自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9231

陪月勳章


21#
發表於 12-8-7 22:30 |只看該作者
回覆 docomo 的帖子

樓主話係幾分鐘會尖叫一次,甘我諗如果一個正常小朋友就算點扭計都唔會一日到黑都尖叫掛


大宅

積分: 3787


22#
發表於 12-8-7 22:33 |只看該作者

回覆:我想問小朋友尖叫問題

我識人就係一路唔話個仔,我開左口叫佢控制下,佢只係笑笑口帶過,唔話一句,到大左影響到個細妹,才知出事!




大宅

積分: 1298


23#
發表於 12-8-7 22:35 |只看該作者

回覆:我想問小朋友尖叫問題






水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


24#
發表於 12-8-7 23:17 |只看該作者
我個仔都周不時叫,有時係街,有時係屋企。

不過佢有adhd & 自閉症。佢自己都識講,佢控制唔到/忍唔到,叫出黎個人先舒服。我試過唔俾佢叫,佢狂喊。我都怕左右隔離,路過途人話我無家教。

樓主不如查探下,會唔會小朋友係有呢個症。

不知所謂的乙陸!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo