自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3808


21#
發表於 12-8-23 09:40 |只看該作者

回覆:淋巴位生左十幾粒野會係咩事 ??

情況有2種:
1)淋巴肺勞菌,照聲波可以見到條脛有好多粒,照肺有影,再抽D組織去種菌。就可以確認係淋巴肺勞,呢個病係冇原因既⋯只要有個肺勞既人係你身邊(三尺範圍內咳一咳,你就有機會中招)又有沈服期三幾日唔定,幾年唔定,十幾年都唔定,只要你身體差(抵抗力弱)便有机會發出來。呢個病,唔會死,不過麻煩(每日都要食薬,連續食9個月)醫好左亦都唔會有抗。
2) 淋巴癌: 一樣係抽組織去檢驗,要電療、化療,食薬、甩頭髮,有得醫嘅!不過我見人地係得一粒係脛。




侯爵府

積分: 20253

好媽媽勳章


22#
發表於 12-8-23 12:43 |只看該作者

引用:回覆+bebe0212+的帖子 你記得你爸爸當時係

原帖由 我愛肥大媽 於 12-08-23 發表
回覆 bebe0212 的帖子

你記得你爸爸當時係生左大約幾多粒係條頸到 ?
因為以經是十年前的事,我已不大記得阿爸條頸生咗多少粒,凈係記得有一粒好似小雞蛋般大的,生在頸部的番"揀"盒位,但爸爸不覺癢或痛,而我們一家無人有肺癆,亦從來沒想過是肺癆菌。開始時只是帶爸爸看一般家庭醫生,之後他轉介我們去一私家專科醫生(腫瘤科),該專科醫生說若要肯定的知道那些粒粒是什麼,是不是衰野,即cancer,最穩妥的方法是抽組織化驗,我印象中爸爸是有照X光和驗血的,但這些都對斷症無幫助。之後,因抽組織都算是手術,必須要在醫院進行,但不須留醫,只是抽組織部份會落麻醉藥(其實我不知道如果可claim保險,可不可要求過夜),該專科醫生之後便安排爸爸在西九龍某私院進行此小手術,連入院至出院都不需6小時,術后爸爸是非常清醒的,但他說超痛,爸爸是非常能忍痛的人,如果他說痛,我想真的非常




複式洋房

積分: 209


23#
發表於 12-8-23 12:53 |只看該作者
回覆 bebe0212 的帖子

你爸爸開刀位置果條"LA"大條同明顯嗎?

女朋友因為擔心有"LA", 所以暫時都無打算開刀


侯爵府

積分: 20253

好媽媽勳章


24#
發表於 12-8-23 15:48 |只看該作者

引用:回覆+bebe0212+的帖子 你爸爸開刀位置果條

原帖由 我愛肥大媽 於 12-08-23 發表
回覆 bebe0212 的帖子

你爸爸開刀位置果條"LA"大條同明顯嗎?
因爸爸已年邁,再加上他年輕時是做一些辛苦工作,皮膚已曬得黑黑的,我不覺得他那手術疤痕(若吋多至兩吋)很明顯。
請𣎴要介意,我認為身體健康更重要,疤痕只是其次,有得醫好過醫唔到,如果真係擔心疤痕的問題,可同醫生講,用啲幼線縫針,要拆線的傷口會埋得好點,再加上現在有很多除疤產品在售,對疤痕有幫助。





複式洋房

積分: 209


25#
發表於 12-8-26 11:26 |只看該作者
尋日拎左報告,但醫生話check唔到係d咩黎,但懷疑係肺癆菌,不過都唔肯定。女朋友唔想開刀,但醫生又唔肯定係唔係真係肺癆菌.....點算好...其實如果真係肺癆菌咁之後會唔會有d病徵浮出來可以確定真係患上肺癆?


伯爵府

積分: 15548


26#
發表於 12-8-26 11:34 |只看該作者

回覆:淋巴位生左十幾粒野會係咩事 ??

睇dr sin la




子爵府

積分: 12065


27#
發表於 12-8-26 11:39 |只看該作者

回覆:淋巴位生左十幾粒野會係咩事 ??

快睇,一定會冇事,可能只是受到病毒感染



Prayer is both a gift of grace and a determined response on our part.


男爵府

積分: 9661


28#
發表於 12-8-26 12:08 |只看該作者

回覆:淋巴位生左十幾粒野會係咩事 ??

有幾大粒呀?我早前都喺頸側發現,像蚊針size,有長大的,跟著睇醫生,醫生說我生的部位大多是細菌感染,建議我先吃抗生素,如情況沒有改善,先抽組織化驗。幸好吃了薬細粒左,再食多一次薬便好了!




大宅

積分: 3283


29#
發表於 12-8-27 11:55 |只看該作者
國民A 發表於 12-8-26 12:08
有幾大粒呀?我早前都喺頸側發現,像蚊針size,有長大的,跟著睇醫生,醫生說我生的部位大多是細菌感染,建 ...
你的那粒硬唔硬的,有沒有黏著骨的?


男爵府

積分: 9661


30#
發表於 12-8-27 16:48 |只看該作者

引用:Quote:國民A+發表於+12-8-26+12:08+有幾大

原帖由 201102 於 12-08-27 發表
你的那粒硬唔硬的,有沒有黏著骨的?
我的因在頸側,故是黏著頸的肌肉,至於軟硬程度,不太軟也不太實,摸落似生瘡的感覺,但肯定係與皮分開,位置固定的。希望你女友無事吧,因我未知係咩事時都會緊張及擔心!




男爵府

積分: 9661


31#
發表於 12-8-27 16:48 |只看該作者

引用:Quote:國民A+發表於+12-8-26+12:08+有幾大

原帖由 201102 於 12-08-27 發表
你的那粒硬唔硬的,有沒有黏著骨的?
我的因在頸側,故是黏著頸的肌肉,至於軟硬程度,不太軟也不太實,摸落似生瘡的感覺,但肯定係與皮分開,位置固定的。希望你女友無事吧,因我未知係咩事時都會緊張及擔心!




大宅

積分: 2905


32#
發表於 12-8-27 16:59 |只看該作者
我都生左四粒..
左兩粒加兩粒..睇完醫生食左5日藥都未好..
要再睇呀


伯爵府

積分: 16148


33#
發表於 12-8-27 17:04 |只看該作者
very likely it is 淋巴癌....

Add oil.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo