夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11395


21#
發表於 12-8-1 15:18 |只看該作者
回覆 美亞 的帖子

唉~~~好煩惱呀


佢對自已係好大方架


男爵府

積分: 8380


22#
發表於 12-8-1 15:20 |只看該作者

回覆:各位JM, 請問你會唔會介意你男友好枯寒????

亞媽講嘢唔好唔信同唔聽



點評

VIVIANLOVEBB  知道  發表於 12-8-1 15:28


禁止發言

積分: 16954


23#
發表於 12-8-1 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11395


24#
發表於 12-8-1 15:35 |只看該作者
回覆 VIVIANLOVEBB 的帖子

無食過..只食過一,兩次日本野


大宅

積分: 4653


25#
發表於 12-8-1 15:39 |只看該作者
VIVIANLOVEBB 發表於 12-8-1 15:13
我男友唔係慳家~~佢好多野都係名牌!!!!!!!!!!!!!!!!!

嘩...咁佢擺明係唔想洗錢响你身上,坦白講...响佢心目中呢D叫唔值得
呢D唔係叫孤寒,係叫唔捨得,早幾日頭條有個專欄,topic係珍惜有期限,男人唔係唔氹你,只係唔你唔值得佢氹啫...呢句好發人深省~

2X唔細,冇乜青春可以泿費,俾個期限自己,唔得就閃人止蝕喇


公爵府

積分: 28881


26#
發表於 12-8-1 15:45 |只看該作者
VIVIANLOVEBB 發表於 12-8-1 15:13
我男友唔係慳家~~佢好多野都係名牌!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁你仲唔走,即係濶佬自己,郤要慳向你度,拍拖己經係咁,點過人世呀


公爵府

積分: 28881


27#
發表於 12-8-1 15:47 |只看該作者
VIVIANLOVEBB 發表於 12-8-1 15:35
回覆 VIVIANLOVEBB 的帖子

無食過..只食過一,兩次日本野

幾多錢先?

日本嘢可以好貴喎,OVER1000

定係元綠果D呀


子爵府

積分: 11395


28#
發表於 12-8-1 15:48 |只看該作者
回覆 loloma 的帖子

UNDER 500 FOR 2


大宅

積分: 4106


29#
發表於 12-8-1 15:53 |只看該作者
咁佢唔係枯寒!係自私!佢唔願將D錢駛係你身上,拍拖都已經係咁,第日嫁左比佢


公爵府

積分: 28881


30#
發表於 12-8-1 15:57 |只看該作者
VIVIANLOVEBB 發表於 12-8-1 15:48
回覆 loloma 的帖子

UNDER 500 FOR 2

唉..........仲唔斬攬


男爵府

積分: 9709


31#
發表於 12-8-1 16:05 |只看該作者
完全讚同auntie講法


複式洋房

積分: 480


32#
發表於 12-8-1 16:08 |只看該作者
我有個朋友同男友剛開始時仲嚴重過你。買野食飯全AA(1-2年).買支水都要分開排隊俾錢。 開頭朋友都好傷心。聽聞現在有改善,佢地現在都一齊6年準備結婚。睇你接唔接受到。俾我就接受唔到喇!


大宅

積分: 4106


33#
發表於 12-8-1 16:09 |只看該作者
你媽咪唔鐘意佢都不無道理,因為佢已經可以想像到個囡嫁左比這樣的男人以後的日子。


子爵府

積分: 11395


34#
發表於 12-8-1 16:16 |只看該作者
回覆 wall2011 的帖子

唉!!你個FD 個個又誇張左少少


子爵府

積分: 11395


35#
發表於 12-8-1 16:17 |只看該作者
回覆 amy625 的帖子

嗯!


複式洋房

積分: 480


36#
發表於 12-8-1 16:35 |只看該作者
回覆 VIVIANLOVEBB 的帖子

所以有比你男友誇張的。你食飯睇戲係咪AA?定你男友對食無要求,所以唔食貴野。


公爵府

積分: 28457


37#
發表於 12-8-1 16:36 |只看該作者
佢擺明係唔想洗錢响你身上 x 2


珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 12-8-1 16:36 |只看該作者
回覆 oni2 的帖子

我蝦子餅都係


男爵府

積分: 7377

畀面勳章


39#
發表於 12-8-1 18:53 |只看該作者

回覆:各位JM, 請問你會唔會介意你男友好枯寒????

會介意囉




子爵府

積分: 11869


40#
發表於 12-8-1 18:55 |只看該作者
我老公份人都好孤寒,但佢對我都算OK..
以前讀書無錢,佢食幾蚊串魚蛋都唔捨得,禮拜六賣旗都唔買,但都會買俾我食
跟住做暑期工,都會分三份一俾我,俾三份一佢媽媽(我叫佢俾),淨返自己洗..
當然我地平時拍拖都係好慳,好多時我會食埋飯先同佢出街
或者係雙方屋企煮個面食就算..
不過經過呢十年既薰陶,我老公對身邊既人大方左好多..
我老公收入都OK,岩岩前幾個月出BONUS送左個新電話俾我,呢兩個月又加左人工,但佢依家都未捨得買個新電話俾自己..

但睇樓主情況你男友真係唔掂喎..
闊佬自己孤寒你..
對我黎講,男友/老公孤寒自己孤寒埋家人已經好難頂(好似我62,唔知喺邊度拎幾個乾哂水既橙返黎俾99食就已經好似皇恩浩蕩..):;pppp:
如果闊佬自己孤寒你,你自己諗諗喇...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo