自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2172


21#
發表於 12-8-26 18:15 |只看該作者

引用:以前細個都係係屋企搞,請圍內幾個fd的朋友,

原帖由 nrsemi 於 12-08-26 發表
以前細個都係係屋企搞,請圍內幾個fd的朋友,買個蛋糕,買d零食!
小學四年級好想去m記,同爸爸講,話開完呢次生 ...
冇錯,仲要班内人人各自搞party。好似去飲咁。去完一餐又去一餐。




珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-8-26 18:23 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會

小器,唔攪!




大宅

積分: 4345


23#
發表於 12-8-26 18:25 |只看該作者

引用:從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,

原帖由 sabun 於 12-08-26 發表
從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,有幾多人真係想去出席他人小朋友生日的party吖! ...





水晶宮

積分: 73028

2024年龍年勳章


24#
發表於 12-8-26 18:29 |只看該作者
我仔舊年11歲 , 開佢人生第一個生日會 ,在我個蝸居 , 請左3個同阿仔由細玩大的小朋友, 同佢地的父母 , 整左一d 野食 , 好開心, 好warm.

阿仔由k1開始 (因為k1 知道有生日會呢樣野) , 就已經叫我開, 一直到舊年.

生日會唔在乎場地食物, 只要開心就可以了.

從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 12-8-26 18:43 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會

我大女2/4歲係m記開,其他係屋企/人地屋企攪小型party,多數BBQ…
近幾年冇攪爬地喇…因為我一年要攪3次(3個女)真係冇mood




水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 12-8-26 19:04 |只看該作者
sabun 發表於 12-8-26 17:24
從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,有幾多人真係想去出席他人小朋友生日的party吖! ...
認同,我從來無特別為個仔開生日會,每年都只會一家人慶祝,我覺得已經好足夠,世上仲有幾多人缺乏溫飽,個人覺得生日會好奢侈


子爵府

積分: 12747

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 12-8-26 19:20 |只看該作者

你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

唔會, 覺得好煩,買個蛋糕就算, 小朋友已經好開心




水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-8-26 19:25 |只看該作者

回覆:carmen911 的帖子

冇堝




琥珀宮

積分: 174213

親子達人勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-8-26 19:26 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

唔會,攪左一次就算




男爵府

積分: 6157


30#
發表於 12-8-26 19:30 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

我囝一歲生曰會、2歲去旅行... 如是者最後12歲決定乜都唔攪啦



王子


子爵府

積分: 13227


31#
發表於 12-8-26 19:30 |只看該作者
sabun 發表於 12-8-26 17:24
從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,有幾多人真係想去出席他人小朋友生日的party吖! ...

我好喜歡去參加人地既生日會架, 好開心, 又唔駛自己煩.


珍珠宮

積分: 32183

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 12-8-26 19:32 |只看該作者
唔會出去搞 都係一家人切下CAKE咁


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


33#
發表於 12-8-26 20:42 |只看該作者
我冇年年同仔女攪生日會. 生日只會買/整個蛋糕在家食.

但仔女五歲那年會開一次生日會, 邀請幼稚園同班同學, 叫做俾佢在幼稚園有一個開生日會的回憶.


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-8-26 20:48 |只看該作者

回覆:carmen911 的帖子

我唔會年年搞囉!不過一定會年年一家人食飯



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


大宅

積分: 4785

醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-8-26 20:50 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

我未搞過亦唔鍾意搞, 因為好怕麻煩又怕搞得唔好, 不過阿女有講過話下年生日想開生日會, 我都唔知搞唔搞好呀!




侯爵府

積分: 24173


36#
發表於 12-8-26 20:52 |只看該作者
迪士尼兩日一夜plan取代開生日
都好甘


男爵府

積分: 9471


37#
發表於 12-8-26 20:55 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

一次都無只係一家人食下飯切下蛋糕




子爵府

積分: 11980


38#
發表於 12-8-26 21:07 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

我仔今年七歲先第一次喺屋企搞!只叫左四個同學仔,我整d野食切下蛋糕!主要都係㑭小朋友玩下,都好開心呀!出年搞既機會都大!




翡翠宮

積分: 78964


39#
發表於 12-8-26 21:12 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

好似從來都無開過



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


公爵府

積分: 25689


40#
發表於 12-8-26 21:16 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會

唔會,,




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo