自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8666

好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 12-8-31 10:13 |只看該作者
1. 支持....自住樓,升跌對我黎講只係字面數字....但未上車既就好難上車


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 12-8-31 10:17 |只看該作者

回覆:jojo1234 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 12-8-31 10:17 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

做乜




男爵府

積分: 7509


24#
發表於 12-8-31 10:18 |只看該作者
jojo1234 發表於 12-8-31 09:22
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
3.吾想


珍珠宮

積分: 32775


25#
發表於 12-8-31 10:22 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

我覺得真係過高,佢跌我都預咗,當然我唔想佢跌太勁,我只係買咗年半,都升5x%,仲要我買個時個個都叫我睇定啲,結果而家仲係咁升,講真就算跌我都唔信短期內跌低過我買入價,因為太多人想買樓,平少少就好快被吸納,除非突然又有好似沙士呢啲咁,但到時都唔會有人再嘈要買樓啦,保住條命仔緊要




珍珠宮

積分: 32775


26#
發表於 12-8-31 10:24 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

唔記得投票,我投1




男爵府

積分: 5227


27#
發表於 12-8-31 10:25 |只看該作者
jojo1234 發表於 12-8-31 09:22
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
1。

現在的樓價高到不同理,未有樓的很難擁有,所以我會希望樓價會下落。


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 12-8-31 10:28 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

2. 冇意見,未夠$買多層,但又唔想自己層樓跌價。




珍珠宮

積分: 33878

最關心BB問題熱投勳章 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 12-8-31 10:30 |只看該作者
1. 支持, 依家樓價確實高得太跨, 如果樓價跌, 自住層樓根本唔會賣, 升跌都冇影響 (因為, 我相信, 跌都係短期)

樓價跌, 可以買多層樓收租.


翡翠宮

積分: 92716

hashtag影視迷勳章 秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


30#
發表於 12-8-31 10:32 |只看該作者
柏架山莊 發表於 12-8-31 09:46
冇意見,夠食夠住,身體健康,唔想心煩

X 2




男爵府

積分: 5997


31#
發表於 12-8-31 10:36 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

1

有樓自住,都想跌買多間收租!

不過個個都仲想買樓想跌都幾難




子爵府

積分: 11945


32#
發表於 12-8-31 10:41 |只看該作者
睇下有幾多本啦


大宅

積分: 1287


33#
發表於 12-8-31 10:42 |只看該作者
2 無所謂
升, 自己物業又有升
跌, 可以買多間收租


公爵府

積分: 26386


34#
發表於 12-8-31 10:42 |只看該作者
TMC3012 發表於 12-8-31 09:24
2/

層樓升左3倍, 就算買多層收租, 都唔知幾時先儲到首期

1.支持


伯爵府

積分: 16754

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-8-31 10:47 |只看該作者
無意見. 唔想諗, 都唔想煩.
我年初賣咗層樓想換大間D. 原本, 我老公仲打算租住先, 等CY上場, 樓市跌再入. 我打死都唔肯. 堅持即賣即買. 因為, 我唔係神仙, 我睇唔通後市. 我亦唔信CY上場會推跌樓市. 而且層樓係自住, 同人租樓都一年十幾, 二十萬(依家可能唔止)啦. 依家想起, 真係執返身彩.


侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


36#
發表於 12-8-31 10:51 |只看該作者
1) 支持
雖然依家坐緊3房(6xx呎), 但c6同我都想換大d既3房, 雖然知道平買平賣, 但如果換到而供既錢又差唔多既話, 當然冇所謂...


禁止訪問

積分: 22404

叻叻勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-8-31 10:56 |只看該作者

引用:2.+冇意見,未夠$買多層,但又唔想自己層樓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11902


38#
發表於 12-8-31 11:00 |只看該作者
想跌, 因而家真係好唔合理
又怕日後仔無能力買樓


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 12-8-31 11:01 |只看該作者

回覆:shystc 的帖子

agree.......so i choose 1.




公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


40#
發表於 12-8-31 11:04 |只看該作者
自住樓...茅意見

升左都開心, 當做抗通脹, 不過心理大於一切

跌左...噢, 噓..., 就係噤囉..

個人認為無須打擊樓市, 只要保持良好溫和升幅就可以了,...嘻嘻, 好老套呵
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo