夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 23500


21#
發表於 12-9-7 15:40 |只看該作者


子爵府

積分: 11311


22#
發表於 12-9-7 16:37 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

What's your next step?




大宅

積分: 1170


23#
發表於 12-9-7 17:33 |只看該作者


複式洋房

積分: 328


24#
發表於 12-9-7 18:38 |只看該作者

引用:c6有小3,尋晚佢黐左線,打電話黎鬧我,話

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-07 發表
c6有小3,尋晚佢黐左線,打電話黎鬧我,話我同佢老豆講過啲乜,事實我係乜野都冇講過,62尋日接左個女放學 ...
好黑人憎丫,男人都是死要面,賤人,鬧完舒服晒!
樓主你要加油丫!





大宅

積分: 2054


25#
發表於 12-9-7 19:08 |只看該作者

引用:又賤又無賴 自己做錯仲賴人 痴線架咩! +

原帖由 jessjesslee 於 12-09-07 發表
又賤又無賴
自己做錯仲賴人
痴線架咩!
唉…佢仲同我講62再問我佢有冇返屋企,叫我答話佢有返屋企喎,咩歪理,?要我講大話,如果唔係我地冇得挽救喎!咪即係壯大佢個膽,再者今次係我個女話佢冇返屋企,咪即係要教我個女講大話,埋沒良心講大話我做唔到囉,我暫時唔可以走住,因為未有錢住




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


26#
發表於 12-9-7 19:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15548


27#
發表於 12-9-7 19:12 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

正賤佬




子爵府

積分: 11833


28#
發表於 12-9-7 19:19 |只看該作者

引用:c6有小3,尋晚佢黐左線,打電話黎鬧我,話

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-07 發表
c6有小3,尋晚佢黐左線,打電話黎鬧我,話我同佢老豆講過啲乜,事實我係乜野都冇講過,62尋日接左個女放學 ...
好在62幫你




禁止訪問

積分: 3712

熱血勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回


29#
發表於 12-9-7 19:21 |只看該作者

引用:呢d咁o既賤男,+唔見仲好,+費事勞氣,樓主,+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 357


30#
發表於 12-9-7 19:58 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

忍黎做咩喎...自己一個更快樂




大宅

積分: 1563


31#
發表於 12-9-7 20:23 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

小三唔會逼佢離婚嗎?呢對狗男女係度試探你既忍耐力。樓主,加油!




男爵府

積分: 8523


32#
發表於 12-9-7 20:35 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

沉著應戰


攞哂佢D身家




大宅

積分: 2054


33#
發表於 12-9-7 20:37 |只看該作者
dayday1 發表於 12-9-7 20:23
小三唔會逼佢離婚嗎?呢對狗男女係度試探你既忍耐力。樓主,加油!

當然有叫我C6同我離婚, C6又唔敢做


大宅

積分: 2054


34#
發表於 12-9-7 20:38 |只看該作者
picture 發表於 12-9-7 20:35
沉著應戰

佢冇身家比我拎, 佢攞埋啲養女錢貼晒隻小3度..
未見過D人玩到連養女錢都唔比


子爵府

積分: 10241


35#
發表於 12-9-7 20:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessjesslee+於+12-09-07+發

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-07 發表
唉…佢仲同我講62再問我佢有冇返屋企,叫我答話佢有返屋企喎,咩歪理,?要我講大話,如果唔係我地冇得挽救 ...
車 唔見得你答完有之後佢真係會日日返屋企,變返個好男人囉,佢真係好無賴呀!對住無賴既人,同佢地講道理講真話等於對牛彈琴!jm你要加油!




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


36#
發表於 12-9-7 21:10 |只看該作者


大宅

積分: 3626


37#
發表於 12-9-7 22:04 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

又一件垃圾!
嗰位小三仲以為執到寶




男爵府

積分: 5099


38#
發表於 12-9-7 23:43 |只看該作者


別墅

積分: 586


39#
發表於 12-9-7 23:51 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

又係賤男賤女,有膽做冇膽應,廢物垃圾,幫佢講大話,no way。大家加油....




禁止訪問

積分: 4691

畀面勳章


40#
發表於 12-9-8 00:17 |只看該作者

引用:c6有小3,尋晚佢黐左線,打電話黎鬧我,話

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo