時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


21#
發表於 12-8-24 11:37 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kokkok7+於+12-8-24+10:42+編

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


大宅

積分: 1718


22#
發表於 12-8-24 11:40 |只看該作者
本帖最後由 lochin1989 於 12-8-24 11:41 編輯
echoo 發表於 12-8-24 11:37
哇,好驚啊!紅衛兵扣完人帽子,又叫人收聲!有佢講無人講啊!好心你啦,唔夠人講就話人「五毛」,「收聲」 ...

其實呢,依個post 就係討論謝偉俊出醜既,但你又咁熱心咁將視線轉移去梁家傑度。
老實講啦,你係咪謝粉,想大家掛住講梁家傑唔記得謝偉俊出醜?

點評

jeanne1120  咪係...  發表於 12-8-24 12:36


禁止訪問

積分: 17448


23#
發表於 12-8-24 11:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2358


24#
發表於 12-8-24 11:53 |只看該作者
本帖最後由 Bugslife 於 12-8-24 11:54 編輯
lochin1989 發表於 12-8-24 11:40
其實呢,依個post 就係討論謝偉俊出醜既,但你又咁熱心咁將視線轉移去梁家傑度。
老實講啦,你係咪謝粉, ...

我之前已經提過這一點啦...

"轉移視線/話題" 係打手慣常做法嘛!! 我冇指明某某呀... 果啲人唔好自己對號丫


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


25#
發表於 12-8-24 12:02 |只看該作者

引用:+本帖最後由+lochin1989+於+12-8-24+11:41+

原帖由 lochin1989 於 12-08-24 發表
本帖最後由 lochin1989 於 12-8-24 11:41 編輯
我純粹係見到攻民,涼瓜就憎到不得了,講多兩句發洩下jer,我對謝生無感覺的。點知入左黎變左五毛,轉移視線,真係吹漲!



點評

lochin1989  我話你謝粉咋,無話你係五毛  發表於 12-8-24 13:55


大宅

積分: 1718


26#
發表於 12-8-24 12:05 |只看該作者
echoo 發表於 12-8-24 12:02
我純粹係見到攻民,涼瓜就憎到不得了,講多兩句發洩下jer,我對謝生無感覺的。點知入左黎變左五毛,轉移視 ...
主動走入去討論對謝偉俊不利既post ,引誘大家講梁家傑講左成版,好難唔令人誤會喎

點評

Bugslife  Bingo...  發表於 12-8-24 13:47


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


27#
發表於 12-8-24 12:24 |只看該作者

引用:Quote:echoo+發表於+12-8-24+12:02+我純粹

原帖由 lochin1989 於 12-08-24 發表
主動走入去討論對謝偉俊不利既post ,引誘大家講梁家傑講左成版,好難唔令人誤會喎 ...
涼瓜係polybell同newnew講先架,我搭嗲架咋,批鬥都睇清楚先喇!




大宅

積分: 4334


28#
發表於 12-8-24 13:01 |只看該作者




禁止訪問

積分: 739


29#
發表於 12-8-24 13:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 587


30#
發表於 12-8-24 13:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1718


31#
發表於 12-8-24 13:43 |只看該作者
skypalace 發表於 12-8-24 13:18
九龍東咁大, 咁多個屋村, 佢又唔係和樂邨區議員, 唔識呢D問題係好正常; 我諗除左陳鑑林, 其他候選人都未必 ...

問題係佢自稱成日落區,但連九東邊條公共屋村做緊重建都唔知.......
係升降機事件上面,佢直情係想扮有聽到D 人既意見,咁都未瘀夠?

至於黃洋達唔識答起動九龍東,你不如試下問謝偉俊,睇下佢答唔答到唔要係個度起貴樓
陶君行建議要係啟德起公屋,陳鑑林又丟難佢要確實數字,如果一個邊緣政黨做埋具體規劃,請問政府要黎做乜?


禁止訪問

積分: 2562


32#
發表於 12-8-24 13:47 |只看該作者

引用:Quote:newnew168+發表於+12-8-23+23:28+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14001


33#
發表於 12-8-24 13:54 |只看該作者
kiukiudaddy 發表於 12-8-24 13:47
難道妳睇唔出發言者只想兜個弯抹黑公民黨,妳估佢工人真係有咁講?
我當然知佢玩曲線,所以咪回佢,唔係好多人以為呢個係事實,人講佢又講工課又唔做。誤導其他人。

點評

kiukiudaddy  咁妳就錯,佢地係做足功課去抹黑,在BK已潛伏很久,等選舉前就全力發功!  發表於 12-8-24 18:10


禁止訪問

積分: 739


34#
發表於 12-8-24 13:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1718


35#
發表於 12-8-24 13:58 |只看該作者
skypalace 發表於 12-8-24 13:54
主持係問將會幾時重建, 唔係問係呼做緊重建; 因為唔係現狀, 而舊屋邨遲早都會重建, 問題係未來5年, 10年定 ...
我住新東既,我都可以話俾你知馬頭圍村同埋和樂村仲好新淨,完全無計劃收樓重建。
但的確每幢都會有拆既一日既,你咁樣死撐,不得不佩服你既面皮同勇氣


禁止訪問

積分: 739


36#
發表於 12-8-24 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


37#
發表於 12-8-24 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 43


38#
發表於 12-8-24 15:31 |只看該作者
謝偉俊


大宅

積分: 1718


39#
發表於 12-8-24 16:07 |只看該作者
skypalace 發表於 12-8-24 14:12
"馬頭圍村於1962年入伙,為九龍城區內現存最長的屋邨", 而"和樂邨亦是目前觀塘區內最早期落成的公共屋邨( ...

和樂村仲起緊升降機喎,如果佢係有清拆計劃,仲會唔會升起降機?
我想提下你美孚新村都以經就快五十年樓齡,唔通美孚新村又要重建啦喎


禁止訪問

積分: 739


40#
發表於 12-8-24 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo