自由報料

跳至

首頁

尾頁
   1


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-8-8 22:46 |只看該作者


男爵府

積分: 8251


22#
發表於 12-8-8 22:46 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

我姪仔食森永食到311,加長期睇電視,而家快5歲,把咀同D小學生冇分別!




大宅

積分: 2729


23#
發表於 12-8-8 22:47 |只看該作者
我個女由細食 和光堂 到3歲,佢而家3歲半,講野不知幾叻,我諗同語言問題無關。


大宅

積分: 2737


24#
發表於 12-8-8 22:58 |只看該作者
回覆 babylovelove 的帖子

因為日本好多媽媽都係餵人奶, 奶粉只係輔助,加上佢地國家近海, 平時飲食已經食大量海鮮人奶内已含大量碘,所以奶粉碘含量特登偏低都唔奇。


大宅

積分: 1294


25#
發表於 12-8-8 22:59 |只看該作者
hc1018 發表於 12-8-8 21:39
轉帖自食物安全中心
http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/consumer_zone/foodsafety_Iodine_in_infant_formula.ht ...


>>含碘量低於世衛建議的攝入量標準
低左幾多... 請問有冇邊道可睇倒?
(低5% 同低99% 可以差好遠)


珍珠宮

積分: 47280


26#
發表於 12-8-8 23:09 |只看該作者


大宅

積分: 3408

睛靈勳章


27#
發表於 12-8-8 23:15 |只看該作者

引用:轉帖自食物安全中心 http://www.cfs.gov.hk

原帖由 hc1018 於 12-08-08 發表
轉帖自食物安全中心
http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/consumer_zone/foodsafety_Iodine_in_infant_formula.ht ...
美素佳兒都有份?




珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-8-8 23:42 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

無有事時又話日本奶粉好,有保證!宜家驗到偏低,又話唔知有無影響語言!神又係你,鬼又係你!




珍珠宮

積分: 48106

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


29#
發表於 12-8-8 23:52 |只看該作者
vip4123 發表於 12-8-8 22:59
>>含碘量低於世衛建議的攝入量標準
低左幾多... 請問有冇邊道可睇倒?
(低5% 同低99% 可以差好遠)

我睇NOWTV新聞就話低左三分之一
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 1294


30#
發表於 12-8-9 00:01 |只看該作者
Jessy 發表於 12-8-8 23:52
我睇NOWTV新聞就話低左三分之一

剛睇埋上面個網頁才睇到有...

http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/consumer_zone/file/Test_Result_on_Nutritional_Composition_of_14_IF_c.pdf


珍珠宮

積分: 48106

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


31#
發表於 12-8-9 00:19 |只看該作者
mouth:和光堂低得奶誇張喎!!!
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 3610


32#
發表於 12-8-9 00:28 |只看該作者
我兩個女到由出世而家都仲食緊,好驚心呀!


子爵府

積分: 11100

好媽媽勳章


33#
發表於 12-8-9 00:57 |只看該作者


子爵府

積分: 11100

好媽媽勳章


34#
發表於 12-8-9 00:58 |只看該作者


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


35#
發表於 12-8-9 01:13 |只看該作者

真係神又係你,鬼又係你
我2個都係食森永大,從311就斷日本奶粉,
以家成日唱歌,重講故仔,被我聽....
===============


子爵府

積分: 12382


36#
發表於 12-8-9 01:34 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

我仔都係食思敏兒/思敏傑大,約3歲轉和光堂至約6歲幾,到311事件時才冇食,現在7歲半,不知幾醒,把口 b li ba la唔停得,小一全年全級考第一。(不是要認叻,只是覺得有人誇大影響,其實除奶粉仍可從其他食物吸取碘,不用擔心,反而初生B就要注意)




男爵府

積分: 6359

認識瑞士牛牛第一回


37#
發表於 12-8-9 01:55 |只看該作者
我有一個疑問:

碘含量唔係晨早就係奶粉罐上面寫左架啦咩?

兒家係
1. 政府發現奶粉罐上面個含量唔合標準?
定係
2.發現佢實際含量同奶粉罐個數值有出入啊?

如果係1,點解兒家先拎出黎講...
七個月成功從全奶粉轉為全人奶,nothing is impossible!
get rid of formula, normalize breastfeeding


子爵府

積分: 10230


38#
發表於 12-8-9 02:51 |只看該作者
本帖最後由 mini_cc 於 12-8-9 02:57 編輯

仲有個重點係,BB飲的奶係由水+粉開成的,到底用作沖奶的“食水”到底有幾多碘呢?可以補返少左的“1/3”碘量嗎?中國很多年前因內陸地區的人,因鹽無碘又無海產食,很多人因此缺碘而大頸泡,之後所有在中國出售之食用鹽必須加入碘作補充劑, 問題係東江亦係沿海地區, 碘量又有幾多呢?
到底做呢個奶粉化驗時係用“一般食用水”定“蒸餾水”呢? (正常係用蒸餾水的做實驗的)

正苦成日做D唔做D......做一半當交差,可以交代好D嗎?


大宅

積分: 1013


39#
發表於 12-8-9 07:45 |只看該作者
回覆 hc1018 的帖子

是語言遲緩定障礙呢?


大宅

積分: 3795


40#
發表於 12-8-9 09:40 |只看該作者
hc1018 發表於 12-8-8 21:39
轉帖自食物安全中心
http://www.cfs.gov.hk/tc_chi/consumer_zone/foodsafety_Iodine_in_infant_formula.ht ...
美素佳兒金裝都有?我囡食呢只喔! 甘又要轉?

點評

estherc56  我女(19m)都食緊, 但美素只係低0.4, 我會俾佢食多d芝士乳酪補充番, 唔轉喇  發表於 12-8-9 09:47

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo