自由報料

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10562


21#
發表於 12-8-23 08:20 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...

請問3號幾錢?我早幾日去萬寧睇$198,已經加咗$10啦!



點評

ahlungko  3月頭就加到198啦  發表於 12-8-23 10:24


大宅

積分: 4595


22#
發表於 12-8-23 08:22 |只看該作者

引用:請問3號幾錢?我早幾日去萬寧睇$198,已經加

原帖由 whw1129 於 12-08-23 發表
請問3號幾錢?我早幾日去萬寧睇$198,已經加咗$10啦!
3號198已經很久了




男爵府

積分: 7698

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


23#
發表於 12-8-23 10:40 |只看該作者
新裝唔靚, 舊裝個樣好好多


子爵府

積分: 10562


24#
發表於 12-8-23 10:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+whw1129+於+12-08-23+發表請

原帖由 leehimhim 於 12-08-23 發表
3號198已經很久了
係呀,對上嗰次買係6月尾,買3罐送架學步車。亞仔就嚟三歲,可以轉4號,考慮緊轉其他牌子。





公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


25#
發表於 12-8-23 11:02 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...






大宅

積分: 2248


26#
發表於 12-8-23 11:05 |只看該作者
吾怪得呢幾日揾3號, 揾左幾間都無啦.


禁止訪問

積分: 3459


27#
發表於 12-8-23 14:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


28#
發表於 12-8-23 14:32 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...

奶粉真係貴到癲。我4年前生女女。1號美素都係$160。







大宅

積分: 4184

畀面勳章


29#
發表於 12-8-23 14:42 |只看該作者
新裝個樣好唔得﹗﹗


複式洋房

積分: 408


30#
發表於 12-8-23 14:57 |只看該作者

引用:新裝個樣好唔得﹗﹗

原帖由 WiZ 於 12-08-23 發表
新裝個樣好唔得﹗﹗
我都係咁話!可能要圍番個成本,我見1號仔個罐主力係藍色,無左隻熊仔,無左D色彩,即時Leung 晒!




子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 12-8-24 01:58 |只看該作者
WiZ 發表於 12-8-23 14:42
新裝個樣好唔得﹗﹗


男爵府

積分: 7922

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 12-8-24 02:50 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...

將軍澳2號仔賣$205 冇加價!




子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 12-8-24 15:14 |只看該作者
回覆 kwan0603 的帖子

我打去問左美素..佢地講要8月27日先知新美素幾$,8月27日就會係佢地網址講幾$.....就算E+預訂奶粉都唔係新個隻,同係之前GE價錢!


子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 12-8-24 15:14 |只看該作者
回覆 sake_hk 的帖子

我打去問左美素..佢地講要8月27日先知新美素幾$,8月27日就會係佢地網址講幾$.....就算E+預訂奶粉都唔係新個隻,同係之前GE價錢!


大宅

積分: 4632


35#
發表於 12-8-24 15:19 |只看該作者
The case is like Singapore ones...... so same sources?


侯爵府

積分: 20127

畀面勳章


36#
發表於 12-8-24 15:21 |只看該作者

回覆:美素就轉裝...

一定加




大宅

積分: 3795


37#
發表於 12-8-24 15:31 |只看該作者
我今日系manning買左2罐新裝3號, 冇加價,都是$198


大宅

積分: 1932

畀面勳章 陪月勳章


38#
發表於 12-8-24 15:53 |只看該作者

引用:以前1號不嬲叫美素力,2號開始先叫美素佳兒

原帖由 mi1660 於 12-08-23 發表
以前1號不嬲叫美素力,2號開始先叫美素佳兒
係咩 唔係1、2、3都係叫美素佳兒咩?我個仔現在食3號。




大宅

積分: 3035

有「營」勳章 好媽媽勳章


39#
發表於 12-8-24 16:25 |只看該作者
cookeryan 發表於 12-8-24 15:53
係咩 唔係1、2、3都係叫美素佳兒咩?我個仔現在食3號。
我果時6年前啦~~~果時轉名做美素佳兒,我覺得好怪.點知而家興懷舊....



子爵府

積分: 14841

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-8-24 17:48 |只看該作者
我打去問左美素..佢地講要8月27日先知新美素幾$,8月27日就會係佢地網址講幾$.....就算E+預訂奶粉都唔係新個隻,同係之前GE價錢!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo