嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12454


21#
發表於 06-3-14 22:07 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

但我覺得pampers好大陣尿味所以先試huggies同goon咋,唔知有冇人覺得呢?


大宅

積分: 1502


22#
發表於 06-3-14 22:31 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

straryteddy,
都是在卓悅買, 但不同分店. 第一次在Time Square 對面; 第二次beside of Jardine坊, 有可能是假貨, 但packing 一模一樣.


洋房

積分: 259


23#
發表於 06-3-14 22:35 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我覺得goon非常好喎, 我個大女成日唔肯換片, 包片重過頭"聚"到條褲都跌落黎, 但pat pat都冇事又冇漏尿, 我個細仔由出世至今用左4個幾月, 從來都冇事. 可能唔同人有唔同反應, 每個牌子都有bb唔0岩用嫁啦!!


大宅

積分: 4450


24#
發表於 06-3-14 22:36 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我近年都用goo.n,不過我最初試是在卓越買,都patpat有點紅,但聽bk媽媽說卓越果d是差d賣去中國,之後我就在網上東西訂一路到現在都用得好好

其次也相倣, 就是要愛人如己。 馬太22:39如果人人都愛人如己, 包括不同階級、不同國籍, 不同理念的人,事事為人設想, 咁尼個世界會唔會少左好多不必要既紛爭, 甚至戰爭呢...


洋房

積分: 259


25#
發表於 06-3-14 23:25 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

係呀, 我一直以來都係嚮東西貿易訂嫁, 咁耐都冇事.


大宅

積分: 3255


26#
發表於 06-3-14 23:35 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

死火, 我仲有3包 L size stock, 要留意下阿仔個pat 有冇事先


複式洋房

積分: 462


27#
發表於 06-3-15 11:22 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我都係東西買...都無問題喎


禁止訪問

積分: 10763


28#
發表於 06-3-15 11:51 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1324


29#
發表於 06-3-15 12:17 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我剛剛都係東西訂了兩箱L碼,今次已經第二次訂,
用左都冇野喎!!!


男爵府

積分: 7475


30#
發表於 06-3-15 13:08 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

嚇死我囉!我
http://hk.myblog.yahoo.com/snowy-tsang
歡迎參觀~~雪雪 & 釨鏸's Blog

[IMG]http://i278.photobucket.com/albums/kk114/babymaggieleung/BBB.jpg[/IMG]


琥珀宮

積分: 165356


31#
發表於 06-3-15 14:09 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我幾個月前都係"東西"訂過一箱
質料夠soft但吸濕力就好差
每次換片個pat pat一定濕立立


smallpig 寫道:
妳們不要argue啦. 我半年前都係在bk看到好多人話好用, 便到卓悅買了一包, 真的好好用, 誰知一星期後再買2包, 就用到pat pat紅晒, 用番nepia就即刻好番. 如是者試左幾日, 最後發覺原來後買的goon的片面是不吸水的, 一摸之下隻手是濕的. 所以我相信是一批批貨的質素有參差.
[/quote]


複式洋房

積分: 440


32#
發表於 06-3-15 14:25 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我阿b唔單止係pat pat紅晒,就連大脾拿,陰囊都又紅又腫,之前用第2隻即使晚上超過10個鐘都唔會紅,越柯得多就越紅,肯定係吸水唔得


琥珀宮

積分: 165356


33#
發表於 06-3-15 14:28 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

都係"nepia"好用好多

ki媽 寫道:
我阿b唔單止係pat pat紅晒,就連大脾拿,陰囊都又紅又腫,之前用第2隻即使晚上超過10個鐘都唔會紅,越柯得多就越紅,肯定係吸水唔得


男爵府

積分: 9006


34#
發表於 06-3-15 15:23 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我用左細碼, 依家用中碼, 我隻小豬可能皮粗肉厚, 無事wow, 都係咁圓, 無粒粒, 無紅點. 我都有將我的片俾其他mama 試用, 都係覺得好抵用, 拍得住pampers 特級棉柔, 吸濕都唔差, 坦白講, 係無pampers 咁勁, 但我用佢過夜, 都真係ok wow, touch wood, 無試過漏尿, 而且尿濕顯示好清楚, 好啱我屋企的老人家睇wow.


大宅

積分: 1738


35#
發表於 06-3-15 22:19 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我個仔仔都係用緊. 我都有用neipa, 但我覺得goon好d喎. 冇野喎, 幾好呀.


複式洋房

積分: 312


36#
發表於 06-3-15 23:50 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我個大孖用咗有紅點, 細孖用咗冇事. 佢地用同一包尿片. 我試過用隻手撫吓片尿片, 感覺係濕淋淋的. 佢地d皮膚質地好唔同, 較敏感的皮膚就好易起紅點.


洋房

積分: 259


37#
發表於 06-3-16 00:10 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

其實係唔係關呢排天氣潮濕事呢 ??!! 不過我都介紹過goon俾幾個朋友用, 個個都話好用, 都無紅pat pat.

上年我去日本旅行, 去之前我都見過bk有話goon好用, 去到日本買尿片時, 我都專登企一陣睇下d日本人用咩牌子, 佢地多數都係買goon多喎 (我買尿片時佢地仲教我邊度拎coupon添).....

可能係一dd人有事0者..!!


男爵府

積分: 5271


38#
發表於 06-3-16 20:51 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我係卓悅見到加大碼$68有54片
好平
但包裝是綠色的
同東西訂$69只有39片吾同
大家知吾知有冇分別


等待驗證會員

積分: 469


39#
發表於 06-3-16 22:50 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

chanmiss 寫道:
我係卓悅見到加大碼$68有54片
好平
但包裝是綠色的
同東西訂$69只有39片吾同
大家知吾知有冇分別

唔係綠色喎,我買果幾包係粉藍色


等待驗證會員

積分: 469


40#
發表於 06-3-16 22:53 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

個人意見:GOO.N呢隻尿片

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo