立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 258
chowqv 發表於 12-8-4 19:23 我既計劃,都係等阿仔起碼讀完中學先過去。慶喜我有親人係全球各地。
洋房
積分: 78
水晶宮
積分: 67645
choi1028 發表於 12-8-4 20:51 你就好我而家仲搵緊邊間學校有宿舍有保母幫我湊
kei仔 發表於 12-8-4 20:53 加拿大我聽人講托爾學院幾好,又係有宿舍有保母 你上網搵下佢d資料睇下~
chowqv 發表於 12-8-4 20:56 查實你個小朋友太細,真係惡攪。 當年我細佬做交換生,都考埋會考先去美國。
choi1028 發表於 12-8-4 20:58 18歲我驚太遲喇到時佢都唔知會唔會已經學壞左 又驚佢愈大就愈多野唔捨得....同埋細個學野好似快d: ...
大宅
積分: 2064
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy