自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 33987

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-8-26 13:58 |只看該作者
Omerkion 發表於 12-8-26 13:14
今日約了我全家人過海飲茶,之後去附近公園玩,我細仔提議帶羽毛球拍去玩,只為佢已七歲,唔太鍾意玩滑梯同 ...

唔係好明.....你老公點解唔俾小朋友帶球拍去玩? 係咪因為到時要你老公不斷同小朋友打,佢唔想咁攰,想星期日可以抖下?


大宅

積分: 2453


22#
發表於 12-8-26 13:58 |只看該作者
係咪囝囝平時的紀錄唔係咁好, 帶左D野又唔係用, 得個拎字?
係咪老公跟本就唔喜歡去飲茶, 只係咁啱有藉口?

我屋企正正就係咁樣, 大的唔生性, 細的唔爭氣, 我都喊過好多次!

後尾自己睇開左, 你唔去我都照去, 冇野阻到我陪老豆媽咪, 自己同D仔女玩! 我外家D人見唔到佢, 頭幾次都有問, 久而久之, 都接受左佢有時出現, 有時冇到, 連問都唔問添!



珍珠宮

積分: 33987

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 12-8-26 14:00 |只看該作者
Imel 發表於 12-8-26 13:58
係咪囝囝平時的紀錄唔係咁好, 帶左D野又唔係用, 得個拎字?
係咪老公跟本就唔喜歡去飲茶, 只係咁啱有藉口?:s ...

勉強無幸福,到時阿大爺黑口黑臉,仲無"引",寧願佢唔出現..

點評

sunshine-lover  絕對同意, 佢唔去好過去, 費事全部人都要睇佢面色, 連食餐飯都唔安樂!  發表於 12-8-27 10:05


寶石宮

積分: 281776


24#
發表於 12-8-26 14:00 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?

真係好小事咋喎





寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-8-26 14:03 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?

mouth:




大宅

積分: 2353


26#
發表於 12-8-26 14:05 |只看該作者

引用:今日約了我全家人過海飲茶,之後去附近公園

原帖由 Omerkion 於 12-08-26 發表
今日約了我全家人過海飲茶,之後去附近公園玩,我細仔提議帶羽毛球拍去玩,只為佢已七歲,唔太鍾意玩滑梯同 ...
樓主,你當然無錯,點都好唔鐘意就走左去係佢問題,不過,不要介意我想問你嘅角色是FTM呢?




子爵府

積分: 12599


27#
發表於 12-8-26 14:06 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?

好同情妳,妳無錯,係妳老公eq太低,就算個仔以前試過帶左又唔玩都可以好好教,而唔係一走了之,支持妳,唔好喊。



您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


禁止訪問

積分: 47750


28#
發表於 12-8-26 14:06 |只看該作者

回覆:Omerkion 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34871


29#
發表於 12-8-26 14:11 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?






禁止訪問

積分: 507


30#
發表於 12-8-26 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3873


31#
發表於 12-8-26 14:16 |只看該作者
為羽毛球拍而嘈只係表面,係咪平時有咩誤會冇溝通好,搞到宜家借題發揮啊?


男爵府

積分: 8407


32#
發表於 12-8-26 15:54 |只看該作者
咁少事


子爵府

積分: 13887


33#
發表於 12-8-26 16:00 |只看該作者
好少事


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-8-26 16:05 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?

我覺得你無錯呀,好小事je,係咪你老公lee排壓力大所以發脾氣呀?




大宅

積分: 1426


35#
發表於 12-8-26 16:39 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?

其實我有d明你先生個諗法,因為我屋企都係咁嘅,過海飲茶,帶球拍咁多野到時小朋友又話唔玩得個拎字,帶住玩具去咁遠,不過通常唔俾小朋友帶野果個係我,支持小朋友同幫小朋友拎住果個係我老公。不過你先生反應太大,過份左!其實可以襯機會教小朋友如帶左球拍就真係要玩,唔玩都要自己拎及好好看管d球拍。媽咪你話會幫小朋友拎又唔洗你先生麻煩拎住的話,佢為咩要咁嬲




禁止訪問

積分: 102652


36#
發表於 12-8-26 17:51 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45360


37#
發表於 12-8-26 18:02 |只看該作者
樓主咁小事你c6 都有得嘈, 難以想像平日點相處。


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 12-8-26 18:55 |只看該作者
咁小事, 駛唔駛 "眼淚不停流"呀??????????????????????????????????????????????


大宅

積分: 2562


39#
發表於 12-8-26 19:00 |只看該作者
唔好唔開心你冇錯...


大宅

積分: 4714


40#
發表於 12-8-27 10:01 |只看該作者

回覆:眼淚不停流,是否我錯?

多謝各位安慰,好彩C6最後都明白走左我好難同我屋企人交待同佢失唔關小朋事唔應該鬧佢地,佢係一個EQ好低嘅男人,加埋本身係潮州來男人,可能我喺仔女面前否決佢意見佢覺得好無面,所以下次可能要私底下同佢講會好啲!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo