美容扮靚

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


水晶宮

積分: 68008


21#
發表於 12-8-10 20:08 |只看該作者
yaub2010 發表於 12-8-10 20:02
冇錯。。 要比已前更勤力扮靚
自從生左仔後, 我真係比已前更勤力扮靚架


水晶宮

積分: 68008


22#
發表於 12-8-10 20:10 |只看該作者
LLM411 發表於 12-8-10 20:01
每次見到d令女,化妝既野更加推動我
我經常浮游sasx, 卓記, 無野買刀打個圈


大宅

積分: 2450


23#
發表於 12-8-10 20:11 |只看該作者

引用:Quote:LLM411+發表於+12-8-10+20:01+每次見

原帖由 wewe 於 12-08-10 發表
我經常浮游sasx, 卓記, 無野買刀打個圈
我成日都上網睇人地d化妝技巧~希望不斷進步




水晶宮

積分: 68008


24#
發表於 12-8-10 20:13 |只看該作者
LLM411 發表於 12-8-10 20:11
我成日都上網睇人地d化妝技巧~希望不斷進步



公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


25#
發表於 12-8-10 20:16 |只看該作者

好認同女人終身事業係美肌同瘦身, 我C6都話老婆靚佢覺得有face
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


大宅

積分: 2450


26#
發表於 12-8-10 20:17 |只看該作者

引用:Quote:LLM411+發表於+12-8-10+20:11+我成日

原帖由 wewe 於 12-08-10 發表
大家一齊加油




大宅

積分: 2450


27#
發表於 12-8-10 20:18 |只看該作者

引用:好認同女人終身事業係美肌同瘦身,+我C6都話

原帖由 mimi88 於 12-08-10 發表
好認同女人終身事業係美肌同瘦身, 我C6都話老婆靚佢覺得有face
當然~~相反你係男人都會覺得咁諗!起碼見得下人,c6都會想同自己出街啦



點評

mimi88    發表於 12-8-10 20:22


伯爵府

積分: 18117


28#
發表於 12-8-10 20:22 |只看該作者

人靠衣裝!

每日花十分鐘扮靚換來一日brighten my day,何樂而不為?自己開心,睇嘅又醒神




大宅

積分: 2450


29#
發表於 12-8-10 20:24 |只看該作者

引用:每日花十分鐘扮靚換來一日brighten+my+day

原帖由 amakvt 於 12-08-10 發表
每日花十分鐘扮靚換來一日brighten my day,何樂而不為?自己開心,睇嘅又醒神



...
我每日起床化妝出門口都只需30分鐘內,但化左妝果日行步路都真係有自信d...無化果日我望地下行



點評

amakvt  我好你dd,wear my glasses  發表於 12-8-11 08:23


大宅

積分: 2172


30#
發表於 12-8-10 20:39 |只看該作者

人靠衣裝!

所以我經常都好努力 沖完涼死搽爛搽 身體磨沙做運動 揀飲擇食(唔肥嘅野食 )修眉 mask 真係好忙:;pppp:




複式洋房

積分: 103


31#
發表於 12-8-10 21:06 |只看該作者

回覆:人靠衣裝!

我都係呀 隔一陣就想轉 哈哈




別墅

積分: 733


32#
發表於 12-8-10 23:12 |只看該作者
而家未生小朋友就仲有時間扮下靚,
如果生左就唔知會變成點啦...


水晶宮

積分: 68008


33#
發表於 12-8-10 23:22 |只看該作者
joanLL 發表於 12-8-10 23:12
而家未生小朋友就仲有時間扮下靚,
如果生左就唔知會變成點啦...
請姐姐揍BB曰常生活攪妥哂, 自已繼續賺錢扮靚, 放工親子時間從無欠缺, 一邊敷mask一邊同BB傾心事玩遊戲, 無影響

點評

littlemelody  your bun bun good ma?  發表於 12-8-11 00:45


別墅

積分: 733


34#
發表於 12-8-10 23:28 |只看該作者
wewe 發表於 12-8-10 23:22
請姐姐揍BB曰常生活攪妥哂, 自已繼續賺錢扮靚, 放工親子時間從無欠缺, 一邊敷mask一邊同BB傾心事玩遊戲, 無 ...
暫時未會生呀....享受多2年二人世界先


水晶宮

積分: 68008


35#
發表於 12-8-10 23:29 |只看該作者
仲有, BB去興趣班生曰會等等我可以行街買衫打發時間然後接放學, 接完放學去買杯雪糕一齊食又係親子時間, 我用查cream 時間加多5-10分鐘查粉底上胭脂加lip gloss一樣可以做個推BB車的媽咪


大宅

積分: 2450


36#
發表於 12-8-10 23:33 |只看該作者

引用:所以我經常都好努力+沖完涼死搽爛搽+身體磨

原帖由 moon070208 於 12-08-10 發表
所以我經常都好努力 沖完涼死搽爛搽 身體磨沙做運動 揀飲擇食(唔肥嘅野食 )修眉 mask 真係好忙



...
我成日都上網睇人地推介既用品之後自己可能會試下~皮膚好差啊我!完全想不到解決方法




水晶宮

積分: 68008


37#
發表於 12-8-10 23:36 |只看該作者
LLM411 發表於 12-8-10 23:33
我成日都上網睇人地推介既用品之後自己可能會試下~皮膚好差啊我!完全想不到解決方法



...
解決方法就只有不停試新野

點評

PUTTOLI    發表於 12-8-10 23:45


大宅

積分: 2450


38#
發表於 12-8-10 23:38 |只看該作者

引用:我都係呀+隔一陣就想轉+哈哈 +

原帖由 luv_hybb 於 12-08-10 發表
我都係呀 隔一陣就想轉 哈哈
自己望得多都悶




大宅

積分: 2450


39#
發表於 12-8-10 23:38 |只看該作者

引用:而家未生小朋友就仲有時間扮下靚,+如果生左

原帖由 joanLL 於 12-08-10 發表
而家未生小朋友就仲有時間扮下靚,
如果生左就唔知會變成點啦...
盡量抽小小時間!千萬不能懶惰




大宅

積分: 2450


40#
發表於 12-8-10 23:39 |只看該作者

引用:Quote:LLM411+發表於+12-8-10+23:33+我成日

原帖由 wewe 於 12-08-10 發表
解決方法就只有不停試新野
我覺得好晒錢,但仍會這樣做!自相矛盾




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo