自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6514

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-8-15 10:41 |只看該作者
我呀爸就係電腦白痴, 教佢用電腦send email 呀, 用電話呀. 平版電腦呀, 教左好耐好多次都唔識. 跟我學個下就明. 之後自己摸又變到失憶咁.


大宅

積分: 4102


22#
發表於 12-8-15 10:43 |只看該作者
我屋企既退休人仕都學識用埃pat


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-8-15 10:44 |只看該作者
我老豆唔識電腦, 所以佢唔用iphone, 佢用三星機, 用得幾叻, 我用開iphone唔識攪佢部機, 佢仲教番我轉頭
BK の 會員
Merry X'mas!!!


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


24#
發表於 12-8-15 10:47 |只看該作者
回覆 rayray 的帖子

唔會, 用幾日就會掌握到, 我幾年前出iphone都驚唔識用, 出咗咪日日篤吓篤吓就識


子爵府

積分: 12023

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章


25#
發表於 12-8-15 10:53 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢??

你話連阿公阿婆BB仔都識!你就知道有幾容易啦!





大宅

積分: 3746


26#
發表於 12-8-15 10:59 |只看該作者
而家有番D信心啦, 多謝大家呀!!

咁請問如果第一次出三星S3, 有乜特別要留意架, 或要問清楚D員工架??


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 12-8-15 11:00 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢??

唔洗擔心,我老公都係電腦低能嘅,都舞得掂部s3啦,好易用,看圖識字就得架喇




珍珠宮

積分: 42535


28#
發表於 12-8-15 11:11 |只看該作者
No,好容易和方便。


男爵府

積分: 8748


29#
發表於 12-8-15 11:45 |只看該作者

引用:因為我真係一個浪不虛名架電腦白痴,我驚我

原帖由 rayray 於 12-08-15 發表
因為我真係一個浪不虛名架電腦白痴,
我驚我唔識download
唔識whatsapp
吾會既,吾洗擔心,我都糸c9,開頭乜都吾識就用iphone,之後轉note,用到宜家,用用下你就知好用。




侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


30#
發表於 12-8-15 12:04 |只看該作者
回覆 rayray 的帖子

好易用,放心,
有咩唔明過去 手機樂園 問下好快有人教你...


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-8-15 12:06 |只看該作者

回覆:rayray 的帖子

你識上BK都難唔到你啦!




公爵府

積分: 28209


32#
發表於 12-8-15 12:09 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢??

iPhone 真係3歲細路都識用,放心啦!




子爵府

積分: 11379

畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 12-8-15 12:13 |只看該作者
好易用唔洗擔心


男爵府

積分: 6633


34#
發表於 12-8-15 12:30 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢

我家姐五十幾歲連電腦上網都唔識.開頭佢都驚.我咪買部平平地佢試吓囉.依家成日用whatapps.上Facebook. 睇BK.機不離手.依家仲話見到我部note好正个mon夠大喎.叫我同佢去買機添.




侯爵府

積分: 23064


35#
發表於 12-8-15 12:32 |只看該作者
本帖最後由 jllulu 於 12-8-15 12:33 編輯

我都係轉咗無耐, 我只係用 whatsapp, facebook, bk & check email, 係咁多, 其他一律冇用! 初初搵人幫download哂, set 哂d嘢就ok!


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


36#
發表於 12-8-15 12:33 |只看該作者
好易用,我阿媽(60+)都用到,佢最近仲玩埋whatsapp


珍珠宮

積分: 38647


37#
發表於 12-8-15 12:33 |只看該作者

回覆:電腦白痴的我, 轉用智能電話會否好難學呢??

我覺得好用過電腦,有左智能手機後,我部電腦可以一星期先開一陣仔




禁止訪問

積分: 1563


38#
發表於 12-8-15 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 731


39#
發表於 12-8-15 12:38 |只看該作者
其實真係幾快上手.


大宅

積分: 4612


40#
發表於 12-8-15 12:40 |只看該作者
c6部電話呢排"神神"地, 佢叫我都係買返部能打出打入電話算啦
太多function, 佢攪唔點

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo