自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5389

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章


21#
發表於 12-8-26 13:01 |只看該作者
去啦!


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-8-26 13:57 |只看該作者

回覆:大家今年會去投票嗎

唔係選民,唔會損人!




公爵府

積分: 29663


23#
發表於 12-8-26 16:57 |只看該作者
Yes


子爵府

積分: 10781

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-8-26 21:41 |只看該作者
sure la!..... to help our place


子爵府

積分: 13085


25#
發表於 12-8-26 21:59 |只看該作者

回覆:大家今年會去投票嗎

好難投無件揀得多整張白票去嘆,選了都無物用,cy不斷出賣港人,選前又話點點點,選後樓價再升推國民教育將新界東北開放比內地人重想推物鬼深圳物鬼自由行




男爵府

積分: 6906


26#
發表於 12-8-26 22:11 |只看該作者
我一定會去投票,唔投保皇黨,我要反國民教育到底!


寶石宮

積分: 281776


27#
發表於 12-8-26 22:18 |只看該作者

回覆:大家今年會去投票嗎

一定會!係公民責任




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo