時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 93097


21#
發表於 12-8-2 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17448


22#
發表於 12-8-2 18:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


23#
發表於 12-8-2 19:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17448


24#
發表於 12-8-2 19:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2620


25#
發表於 12-8-2 19:30 |只看該作者

引用:Quote:thinkpanda+發表於+12-8-2+17:48+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1371


26#
發表於 12-8-2 19:34 |只看該作者
喺唔喺訟棍, 觀點與角度, 大家未必一樣, 但, 肯定的是, 港珠澳大橋, 雙非, 外傭居港權, 同埋依家又搞埋同果d南亞裔及非洲裔人, 以政治難民身份,向本港申請「酷刑聲請」跟住 呢班人就留底做黑工, 都喺公民黨的傑作


禁止訪問

積分: 17448


27#
發表於 12-8-2 19:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


28#
發表於 12-8-2 19:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


29#
發表於 12-8-2 20:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2531


30#
發表於 12-8-2 20:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-8-2 21:05 |只看該作者
kiukiudaddy 發表於 12-8-2 18:46
真係好敬佩熊貓兄你可以不嫌其煩地試圖同佢地講道理,但佢地唔會明,亦唔想明。人雖然係平等,但係有高低,我 ...

very agree!!!


子爵府

積分: 13501


32#
發表於 12-8-2 23:15 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-8-2 19:40
其實找唔明傑作係乜野意思。
港珠澳大橋,政府自已偷懶做少左環評,雙非又好,外傭居港權又好,律師,法庭 ...

http://www.youtube.com/watch?v=_SIfRkxPUfw

那你認為為什麼朱綺華婆婆會如此講? 公民黨在這事的角色真的只是"律師覆行佢既職責"?


珍珠宮

積分: 32185

畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 12-8-3 08:40 |只看該作者
淨係知9月唔想見到佢地 
早D 收皮! :;pppp:


子爵府

積分: 11364

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 12-8-3 09:25 |只看該作者
本帖最後由 ok_ko 於 12-8-3 09:26 編輯
csdenis 發表於 12-8-2 23:15
http://www.youtube.com/watch?v=_SIfRkxPUfw

那你認為為什麼朱綺華婆婆會如此講? 公民黨在這事的角色真的只是"律師覆行佢既職責"?

其實這些論據全討論過了。只是凡對公民黨不利的證據,都會被忘掉,然後過一排,又舊事重提,像完全沒有聽過一樣。


朱綺華婆話比人利用,自己什麼都不知道。公民黨個律師開始時點跟進?


港珠澳大橋,政府自已偷懶做少左環評? 然後被一個什麼都不知道的阿婆發現漏洞,去告政府。所以雙非又好,外傭居港權又好,律師,法庭都只係覆行佢既職責難道真的同一句說話,講多幾次,就會變成事實?


Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


35#
發表於 12-8-3 09:47 |只看該作者
好心啦, 你班律師開口埋口講法治講公平,
你地自己咪又係講一套做一套,
庸官僭建你地就大聲嘈,
自己友憯建+鄉霸僭建你地半粒聲都無出過,
成日話針對你地D人係$0.5
咁你地自己本身有無反省過自身問題先?


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


36#
發表於 12-8-3 10:38 |只看該作者
ok_ko 發表於 12-8-3 09:25
其實這些論據全討論過了。只是凡對公民黨不利的證據,都會被忘掉,然後過一排,又舊事重提,像完全沒有聽 ...

九月就快到, 有人心急如焚
貼出 2011年11月的舊聞, 當新聞


也不錯,大家可以看看文章的 comment...

舊年公文袋區選成績如何?
今年九月再翻炒
梁主席又會出來解釋:選民俾人用月餅,蛇宴收買啦


大宅

積分: 1718


37#
發表於 12-8-3 10:44 |只看該作者
ok_ko 發表於 12-8-3 09:25
其實這些論據全討論過了。只是凡對公民黨不利的證據,都會被忘掉,然後過一排,又舊事重提,像完全沒有聽 ...

以事論事,朱綺華係話佢乜都唔知之前,受到多份報紙連日攻擊,話佢係賣港元兇,一個師奶仔又如何可以承受此般壓力?
如果連申請司法覆核都要受到多方批鬥,依d 又係我地想見到既法治精神?

無理既司法覆核,好似陳振聰終審後再覆核,亞視阻止續牌等,法庭根本就唔會接納。
法庭接納朱綺華既司法覆核,即係證明左件事起碼係法律既觀點上係可以辯論既。

建制派報紙日夜針對申請司法覆核既人,同埋幫佢地辯護既律師,正正就係破壞香港法治精神,賣港既真正元兇。


大宅

積分: 1718


38#
發表於 12-8-3 10:48 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-8-3 10:38
九月就快到, 有人心急如焚
貼出 2011年11月的舊聞, 當新聞

依個根本唔係投唔投公民黨既問題,係法治精神既問題。
你唔投公民黨係無問題架,我都唔會阻止你。

但見到有律師因為接官司而遭受無理攻擊,某d 團體肆意向法官施壓,根據基本法賦予既權利申請司法覆核但又受到有系統既人身攻擊既時候,無論個個係人公民黨,定係民建聯,都絕對唔可以唔出聲。


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


39#
發表於 12-8-3 11:00 |只看該作者
lochin1989 發表於 12-8-3 10:48
依個根本唔係投唔投公民黨既問題,係法治精神既問題。
你唔投公民黨係無問題架,我都唔會阻止你。

點解用紅字呀? warning 呀?

舊年,我行山時遇到余若薇
我面對面同她講:做為一個民選議員
要為香港人做事,幫香港人籌謀
你第一次出選, 我的票投給你
今年(2011)區選,一定投給其他人士
以選票懲罰公民黨

就系甘!



禁止訪問

積分: 93097


40#
發表於 12-8-3 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo