二次檢查係咪編去北冀十樓呀?


大宅

積分: 1831


40#
發表於 12-8-2 20:32 |只看該作者

回覆 回覆:lovelycatcat的帖子

你個張紙有寫架




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo