自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 52056


21#
發表於 12-8-15 12:11 |只看該作者
兩三個又真係唔細食喎!
我咁鬼大份刀係一個包一盒媽媽奶咋!

你會唔會講緊大班果啲迷你包呀
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


禁止訪問

積分: 14914

BK Milk勳章


22#
發表於 12-8-15 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31135


23#
發表於 12-8-15 12:15 |只看該作者
katrina_1021 發表於 12-8-15 10:40
每朝返工前都出地鐵站都會買返個包上公司食但有個好奇怪現象係...
我咁細食都要食2-3個腸仔飽先頂到肚啦..
...

要食兩三個飽先夠飽都話自己細食!!!???一個飽飲杯野真係夠飽喎,你要兩三個唔算細食喎,係好大食架喎!


男爵府

積分: 6144


24#
發表於 12-8-15 12:20 |只看該作者
我反而少見人朝早買兩三個飽食喎!

點評

chris222  我認同   發表於 12-8-15 12:25


子爵府

積分: 11379

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 12-8-15 12:21 |只看該作者
我都係只係食一個飽


男爵府

積分: 8719


26#
發表於 12-8-15 12:27 |只看該作者

回覆:大佬你邊夠飽呀

我食1份三文治+熱飲都ok,因為不想食咁飽,好眼睏




子爵府

積分: 13126


27#
發表於 12-8-15 12:30 |只看該作者

引用:+本帖最後由+katrina_1021+於+12-8-15+10:4

原帖由 katrina_1021 於 12-08-15 發表
本帖最後由 katrina_1021 於 12-8-15 10:40 編輯

每朝返工前都出地鐵站都會買返個包上公司食但有個好奇 ...
可能係頭盤呢




水晶宮

積分: 59166


28#
發表於 12-8-15 12:30 |只看該作者
應該係唔想空肚食早餐...

點評

katrina_1021    發表於 12-8-15 12:48


子爵府

積分: 13913

BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 12-8-15 12:33 |只看該作者
我多數早餐會去茶餐廳食個A餐(面+熱飲), LUNCH 我唔食傢喇, 多數頂到4-5點係公司食2片餅就算


珍珠宮

積分: 45160


30#
發表於 12-8-15 13:09 |只看該作者
我早餐一定要食到好飽!!!
要食飯架~
所以中午唔覺肚餓.....


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-8-15 13:26 |只看該作者
我都係一個咋喎


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-8-15 13:27 |只看該作者
回覆 katrina_1021 的帖子

一早起身...魂頭都未番齊黎...可能無咩胃口.


男爵府

積分: 5559


33#
發表於 12-8-15 13:34 |只看該作者
2-3個包???
咩size既包先?
mommy loves U  


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-8-15 13:42 |只看該作者

回覆:大佬你邊夠飽呀

反而我咁大份一個包加一杯熱飲已夠飽,無奈都係咁死肥



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


35#
發表於 12-8-15 13:50 |只看該作者

回覆:大佬你邊夠飽呀

食兩三個腸仔包都仲算細食




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo