想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 904


21#
發表於 12-8-1 13:32 |只看該作者

引用:化學對身體無傷害,好多jm化學完個cycle好

原帖由 nn1984 於 12-08-01 發表
化學對身體無傷害,好多jm化學完個cycle好快中,因為個子宮好fertile~
好唔開心 唔明點解會咁樣




子爵府

積分: 10517


22#
發表於 12-8-1 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nn1984+於+12-08-01+發表化學

原帖由 tammy1016 於 12-08-01 發表
好唔開心 唔明點解會咁樣
唔好諗咁多,當m遲幾日黎,下個cycle好快得,加油!有無睇中醫呀?排卵後叫中醫開d黃體薬,今次差少少成功,下個cycle好大機會!




別墅

積分: 904


23#
發表於 12-8-1 18:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tammy1016+於+12-08-01+發表

原帖由 nn1984 於 12-08-01 發表
唔好諗咁多,當m遲幾日黎,下個cycle好快得,加油!有無睇中醫呀?排卵後叫中醫開d黃體薬,今次差少少成功 ...
好多謝你呀




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo