時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-8-3 23:30 |只看該作者
British never ask us to love the Queen, never brainwash us to think Bristian is the best.....


公爵府

積分: 28709


22#
發表於 12-8-3 23:55 |只看該作者
awah112 發表於 12-8-3 15:19
英國先係洗腦高手, 佢洗左你個腦, 摳你一身, 你仲會多謝佢 !
咁我真係要多謝英國,唔係週街痾屎痾尿,排隊打尖既就係今日既香港人!


伯爵府

積分: 16822


23#
發表於 12-8-3 23:59 |只看該作者
creamybaby 發表於 12-8-3 23:55
咁我真係要多謝英國,唔係週街痾屎痾尿,排隊打尖既就係今日既香港人!
...

仲有佢地幫香港成立左ICAC,如果唔係,今日我地見到強國D官員,會話佢地夠醒貪得夠多,唔貪嗰個都傻嘅!


禁止訪問

積分: 93097


24#
發表於 12-8-4 00:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28709


25#
發表於 12-8-4 00:03 |只看該作者
本帖最後由 creamybaby 於 12-8-4 00:04 編輯
awah112 發表於 12-8-4 00:00
有冇攞居英權?攞咗真係要多謝英國

我咪住係英國,所以我當佢係再生父母!


禁止訪問

積分: 93097


26#
發表於 12-8-4 00:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 257


27#
發表於 12-8-4 00:20 |只看該作者

回覆:(轉載) 誰洗誰的腦?

我以前讀官校果時,係個校工日日開工收工一支工去升同降支米字旗咋喎,使乜唱歌又搞升旗隊升旗禮㗎!




子爵府

積分: 10600


28#
發表於 12-8-4 00:30 |只看該作者
作者請依事實去支持自己的觀點,不要偷換概念,甚至強詞奪理

btw,連政治老骨吳康民不惜用不真確的論點去支持國民教育,可見來自中央的壓力都幾大


公爵府

積分: 28709


29#
發表於 12-8-4 01:21 |只看該作者
awah112 發表於 12-8-4 00:06
所以我當佢係再生父母!
恭喜妳回到再生父母身邊
多謝!


公爵府

積分: 28709


30#
發表於 12-8-4 01:29 |只看該作者
toesocker 發表於 12-8-4 00:20
我以前讀官校果時,係個校工日日開工收工一支工去升同降支米字旗咋喎,使乜唱歌又搞升旗隊升旗禮㗎!



...
其實,殖民地時代,我地都從來冇被灌輸要愛英國,要愛執政黨。第一課學既社會,係講香港既地理位置和特式。最經典咪:水深港闊。直至英國走左,港人治港,香港人先開始懷念英國。


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-8-4 09:31 |只看該作者
冇左英國香港就同大陸一樣經歷文革,俾共產黨統治,冇人權生多個仔都吾得。有些人可能睇吾起殖民地,但塞翁失馬煙知非福。呢個不是洗腦是歷史


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 12-8-4 09:31 |只看該作者
creamybaby 發表於 12-8-4 01:21
多謝!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo