自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


21#
發表於 12-8-27 23:23 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

老公嫌唔夠鑊氣



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 7577


22#
發表於 12-8-27 23:33 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

因我平時係姐姐煮飯,我老公又唔係屋企食,所以最緊要係平啲能源費




媽媽最愛大小b


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-8-27 23:36 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

電爐都有好處, 煮果陣廚房唔會咁熱, 佢都有分火數, 我等屋企個爐壞左就換




子爵府

積分: 11418


24#
發表於 12-8-27 23:37 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

哇,原來真係會爆架?等我聽晚好好清潔下爐頭啲窿窿先,好驚呀





珍珠宮

積分: 45358


25#
發表於 12-8-28 00:19 |只看該作者
MY PREVIOUS BOSS ALSO HAVE THIS EXPERIENCE,

CAN ASK GAS COMPANY TO CHECK FOR REPAIR

BUT APPROX HKD2-3,000.-


子爵府

積分: 12122


26#
發表於 12-8-28 00:23 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

無端端爆㗎?




瑪瑙宮

積分: 143989

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-8-28 00:27 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40292


28#
發表於 12-8-28 00:30 |只看該作者

回覆:celiaho 的帖子






珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-8-28 00:41 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

Watts數夠火力都夠,我覺得換咗啲煲好乾淨,細火容易控制,大火唔會整到個廚房好熱,明火煮食⋯已經無哂吸引力。



點評

jvma    發表於 12-8-28 10:55


珍珠宮

積分: 41315

牛年勳章 開心吸收勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-8-28 01:00 |只看該作者


象牙宮

積分: 216490


31#
發表於 12-8-28 01:03 |只看該作者
回覆 celiaho 的帖子

其實吾應該封左煮食爐條邊,會容易爆的


珍珠宮

積分: 37295


32#
發表於 12-8-28 01:05 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

工人like同電磁爐,火力夠的。




水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 12-8-28 01:09 |只看該作者

引用:近啲睇下,啱啱用左六年,全個玻璃裂哂+ +

原帖由 celiaho 於 12-08-27 發表
近啲睇下,啱啱用左六年,全個玻璃裂哂
你果個爆左個角…我妹家成個爆開,彈到成廚房都係…煤氣公司C傅話因煮得太耐,過熱,而呢隻料散熱慢,換過第二隻料既爐吾會爆

佢工人真係成曰開爐



點評

西檸  好勁wor!  發表於 12-8-28 07:00


男爵府

積分: 7577


34#
發表於 12-8-28 07:37 |只看該作者

回覆:drizzle 的帖子

我係全個都裂哂呀!不過冇碎出黎咯!




媽媽最愛大小b


男爵府

積分: 7577


35#
發表於 12-8-28 07:38 |只看該作者

回覆:961123 的帖子

我唔知有冇封邊
myphoto.jpg




媽媽最愛大小b


男爵府

積分: 7577


36#
發表於 12-8-28 07:40 |只看該作者

回覆:Purecane 的帖子

係呀!煮完飯2-3個鐘後,廚房都冇人,佢自己無端端爆架!




媽媽最愛大小b


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-8-28 07:51 |只看該作者
10號風球個次,我見有人煤氣爐面都爆,重緊要,直情碎開,下陷,佢無煮食,突然爆左,佢話可能係打風的氣壓關係,佢係租屋住,都重搞.


男爵府

積分: 7933


38#
發表於 12-8-28 07:55 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

我都用緊電磁爐幾年,講火喉一定唔夠明火架啦,但無咁熱同埋安全好多,如果㷛野干水個爐會自動熄,加上電費無煤氣咁貴,我好多時㷛湯蒸野都會較時間制,唔洗睇火,方便好多




大宅

積分: 1415


39#
發表於 12-8-28 07:55 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

爆咗?!?!




大宅

積分: 1415


40#
發表於 12-8-28 07:56 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

爆咗?!?!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo