婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3302


21#
發表於 12-8-21 19:34 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

真喺盡量唔好一齊住,就算住都要有心理準備




珍珠宮

積分: 47034

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-8-21 19:49 |只看該作者
真係多餘,你去人地屋企住,要改變人地的習慣,有咩可能.
人地咁多年都係咁,你男友都係咁,你地最好搬出去,就你想點乾凈都得.


大宅

積分: 3925


23#
發表於 12-8-21 19:59 |只看該作者

回覆:Mik0ka_1020 的帖子

間屋由唔係你嘅,人地媽咪鐘意係自己間屋做乜都得喎,你有可資格話人?你未結婚就登門入室,佢唔話你無家教已經好好品啦!你仲想點?




別墅

積分: 792


24#
發表於 12-8-21 20:25 |只看該作者
你都叫佢做未來99啦,就得就下啦


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 12-8-21 20:27 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

本帖最後由 小豬澄 於 12-8-21 20:55 編輯

諗諗下都係算吧啦 你中意點就點 你男朋友BUY你都無計



男爵府

積分: 7217


26#
發表於 12-8-21 21:00 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

人地一直住咗幾十年相安無事!你作為外人阿支阿咗!咁多投訴就返自己屋企啦!無人揸支槍迫你同住呱!




大宅

積分: 1009


27#
發表於 12-8-21 21:16 |只看該作者

回覆:Mik0ka_1020 的帖子

我相信你會係一個好老婆,加油!




大宅

積分: 2001


28#
發表於 12-8-21 21:23 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

你同你男友要同居啫,




大宅

積分: 2559


29#
發表於 12-8-21 21:26 |只看該作者
其實你未來99先係間屋既主人, 你同你男友如果想有自己空間就搬去去好D, 一陣真係有唔妥就一世ga喇


禁止訪問

積分: 13848


30#
發表於 12-8-21 21:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1009


31#
發表於 12-8-21 21:31 |只看該作者

引用:我冇車望過佢改變黎就我,但衛生依樣野應該

原帖由 Mik0ka_1020 於 12-08-21 發表
我冇車望過佢改變黎就我,但衛生依樣野應該人人都識,如果佢吾係咁污糟,佢啲仔女就吾會一個走下一個!



...
每當我氣餒的時候,我會同老公講:「我會盡力做好,但你要支持我!」無論奶奶最後的反應係點,好、唔好,定無反應,老公個心都知。如果你99係大陸人,係邊度鄉下?一般的將來都會願意幫你湊仔,但香港人就唔肯,好似我99同媽咪都唔肯,國內同香港文化有差異,有好有壞的,但關係好的話,她才有機會聽得入耳。做回善良既你,唔駛化妝都好靚。




珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 12-8-21 21:37 |只看該作者
你又未結婚, 自己有屋企點解要去人地度住0者?
仲有0個度係99屋企, 你想同bf同居既你咪同bf搬出去囉, 你有無諗過你都會影響到99既生活呀? 99在自己屋企既生活都要被你管
唔好以為自己比左少少錢99就可以變成間屋既女主人啦


伯爵府

積分: 16651


33#
發表於 12-8-21 21:38 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

人地屋企,又唔係你屋企,又未結婚,坦白講,你有咩權對人地的生活指指點點。




大宅

積分: 2001


34#
發表於 12-8-21 21:40 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

宜家係你去人地亞媽屋企住呀,係你要同居於佢亞媽屋企,你咁吳like咪同你男友搬出去住囉!講真,人地亞媽可能更討厭你尼!
再吳係咪叫你男友搬去你父母居企同你同居囉,叫自己父母去習慣你地嘅生活!
如果,我個仔將來帶個咁不滿我嘅女友返居企,我實請個仔同佢女友一齊走呀!




水晶宮

積分: 74328


35#
發表於 12-8-21 22:18 |只看該作者
好多人都鍾意朝早先洗頭架啦,又關大唔大陸人事?
有好多人屋企都係著鞋入屋架.
雖然唔衛生,但人地地方,關你咩事?
又唔係未來99請你返來同佢個仔同居.
你既絕地反擊,真係


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 12-8-21 22:22 |只看該作者
我唸樓主都係係咁以呻下..
我都明白做完一大餐野, 比人整DIRTY既感覺係點..

不過點都好, 呢度係人地屋企, 始終唔係自己屋企..
其實你頂唔順真係唔需要忍, 如果好想同居就搬出去啦...
如果無能力但又想同居就要忍..
呢個社會其實你既情況, 你未來99唔嫌你已經算係咁..
咁當然都可能係因為你幫佢手做野啦...

但係, 你係人屋企住幫手做野, 比番錢係好應該既事..
你千其唔好抱住反正佢都會整DIRTY既心態而正係做自己個PART..
你要記住你未嫁入門, 未嫁已經咁介意, 分分鐘你未來99由本身冇野變成有野..

另外, 如果你認定呢個男人, 而你又頂唔順同未來99繼續住..
你真係要好好同你男友計劃租樓又好, 點都好..
一結婚, 生埋BB, 你就好難番轉頭。

PLUS, 你未來99叫你地早D訓其實係擔心個仔唔夠精神姐。
而你做得人地未來老婆, 亦都應該幫自己或老公養成唔好太夜訓既習慣..
有邊個99唔想新抱照顧得自己個仔好D?

我係你的話, 我會, 每月家用照比, 家務照做..
盡可能係佢面前做到照顧佢個仔無微不至。
到你地儲到錢搬出去, 你地翻雲覆雨, 3日3夜唔訓, 都得啦!

我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 4328


37#
發表於 12-8-21 22:24 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

其實如果覺得同佢地吾夾,就返娘家住啦,你地又未結婚,幾多同99住既jm想返娘家呀,未嫁就應該享受下,嫁左仲有排你受啦!




大宅

積分: 3577


38#
發表於 12-8-21 22:29 |只看該作者
基本上,在人家家裹住,理應要跟人家家裹的規矩 ,始終他們一家那麼多年也是這樣過的,有個外人住了進來,為什麼他們就要為你而改變呢?而他們也不是應份受你氣的,就算你心裡不好受,也請不要對人家的母親黑面.


水晶宮

積分: 74328


39#
發表於 12-8-21 23:27 |只看該作者
阿媽叫個仔起身返工有咩錯?
你男友4:30就要起身返工,咁煲劇煲到11點幾,做阿媽既出聲叫個仔早D瞓,又有錯?
連呢D野你都擺係心度嬲人地個阿媽

如果你唔係一齊住,可能佢個仔無咁夜瞓添.
又或者,唔係你係度,做阿媽既已經入左房叫個仔起身,唔洗嘈到其他人啦.
你既出現,真係影響左佢一家人架.

點評

c.hutchson  agree!!!  發表於 12-8-22 10:51
laurenleung  不能同意更多!  發表於 12-8-22 03:26


子爵府

積分: 11988


40#
發表於 12-8-22 01:01 |只看該作者
你自己入住人屋企基本上係你對人做成不便, 甚至騷擾
但你依家反而話人地既不是

正如其他jm講, 佢入屋唔除鞋係佢生活模式,
叫個仔早d瞓就更加係為個仔好

你咁多唔鐘意, 你應該返自己屋企
而唔係住係人地屋企而又要講討厭人囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo