自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 8249


21#
發表於 06-2-24 11:08 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2213


22#
發表於 06-2-24 11:24 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

[quote]
weiwei 寫道:
Dear All,

Belive their stories or not, just up to you.
Some doubt:
(1) Omi二十二歲菲律賓籍來港一年 : 沒玻璃只剩下一個框,但我已經等了一年,冬天捱冷,夏天捱雨
<< Before Omi came to the house, how can her employers tolerate when it was raining, the rain came into the room? All wet?? >>

(2) Denia廿八歲菲律賓籍來港六年: 他們卻把四歲的兒子送去九龍塘英文幼稚園讀書, 終於學校來信投訴他們太少出席校內活動,他們才硬


翡翠宮

積分: 85874

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 06-2-24 11:45 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

講得好!! 我請了工人後有好多苦自己知!!

DoReMi媽媽 寫道:
我自問對工人唔差喎! 我個工人仲串到走去串大廈座頭tim, 只係為咗個座頭冇幫佢開門咋! 唔好講到啲工人咁可憐, 佢哋而家好識講人權, 反而俾工人湊嗰啲bb就唔識出聲嘞! 好多僱主為咗唔想自己個bb受苦都忍工人ga, 哩啲又有冇人講呢?
自由太多會令世人失去平衡


伯爵府

積分: 18512


24#
發表於 06-2-24 12:12 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

我覺得自己的行為簡直會"疼"壞工人

我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


公爵府

積分: 27156

大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 06-2-24 12:16 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

同意, 傭主及工人都有好同唔好, 盡量自己做好d咪算law.

我同事個工人underpay仲要用牙刷刷地, 簡直變態.

我自問對工人有95分, 佢自己有工人房, 自己toilet, 有卡式收音錄音機, 電暖爐, 生活上一切食o既用o既開支除了m巾我咩都有supply, 生日, 聖又有gifts, 又可隨意用洗衣機洗衫, 有車又唔使佢洗, 食完飯洗完碗8點都可休息, 仔夜晚我自己湊, 假俾足, 人工俾足, 4月就同佢續約喇, 希望佢識珍惜啦.

catnapper


侯爵府

積分: 21395


26#
發表於 06-2-24 12:20 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

第2個故事, 我就真係吾係好信, 個工人講到個僱主係間房放滿雜物, 甘無窗, 落雨時, pi 雨, d雜物吾會濕? 有時作故聽故, 都要分柝一下

第1同第3個故事, 吾排除真係有甘的人存在


複式洋房

積分: 274


27#
發表於 06-2-24 12:35 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

如果case 3是真的,那個工人的英文程度咪好叻!
起碼我屋企那個就肯定應付唔到學校的家長通訊!
而且學歷呢樣野,僱主一早就知啦,如果真係讀過兩年大學,佢一定會向agent報啦,點會唔報呢!
所以 ... 如果這個case係真, 我真係想請呢位咁了得的工人呢!!


侯爵府

積分: 23416


28#
發表於 06-2-24 12:37 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?



catnapper 寫道:


我同事個工人underpay仲要用牙刷刷地, 簡直變態.


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 06-2-24 12:57 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

其實,僱主幾錢一對鞋,同件事有乜關係呢?

傭工的工資,僱主比傭工的基本用品,同僱主家產根本冇關係。

個工人咁樣提起僱主 d 鞋,心態都好有問題。

僱主 d 靚鞋,係自己辛苦賺錢買的。唔通人地賺到 d 錢,都要同個菲傭分?如果照比例咁計,李嘉誠 d 菲傭可能覺得每個月要送一兩手和黃比佢地。

其實,打工係好公平,唔滿意僱主,大可以另謀高就。


翡翠宮

積分: 85874

2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 06-2-24 12:59 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

agree!! 故事!! 現在香港人請外庸普遍佐好多(自己本身不是有錢人,為抎食無辦法), 但現在的外庸又高級佐, 又要扮靚(我工人3個櫃子也不夠),不好食的不食! 開始請她不起了!!

hinhinmummy 寫道:
第2個故事, 我就真係吾係好信, 個工人講到個僱主係間房放滿雜物, 甘無窗, 落雨時, pi 雨, d雜物吾會濕? 有時作故聽故, 都要分柝一下

第1同第3個故事, 吾排除真係有甘的人存在
自由太多會令世人失去平衡


別墅

積分: 814


31#
發表於 06-2-24 13:01 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

Darth 寫道:

其實,僱主幾錢一對鞋,同件事有乜關係呢?

傭工的工資,僱主比傭工的基本用品,同僱主家產根本冇關係。

個工人咁樣提起僱主 d 鞋,心態都好有問題。

僱主 d 靚鞋,係自己辛苦賺錢買的。唔通人地賺到 d 錢,都要分?如果照比例咁計,李嘉誠 d 菲傭可能覺得每個月要送一兩手和黃比佢地。


agree.
同樣地,僱主"出去餐餐大魚大肉"都係佢地既自由(對工講仲好啦,煮都慳番),但應該補番d飯錢俾工人,叫佢自己買同煮囉.淨係俾公仔麵就唔合理. (不過我又唔係好信有人屋企有工人煮埋,都會出去餐餐食....好有錢咩..?)

僱主冇責任要帶埋工人出去食,帶係人情,唔帶係道理.


複式洋房

積分: 263


32#
發表於 06-2-24 13:36 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

係我大緊肚嗰陣, 有次去toilet, 一入到去就見到個女人係咁好大聲咁鬧個工人, 因為佢帶咗包細既濕紙巾, 個女人話佢懶唔帶大嗰盒, 以下係其中一啲內容: 你有無腦架, 你阿媽生得你咁鬼蠢?! 紙巾用哂嗰陣係咪你用條脷同佢"lai"返乾淨呀?!你而家用口"lai"返乾佢啦!!你食屎大架?! 跟住佢個仔問個女人, 媽咪咩叫食屎呀?! 個女人竟然叫個你 : 你同xx講叫佢食屎啦!xx食屎!講啦! ?-( ?-( 我唔知點解自己無端端走理去同佢講(大咗肚有時會做啲奇怪嘢 ?-( )好心你唔好咁話人啦!!
個女人 : 我鬧工人關你咩事, 小心你自己個肚仲好啦!
我 : 也你咁無口德架 :-x
個女人 : (唔知佢講咩, 因為我唔想比佢指住我個肚來鬧, 所以急急腳咁走)

工人都係人唧!! :-|


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


33#
發表於 06-2-24 13:38 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?


我地出街食飯,好多時會帶佢,去西貢食海鮮又帶佢,有時同小朋友去酒店,食三百幾蚊一位的 buffet,又帶佢,去海都食翅都帶過佢好多次。但係間中都唔會帶,因為有時食的真係好貴,我就覺得唔想。如果我唔帶佢,佢自己會煮野食,我唔覺得需要補錢,其實屋企點都會有野食卦。

講開公仔面,其實好多工人係自己鍾意食公仔面。我屋企大把食物,但係好多時,係佢自己鍾意食公仔面。

我自己就對工人好好,人工比市價高 (之前比開舊價,簽新 contract 都冇減),獨立房間廁所,有冷暖氣,日用品全包,佢做十年都唔想走。但係我下個 contract 都唔想請佢喇,佢做得太耐,我覺得開始冇心機做野,樣樣得過且過。其實,真係好傷心,我對佢真係好好。

我都信有 d 僱主好差,但係我覺得係好少數,起碼,我認識的,都好僱主。出面流傳的刻薄僱主故事,我真係私低下一個類似的都唔識。

相反,差的工人真係見唔少,唔係聽返黎,係親眼見。好多係僱主面前好靜好乖,但係僱主不在場,真係好得人驚,可能因為我係全職媽媽,平日係屋企附近見得太多。


蜂鳥 寫道:

agree.
同樣地,僱主"出去餐餐大魚大肉"都係佢地既自由(對工講仲好啦,煮都慳番),但應該補番d飯錢俾工人,叫佢自己買同煮囉.淨係俾公仔麵就唔合理. (不過我又唔係好信有人屋企有工人煮埋,都會出去餐餐食....好有錢咩..?)

僱主冇責任要帶埋工人出去食,帶係人情,唔帶係道理.


大宅

積分: 2807


34#
發表於 06-2-24 13:49 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

有些雇主喜歡擺個臭架子,態度囂張,氣焰凌人,不想佣工離鄉別井,每月賺個數千,身份只是幫佣,並不是賣身做奴隸。

laughin' to keep from cryin'


子爵府

積分: 13188


35#
發表於 06-2-24 14:00 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

幸運地我一開始就請到個好工人,佢幫我湊兩個小朋友之餘(好錫我D小朋友),仲可以煮飯打掃,我自己自問我都未必做到...
所以我時時都買D衫野比佢,仲成日買埋比佢D小朋友添.....


子爵府

積分: 11547


36#
發表於 06-2-24 14:12 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

kathychoi 寫道:
有好工人..亦有好老闆..睇下自己好唔好彩


同意!


別墅

積分: 814


37#
發表於 06-2-24 14:20 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

Darth,妳一定環境好好,同佢去食三百幾蚊自助餐,又有獨立房連廁所仲有冷暖氣 做妳工人真係開心死啦! :mrgreen:


別墅

積分: 928


38#
發表於 06-2-24 14:30 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

kathychoi 寫道:
有好工人..亦有好老闆..睇下自己好唔好彩

我都係咁話


男爵府

積分: 5849


39#
發表於 06-2-24 14:42 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

Darth 寫道:

講開公仔面,其實好多工人係自己鍾意食公仔面。我屋企大把食物,但係好多時,係佢自己鍾意食公仔面。


我有朋友的工人都係近鍾意食公仔麵。 我有時自己同老公出街食飯, 都會叫工人自己煮公仔麵食, 叫佢自己加蛋加腸仔, 我都唔想佢食齋麵, 唔夠營養。 不過我工人都係超級懶人一個..... 前晚我出街食飯, 見有隔夜餸淨, 就叫佢自己煮碗飯食, 佢居然話: 唔駛煮喇! 我食麵包 懶到出汁, 為免真係食麵包, 我出門前幫佢煮定飯, 叫佢一定要食飯餸


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


40#
發表於 06-2-24 14:44 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

仲有, 我耳聞目睹o既唔只係對bb唔好, 就算係老人家, 由其是行動不便o既, 亦都受到工人o既不人道對待, 可以講係完全有損尊嚴o既事, 最凄涼就係老人家唔想仔女擔心, 唔敢話俾啲仔女聽, 免得阻礙仔女返工揾食, 忍到完約先同啲仔女講, 啲仔女真係攬住個阿媽嚟喊, 哩啲又有冇人知道? 有冇記者報導? 有好o既工人, 亦都有好o既僱主, 冇錯, 我見過有啲小朋友對工人呼呼喝喝, 但亦都有見過工人兜巴星個小朋友, 記者一面倒傾向對僱主o既批評, 但又有幾多係讚揚好o既僱主呢? 今日好多家庭之所以要請外傭, 並唔係要顯示高人一等, 而係真正生活所需, 一份人工唔夠家庭開銷, 兩公婆都要出去揾食, 小朋友需要揾人照顧, 家頭細務需要人料理, 政府o既家務通又唔平, 唔請外傭可以點? 外傭背後有龐大o既工會支撐, 但僱主背後又有乜嘢backup? 出外勤奮工作唔通只係落得一句"活該"?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo