自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8882


21#
發表於 12-9-2 16:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myce+於+12-09-02+發表阿仔就

原帖由 bchan928 於 12-09-02 發表
飲唔凍寶礦力呀~~~good!!
呢個真係得




男爵府

積分: 7641


22#
發表於 12-9-2 16:19 |只看該作者
myce 發表於 12-9-2 16:02
其實佢冇叫我俾可樂,佢只係打個比喻,如果咩都唔得佢寧願試汽水,都唔想病人脫水啫



...
買葡萄糖粉,少少用來開水 都OK!~


男爵府

積分: 5512


23#
發表於 12-9-2 16:23 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

果皮白粥!




伯爵府

積分: 18117


24#
發表於 12-9-2 16:35 |只看該作者
我諗樓主係怕仔仔脫水要吊鹽水
我女女剛剛又腸胃炎,飲電解飲品想作嘔
如果羅漢果菊花茶白粥唔得,褒湯唔落肉咪ok


伯爵府

積分: 18374


25#
發表於 12-9-2 16:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wister+於+12-09-02+發表唔好

原帖由 myce 於 12-09-02 發表
因為佢唔肯食粥,醫生話如果咩水汁湯都入唔倒肚,就可樂都要試試,唔係就入院吊水。咁我寧願試湯,佢好鍾意 ...
可樂?




男爵府

積分: 8051

畀面勳章


26#
發表於 12-9-2 16:45 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

粥同粥水




男爵府

積分: 9320


27#
發表於 12-9-2 17:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wister+於+12-09-02+發表唔好

原帖由 myce 於 12-09-02 發表
因為佢唔肯食粥,醫生話如果咩水汁湯都入唔倒肚,就可樂都要試試,唔係就入院吊水。咁我寧願試湯,佢好鍾意 ...
飲寶礦X




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-9-2 17:02 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

清煮的通粉,米粉得唔得?我女都肚柯,食左幾日粥唔肯再食粥!荳奶都飲好少,同食白面包+電解質水




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 12-9-2 17:07 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

粥水




珍珠宮

積分: 34871


30#
發表於 12-9-2 17:34 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

好返先飲啦




複式洋房

積分: 479


31#
發表於 12-9-2 17:39 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

鬼佬醫生教:煲熱七喜或雪碧加葡萄糖粉。




男爵府

積分: 6878


32#
發表於 12-9-2 18:25 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

我知道小朋友咩都唔肯食做父母最怕佢餓,但腸胃炎要等佢痾清嘔清曬佢先有胃口再食番野,而家都係飲水同寶礦力or醫生有d一包包類似寶礦力的粉劑,其他佢都無胃口架啦。肯食的話都係食粥做主打,其他等好番先再整肥佢。希望你小朋友快d番。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo