單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 258


21#
發表於 12-8-4 20:51 |只看該作者
chowqv 發表於 12-8-4 19:23
我既計劃,都係等阿仔起碼讀完中學先過去。慶喜我有親人係全球各地。
你就好我而家仲搵緊邊間學校有宿舍有保母幫我湊


洋房

積分: 78


22#
發表於 12-8-4 20:53 |只看該作者
加拿大我聽人講托爾學院幾好,又係有宿舍有保母
你上網搵下佢d資料睇下~


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-8-4 20:56 |只看該作者
choi1028 發表於 12-8-4 20:51
你就好我而家仲搵緊邊間學校有宿舍有保母幫我湊

查實你個小朋友太細,真係惡攪。

當年我細佬做交換生,都考埋會考先去美國。

不如你真係唸下,起碼有得18歲先送佢去。

咁樣好d;俾你搵到保母,人地都想當地有監護人。
不知所謂的乙陸!!!


複式洋房

積分: 258


24#
發表於 12-8-4 20:57 |只看該作者
kei仔 發表於 12-8-4 20:53
加拿大我聽人講托爾學院幾好,又係有宿舍有保母
你上網搵下佢d資料睇下~
係?等我搵下先.....唔該哂....
希望佢生生性性唔好掛住痴返班華人玩....搞到英文半桶水咁就好喇


複式洋房

積分: 258


25#
發表於 12-8-4 20:58 |只看該作者
chowqv 發表於 12-8-4 20:56
查實你個小朋友太細,真係惡攪。

當年我細佬做交換生,都考埋會考先去美國。
18歲我驚太遲喇到時佢都唔知會唔會已經學壞左
又驚佢愈大就愈多野唔捨得....同埋細個學野好似快d


洋房

積分: 78


26#
發表於 12-8-4 21:01 |只看該作者
依間大部份都係外國人,你可以放心


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


27#
發表於 12-8-4 21:27 |只看該作者
choi1028 發表於 12-8-4 20:58
18歲我驚太遲喇到時佢都唔知會唔會已經學壞左
又驚佢愈大就愈多野唔捨得....同埋細個學野好似快d: ...

咁呢個講唔埋。咁細個就無親人係身邊可能都會學壞。
不知所謂的乙陸!!!


大宅

積分: 2064


28#
發表於 12-8-18 20:31 |只看該作者
唔好太早送小朋友去外國
我17歲時留學,好後悔同父母生活左10幾年後就分開
畢業後又移民結婚
剛去時心智又未成熟,好易做錯事...身邊有好多例子
等佢大定左,中學畢業都未遲,起碼要佢知道留學唔係去旅行

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo