自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3363


21#
發表於 12-8-7 14:08 |只看該作者

引用:回覆+哈哈hahaha+的帖子 "吾趕時間企右邊,

原帖由 BK2002 於 12-08-07 發表
回覆 哈哈hahaha 的帖子

"吾趕時間企右邊, 趕時間行左邊" 呢條可以話係香港電動扶手梯既不成文規定. 吾係 ...
但你著高跟鞋追巴士,最多自己仆親,但扶手電梯跌落黎,係會整親人吧!原來咁多人都唔介意,唔該哂




禁止訪問

積分: 7614


22#
發表於 12-8-7 14:10 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 12-8-7 14:10 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

港鐵好似係唔見議扶手電梯上行,
話好危險,我有無記錯

其實返工早d 出門,有幾趕時間丫,
有起事上黎,整親人或自己都唔好啦



點評

MiaMeow  贊成 , 而家D車咁密都是相差幾分鐘~早幾分鐘出門口咪唔駛咁趕囉  發表於 12-8-7 17:27


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 12-8-7 14:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+180+於+12-08-07+發表月經POS

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
點解咁講?我真係想知啫
依 d post 已經係到討論過好多次 ,
雙方都有佢道理 , 沒完沒了…





禁止訪問

積分: 7614


25#
發表於 12-8-7 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+哈哈hahaha+於+12-08-07+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


26#
發表於 12-8-7 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 228003

2024年龍年勳章


27#
發表於 12-8-7 14:13 |只看該作者
180 發表於 12-8-7 13:47
月經POST又出了~~~

見到個托皮就諗到你哩句


點評

180    發表於 12-8-7 14:54


男爵府

積分: 7524

BK猜猜猜慶中秋


28#
發表於 12-8-7 14:15 |只看該作者
yi.yi 發表於 12-8-7 14:10
港鐵好似係唔見議扶手電梯上行,
話好危險,我有無記錯
無記錯.

近年已經係宣傳要企定定, 唔好行.......


子爵府

積分: 10817


29#
發表於 12-8-7 14:16 |只看該作者
其實有幾危險呀?


男爵府

積分: 6980


30#
發表於 12-8-7 14:22 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

呢d topic我答左最少5次..5次我都堅持行扶手電梯既人係唔岩..而家MTR同學校都教緊要企定定..扶實既




大宅

積分: 3363


31#
發表於 12-8-7 14:22 |只看該作者

引用:其實有幾危險呀?

原帖由 Lovelybbs 於 12-08-07 發表
其實有幾危險呀?
我真係試過在扶手電梯仆倒,個疤痕廿年都唔退。亦親眼見過人碌落黎。啲宣傳片都有教行係危險的,唔明點解咁多人話我。




子爵府

積分: 14102


32#
發表於 12-8-7 14:24 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~
留名跟進




大宅

積分: 3363


33#
發表於 12-8-7 14:24 |只看該作者

引用:呢d+topic我答左最少5次..5次我都堅持行扶

原帖由 yuki8484 於 12-08-07 發表
呢d topic我答左最少5次..5次我都堅持行扶手電梯既人係唔岩..而家MTR同學校都教緊要企定定..扶實既



...
我唔係黎左呢度好耐,冇見過呢啲post.咁啱在第二個討論區見到人講,咪過黎同啲媽媽討論下囉,浪費大家時間,sorry




伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


34#
發表於 12-8-7 14:25 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

是否要死過人先知危險,自己受傷之餘重有機會連累他人



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


大宅

積分: 3363


35#
發表於 12-8-7 14:26 |只看該作者

引用:Quote:180+發表於+12-8-7+13:47+月經POST又

原帖由 Sumyeema1 於 12-08-07 發表
見到個托皮就諗到你哩句
即係點?請指教有啲咩題目唔post得。




大宅

積分: 2780

BK Milk勳章


36#
發表於 12-8-7 14:27 |只看該作者
香港生活節奏快, 冇計
而且行樓梯攰過行電梯


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 12-8-7 14:28 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?






象牙宮

積分: 228003

2024年龍年勳章


38#
發表於 12-8-7 14:30 |只看該作者
哈哈hahaha 發表於 12-8-7 14:26
即係點?請指教有啲咩題目唔post得。

噢, 唔系針對你

BK 耐唔耐就有人出 post 討論 [扶手電梯使用方法]




大宅

積分: 3363


39#
發表於 12-8-7 14:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+哈哈hahaha+於+12-08-07+發表

原帖由 洛婷 於 12-08-07 發表
依 d post 已經係到討論過好多次 ,
雙方都有佢道理 , 沒完沒了…
哦…原來係咁,咁我未討論過,唔知嘛!你地啲入哂宮嘅元老級,請原諒我呢啲初黎報到啦。我以後會睇清楚先出架喇。sorry.




侯爵府

積分: 23979


40#
發表於 12-8-7 14:32 |只看該作者

回覆:哈哈hahaha 的帖子

同你一樣




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo