自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


大宅

積分: 3455


21#
發表於 12-9-8 22:55 |只看該作者
pillarfung 發表於 12-9-8 22:52
係我即時收起BB車,咁就無事啦。
我架車攞左好左多野, 摺唔到, 都係自己衰, 最好避之則吉.....


禁止訪問

積分: 30876


22#
發表於 12-9-8 23:00 |只看該作者

引用:Quote:pillarfung+發表於+12-9-8+22:52+係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


23#
發表於 12-9-8 23:01 |只看該作者
比著係我, 一定摌到上天花板


伯爵府

積分: 15721


24#
發表於 12-9-8 23:02 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

如果係我,我會玩大啲,第一時間按制揾車長,然後影佢相。



點評

HappyHappyMaMa  ME TOO  發表於 12-9-9 00:46


水晶宮

積分: 57572


25#
發表於 12-9-8 23:02 |只看該作者
比著我我都好想同佢地開拖
但又真係好怕d人乜都映一餐放上網

唉... 香港係我地既家
點解下下都要我地忍讓佢地?

呢 d pk b6 又無禮貌又野蠻又搶貴晒我地d物資
真係人神共憤


侯爵府

積分: 22470

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-9-8 23:03 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

我都怕咗佢哋,琴日我一個人抱住嘅歲半嘅囝去咗迪士尼玩,不過玩完成日返嚟真係好攰,腰酸背痛。




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-9-8 23:07 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






子爵府

積分: 14001


28#
發表於 12-9-8 23:08 |只看該作者
我都令教過,海洋公園大6 小朋友打我小朋友,職員無制止,要我老公衝入去個跳彈床入面捉住個大6 小朋友,佢父母跟住都衝埋黎,話我老公打佢個仔,當時佢個仔喊緊,比我老公喝倒喊啦,跟住唔洗講就大戰一場,最後得一肚氣,見倒佢地真係要行開九尺遠。


大宅

積分: 2691


29#
發表於 12-9-8 23:16 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

我一定出聲




禁止訪問

積分: 10796


30#
發表於 12-9-8 23:21 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


31#
發表於 12-9-8 23:24 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

死big 6




水晶宮

積分: 53378

畀面勳章


32#
發表於 12-9-8 23:27 |只看該作者


子爵府

積分: 14102


33#
發表於 12-9-8 23:30 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

如果我係你我已經上左youtube
嘈都算 仲要俾佢地啲污糟人隻污糟腳踩自己bb車 點忍呀?!
俾我實開佢波




子爵府

積分: 14102


34#
發表於 12-9-8 23:32 |只看該作者

引用:Quote:lilolilo108+發表於+12-9-8+22:47+如

原帖由 hopeclover 於 12-09-08 發表
好認同, 港鐵應該做d野, 今日真係好驚C6比果幾個B6打>.
咪打囉 即報警拉晒佢班雜種生番




禁止訪問

積分: 22404

叻叻勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-9-8 23:50 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 675


36#
發表於 12-9-8 23:58 |只看該作者

引用:真係想搞個反big6大聯盟 +

原帖由 黃家小新抱 於 12-09-08 發表
真係想搞個反big6大聯盟
讚成吖!搭地鐵去到九龍塘站成日—大班B6冲上車,黑人憎!!!




珍珠宮

積分: 33201

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-9-9 00:03 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


38#
發表於 12-9-9 00:04 |只看該作者
D大陸人來勢洶湧, 而香港人又飽受大陸人的氣, 真係遲早出事!!


大宅

積分: 2285

好媽媽勳章


39#
發表於 12-9-9 00:07 |只看該作者

第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

佢地都痴媽筋架bb車係你自己既私人財產,入面有冇bb都好,總之掂到就唔得




子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 12-9-9 00:08 |只看該作者
本帖最後由 ShaShaB 於 12-9-9 00:09 編輯

唉.......佢地真係好黑人憎.......................!!!!!!!!!!!!!!
可惜我地既hk已經比佢地慢慢入侵了.......當我地覺得hk是我地hk人既家時......果d可惡既b6人都話緊hk係佢地有份,都係佢地既家...

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo