自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4102


21#
發表於 12-8-1 11:41 |只看該作者
方方媽媽 發表於 12-8-1 11:36
了鼻同剪指甲,D污物會"飛"去其他人度,咁當然唔可以接受啦.
我只係唔明,化妝其實唔影響到人,點解唔可以?
我 ...

有次我喺地鐵見到個阿姊用個膠袋套住自己對手,
喺個袋入面剪指甲.
你可以話佢d指甲都冇飛出嚟,冇影響人,
但我都好想知道:

點解唔可以返屋企先剪呀!!!!!!!




點評

mymelody2003  她有公德心了 , 我多數見到在公衆交通公具剪手甲的讓指甲隨處彈   發表於 12-8-1 11:48


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


22#
發表於 12-8-1 11:44 |只看該作者

引用:唔知大家有無見過,+女士們喺交通工具上化妝

原帖由 she_chi 於 12-08-01 發表
唔知大家有無見過, 女士們喺交通工具上化妝, 依家好似好普遍既一回事, 朝朝早返工都見到~~~~ 你哋覺得點 ...
自己唔會。



見你一獲打你一獲


子爵府

積分: 10743


23#
發表於 12-8-1 11:46 |只看該作者
其實有乜所謂呢?佢又整唔到你,有啲人鍾意訓晏啲,或者朝早真係冇時間整任何嘢,我反而不太介意,仲會睇吓佢地點化添


子爵府

積分: 10798


24#
發表於 12-8-1 11:47 |只看該作者

引用:Quote:evaw+發表於+12-8-1+11:22+覺得佢地

原帖由 方方媽媽 於 12-08-01 發表
化妝品既味大極都有限啦.
眼線筆, "微"筆, 眼影, 睫毛液, 姻脂, 唇膏, 邊有味即? 就算有,都係好輕微既香味 ...
我係有親身經歷先咁講,一位女仕坐正我隔離,由上濕粉嗰下開始(但我瞄唔到咩牌子)氣味





子爵府

積分: 10798


25#
發表於 12-8-1 11:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+方方媽媽+於+12-08-01+發表化

原帖由 evaw 於 12-08-01 發表
我係有親身經歷先咁講,一位女仕坐正我隔離,由上濕粉嗰下開始(但我瞄唔到咩牌子)氣味



...
未打完,d氣味攻埋嚟,跟手碎粉、胭脂粉飄埋嚟 ;上車補下眼妝我仲可以接受,連底妝都要上車化我真係




公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-8-1 11:54 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

好鬼核凸




大宅

積分: 2063


27#
發表於 12-8-1 11:56 |只看該作者
雖然覺得係交通工具上化妝唔係咁好, 但我又會忍唔住"目及" 佢地, 因而真係好犀利


侯爵府

積分: 20620


28#
發表於 12-8-1 12:03 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

我只會服咗佢地囉,架車郁緊隻手會震,咁都化到,都好勁




男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


29#
發表於 12-8-1 12:03 |只看該作者
係囉,依加d人真係好忙架!!


大宅

積分: 3746


30#
發表於 12-8-1 12:04 |只看該作者
每次遇到隔離有人化妝我都好困擾..因為我係有鼻敏感, 一上粉果下真係多得佢唔少. 有一次仲慘, 係巴士仲要塞車又全車full左. 個女人係我身邊化個全妝不特止仲要噴香水. 佢係噴好多係隻手然後塗上身. 果下, 我差D暈咁滯...結果一埋站都未到目的地, 我真係要落車轉地鐵.


大宅

積分: 4511

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-8-1 12:07 |只看該作者
只係覺得呢啲人.......
既然咁著重自己既容貌, 點解唔化左先出街呢 ?
喺街化妝, 重要死 look 大隻眼, are 起對手, 呢個樣已經夠樣衰, 幾靚女都扣哂分啦 !


大宅

積分: 4102


32#
發表於 12-8-1 12:09 |只看該作者
方方媽媽 發表於 12-8-1 11:36
了鼻同剪指甲,D污物會"飛"去其他人度,咁當然唔可以接受啦.
我只係唔明,化妝其實唔影響到人,點解唔可以?
我 ...

如果你只想針對化妝,
我有咁既理解:

衛生問題
- 化妝前應該先洗乾淨對手, 然後再開始化妝.
- 如果你出左街先化妝, 對手已經摸過好多野, 對皮膚都唔好. 我未見過車上d人會先消毒對手再化妝囉.

儀容問題
- 化妝時, 例如化眼, 因為角度問題, 好多時都要向下望/ 向上望. 當你向上望時好多人都會不自覺張開左個口 (請自行想像). 而呢d咁既表情, 當時人係唔知道/ 塊鏡太細睇唔到, 但喺車上, 咁多人又唔可以走開既情況下個個都會見到. 簡單講句, 係好樣衰既(即係失儀). 佢本人想扮靚, 但何必喺人面前表演d咁失儀既事呢. 或者佢唔介意表演, 但公共場所都唔好迫人睇囉.

仲有安全問題, 車上咁多人, 你化妝唔係大晒. 係會有機會比人撞到而整親自己. 到時你報警投訴人呀?

唔好受電影影響以為女仔查唇膏個樣好sexy, 人地係明星, 著晒d好靚既晚裝, 一個人對住塊鏡做. 你唔係.

如果以上, 都係覺得原來出街化妝唔係冇禮貌既行為, 咁我無言了.








點評

she_chi  你既理解..... 好充分咁解釋左覺得車上化妝既問題~~~ 解得好好, 好全面  發表於 12-8-1 12:13


大宅

積分: 3131


33#
發表於 12-8-1 12:11 |只看該作者


水晶宮

積分: 74328


34#
發表於 12-8-1 12:16 |只看該作者
yellow1018 發表於 12-8-1 12:09
如果你只想針對化妝,
我有咁既理解:

佢對手唔衛生,high污糟自己塊面,都係佢自己受.
佢化妝時醜樣,大家可以唔望佢架.佢點迫你睇呢?你唔佢咪得囉.
佢比人撞親,係佢抵死姐,都唔傷到大家架.我又從來無聽過有人係車上化妝受傷要告人噃.

上面幾個points,大部份都係化裝果位自己受番晒.
唯一係樣衰,影響市容,但大家可以唔望佢架.

我覺得,心理作用大過實質影響囉.
唔知係唔係呢?


翡翠宮

積分: 97287


35#
發表於 12-8-1 12:49 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

如果係靚女,睇佢化妝都賞心悅目嘅。醜女就唔好嗱。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5559


36#
發表於 12-8-1 12:52 |只看該作者
化妝都係為左靚, 不過成個化妝過程真人SHOW俾人睇, 又唔係一件"靚"既事!
同你化妝既原意相反左, 我覺得有D搞笑咯!
mommy loves U  


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


37#
發表於 12-8-1 12:53 |只看該作者

回覆 回覆:she_chi的帖子

日本人好多都係咁,成個東京都有,不過香港就冇呢d文化,好似b6踎響街咁,唔好睇



親賢能, 遠小人


大宅

積分: 4245

環保接龍勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-8-1 12:54 |只看該作者
回覆 she_chi 的帖子

我覺得無所謂, 當睇表演一樣, 神乎奇技, 有時覺得幾好睇添


子爵府

積分: 11379


39#
發表於 12-8-1 12:55 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

有一次見个女人不停補粉跟住塊臉好似白臉鬼我望住佢望足全程車!奇怪




珍珠宮

積分: 38647


40#
發表於 12-8-1 13:03 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

我都晤明,個位咁窄,塊鏡又細,架車又郁,點會化得好,既然半個鐘晤使都搞得掂,點解晤係屋企化,要做真人show俾人睇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo