Darth 寫道:
其實,僱主幾錢一對鞋,同件事有乜關係呢?
傭工的工資,僱主比傭工的基本用品,同僱主家產根本冇關係。
個工人咁樣提起僱主 d 鞋,心態都好有問題。
僱主 d 靚鞋,係自己辛苦賺錢買的。唔通人地賺到 d 錢,都要分?如果照比例咁計,李嘉誠 d 菲傭可能覺得每個月要送一兩手和黃比佢地。
跟住佢個仔問個女人, 媽咪咩叫食屎呀?!
個女人竟然叫個你 : 你同xx講叫佢食屎啦!xx食屎!講啦! ?-( ?-( 我唔知點解自己無端端走理去同佢講(大咗肚有時會做啲奇怪嘢 ?-( )好心你唔好咁話人啦!!
(唔知佢講咩, 因為我唔想比佢指住我個肚來鬧, 所以急急腳咁走)蜂鳥 寫道:
agree.
同樣地,僱主"出去餐餐大魚大肉"都係佢地既自由(對工講仲好啦,煮都慳番),但應該補番d飯錢俾工人,叫佢自己買同煮囉.淨係俾公仔麵就唔合理. (不過我又唔係好信有人屋企有工人煮埋,都會出去餐餐食....好有錢咩..?)
僱主冇責任要帶埋工人出去食,帶係人情,唔帶係道理.
出外勤奮工作唔通只係落得一句"活該"?
