自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-8-21 16:16 |只看該作者
我想share~
我同事本身就係有呢個問題,有老花同近視,
我就帶左佢去我配開con嘅地方搵老細幫佢睇下,
老細就幫我同事配con,一隻眼配睇近野,一隻眼配睇遠野,初初係好唔慣,
因為一定要兩隻眼一齊睇先清楚,單眼睇濛到不得了,
我同事已經戴左兩個月啦,佢話已經習慣了~
仲有,因為我同事只係四十幾,老細話未需要戴到漸進鏡咁緊要,所以就用一隻眼睇近,一隻眼睇遠嘅方法去配con,到我個同事上左年紀,淚水不足,戴唔到con先至換漸進鏡都未遲wor~~~
我只係分享返經驗,唔係sell野!!!!!!!!!!!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


22#
發表於 12-8-21 16:18 |只看該作者

引用:有冇人帶過漸進隱形镜片,效果如何?現在帶

原帖由 ada1234 於 12-08-18 發表
有冇人帶過漸進隱形镜片,效果如何?現在帶漸進眼鏡,覺得難focus,我又唔like戴眼鏡,所以希望漸進隱形眼 ...
我媽同爸係戴左十五年有多,咩叫work ng work?聽佢地話係要慢慢適應的,要學習點聚焦,如中途放棄唔等於佢唔work的,有錯請指教。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


23#
發表於 12-8-21 16:21 |只看該作者

引用:有冇人帶過漸進隱形镜片,效果如何?現在帶

原帖由 ada1234 於 12-08-18 發表
有冇人帶過漸進隱形镜片,效果如何?現在帶漸進眼鏡,覺得難focus,我又唔like戴眼鏡,所以希望漸進隱形眼 ...
sorry, I misunderstood your words as wellMy parents are wearing glasses, not contact lens



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


禁止訪問

積分: 2479


24#
發表於 12-8-22 15:29 |只看該作者

引用:我想share~我同事本身就係有呢個問題,有老

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1028


25#
發表於 12-9-13 13:30 |只看該作者
終於配了一副漸進CON,試戴了一天,感覺如下:
1. 先說它的原理是: 分為內圈及外圈,内圈是配有近視度數,用來看遠嘢;外圈則配有老花度數,用來看近嘢的。靠自己的眼球去尋的。找用内圈或外圈去看遠或近。
2. 當由遠轉近,或近轉遠時,最初有些小不清,只要眨多一兩下眼,就會調節到,而試戴了一整天後,已沒有問題了。
3. 在户外看遠嘢,非常清楚。
4. 在室內或較暗看遠嘢,有時不太清,是因為我有散花,是可以接受的。
5. 看近嘢時,剛戴上時眼球要學習找焦點,可能將要看的物件稍為移動一下就可以,同樣很快就適應了。
6. 戴了一天沒有不適。整體ok。我會keep住戴。


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


26#
發表於 12-9-13 13:34 |只看該作者

引用:終於配了一副漸進CON,試戴了一天,感覺如

原帖由 ada1234 於 12-09-13 發表
終於配了一副漸進CON,試戴了一天,感覺如下:
1. 先說它的原理是: 分為內圈及外圈,内圈是配有近視度數,用 ...
你好叻我戴眼鏡兩年都必識眼鏡原理,隱形眼鏡都有戴但都唔會咁深入



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


27#
發表於 12-9-13 13:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada1234+於+12-09-13+發表終

原帖由 alphabetagamma 於 12-09-13 發表
你好叻我戴眼鏡兩年都必識眼鏡原理,隱形眼鏡都有戴但都唔會咁深入



...
又打錯字係戴左廿年唔係兩年



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 1028


28#
發表於 12-9-13 14:51 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 12-9-13 13:34
你好叻我戴眼鏡兩年都必識眼鏡原理,隱形眼鏡都有戴但都唔會咁深入



...
我唔明就問,而個視光師又解釋得清楚,咁我咪知囉。


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 12-9-13 16:07 |只看該作者
ada1234 發表於 12-9-13 14:51
我唔明就問,而個視光師又解釋得清楚,咁我咪知囉。
請問貴唔貴? 另哩啲漸進隱形眼鏡係咪1 day的?


大宅

積分: 1028


30#
發表於 12-9-13 17:33 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 12-9-13 16:07
請問貴唔貴? 另哩啲漸進隱形眼鏡係咪1 day的?
我現在是試戴價$250一對for1個月,但視光師話美國會轉新物料,仍未知新價。


別墅

積分: 936


31#
發表於 12-9-13 17:48 |只看該作者

回覆:又近視又有老花,漸進隱形眼鏡work唔work?

好想知道老花嘅度數係吾係會不停增加架,有冇話去到幾多歲會停




大宅

積分: 1028


32#
發表於 12-9-13 18:05 |只看該作者
HappyBean2012 發表於 12-9-13 17:48
好想知道老花嘅度數係吾係會不停增加架,有冇話去到幾多歲會停



...
就好近視一樣,加深進度因人而異,但我聽聞好似最深老花是300度(有錯請更正)


瑪瑙宮

積分: 143994

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-9-13 18:25 |只看該作者
又識都樣嘢, 原來有漸進隱形镜片!


大宅

積分: 1273


34#
發表於 12-9-13 18:29 |只看該作者

引用:原理係兩個環圈設計,將一隻隱形鏡分開外環

原帖由 fung_fung_mami 於 12-08-18 發表
原理係兩個環圈設計,將一隻隱形鏡分開外環是近視度數,內環圈(即鏡中心位一個小圓形範圍)係睇近度數。當 ...
幾錢?




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 12-9-13 20:48 |只看該作者
ada1234 發表於 12-9-13 17:33
我現在是試戴價$250一對for1個月,但視光師話美國會轉新物料,仍未知新價。 ...
Thanks! 我而家都好煩, 近視散光再加老花, 眼又乾, 而家戴1 day moist(冇散光)都麻麻哋咋.


大宅

積分: 1028


36#
發表於 12-9-13 22:22 |只看該作者
回覆 wongngain 的帖子

#30 已講過, 請參考。


大宅

積分: 1273


37#
發表於 12-9-13 22:36 |只看該作者

引用:回覆+wongngain+的帖子 #30+已講過,+請參

原帖由 ada1234 於 12-09-13 發表
回覆 wongngain 的帖子

#30 已講過, 請參考。
Thank you!




大宅

積分: 1028


38#
發表於 12-9-13 22:56 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 12-9-13 20:48
Thanks! 我而家都好煩, 近視散光再加老花, 眼又乾, 而家戴1 day moist(冇散光)都麻麻哋咋.
...

你情況跟我一樣。我一直都是戴近視CON,近年有老花,常看手機,字體細雖可放大,但看一陣已經很累很辛苦,加副老花鏡就無問題,但又戴又除,好不方便又難看;又試過戴漸進眼鏡,一定要正面望嘢,看眼鏡左右邊位會濛,加上戴開CON的人是不喜歡戴眼鏡的,所以漸進CON對我來講真perfect!
但好奇怪是原來漸進CON已經出了很久的,很少人知,包括我。
你可以試下漸進CON,眼乾就勤力滴眼水吧。

點評

DoReMi媽媽  tks!  發表於 12-9-13 23:11

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo