烹飪搵食

跳至

首頁
12345...21

尾頁
   48


男爵府

積分: 8380


21#
發表於 12-8-28 07:22 |只看該作者

回覆:ilj 的帖子

我係用水280g,糖40g,鹽5g,奶粉50g,油40g,高粉450g,用menu1




禁止訪問

積分: 10253


22#
發表於 12-8-28 09:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27278


23#
發表於 12-8-28 09:44 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

易唔易整架?? 我都想整番個~




侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


24#
發表於 12-8-28 10:22 |只看該作者

引用:Quote:GR8+發表於+12-8-28+07:22+我係用水2

原帖由 ilj 於 12-08-28 發表
嘩,450高粉咁多呀,等我整你既半份先.
我尋晚整既腸仔餐肉,岩岩食完,感覺好煙un...已經係湯種,唔知 ...
你係唔係用食譜嗰個嚟整腸仔包㗎?





禁止訪問

積分: 10253


25#
發表於 12-8-28 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


26#
發表於 12-8-28 11:10 |只看該作者

引用:似樣嗎?+ +

原帖由 ilj 於 12-08-28 發表
似樣嗎?
巧靚呀




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


27#
發表於 12-8-28 11:32 |只看該作者

引用:Quote:123baby123+發表於+12-8-28+10:22+你

原帖由 ilj 於 12-08-28 發表
我唔係呀,我見佢都寫錯既連個功能制都,所以無跟佢喇.
我尋日自己周圍搵呀搵呀,抄呀抄呀,比較過,選左呢個.
...
整到幾多個?




禁止訪問

積分: 10253


28#
發表於 12-8-28 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8380


29#
發表於 12-8-28 13:04 |只看該作者

引用:Quote:janis836+發表於+12-8-28+11:32+整到

原帖由 ilj 於 12-08-28 發表
中型都有7個,我無磅佢幾重一個,所以分得唔平均,下次試下先!仲要好努力呀,未做到好軟 ...
豬肉鬆加巧古力包,好似好得,但未食




男爵府

積分: 8380


30#
發表於 12-8-28 13:05 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機


myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 10253


31#
發表於 12-8-28 13:08 |只看該作者

引用:相+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3933


32#
發表於 12-8-28 13:09 |只看該作者
GR8 發表於 12-8-28 13:05
唔錯播


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


33#
發表於 12-8-28 13:14 |只看該作者

引用:相+ +

原帖由 GR8 於 12-08-28 發表
靚仔呀!




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


34#
發表於 12-8-28 13:16 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

我試整左最普通既先!都好好食!阿仔食完一個仲去偷食呀!
myphoto.jpg




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


35#
發表於 12-8-28 13:17 |只看該作者

引用:相+ +

原帖由 GR8 於 12-08-28 發表
食譜呀唔該!同埋包同饀既比例應該係?




大宅

積分: 3933


36#
發表於 12-8-28 13:25 |只看該作者
janis836 發表於 12-8-28 13:16
我試整左最普通既先!都好好食!阿仔食完一個仲去偷食呀!


男爵府

積分: 8380


37#
發表於 12-8-28 13:31 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

牛奶125ml,全蛋液56,糖55g,鹽6g,湯種95g,奶粉7g,牛油30g,高粉250g,低粉100g,酵母6g(個餡同粉團我冇量過咩份量)下次我會量咗先
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


38#
發表於 12-8-28 14:03 |只看該作者

引用:Quote:123baby123+發表於+12-8-28+10:22+你

原帖由 ilj 於 12-08-28 發表
我唔係呀,我見佢都寫錯既連個功能制都,所以無跟佢喇.
我尋日自己周圍搵呀搵呀,抄呀抄呀,比較過,選左呢個.
...
呢d包係唔係一定要用湯種嘅?唔用係唔係會好"鞋"㗎?如整湯種,係唔係跟返書明書食譜就得㗎啦?Thanks!




禁止訪問

積分: 10253


39#
發表於 12-8-28 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-28+發表我唔係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2975


40#
發表於 12-8-28 16:43 |只看該作者
GR8 發表於 12-8-27 23:53
第一機試機包

我刀買左. 都用功能 1 去整. 但整完個包發唔到... 好似你個包一 樣. 但皮好硬. 包芯都可以...

好嘢.. 我都等左好耐有無人出呢部新機.. 可以一齊分享心得

首頁
12345...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo