夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2777


21#
發表於 06-4-2 01:16 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!



AGREE!!
feebie 寫道:
D 男人就係咁衰格!死都唔認!


大宅

積分: 2049


22#
發表於 06-4-2 01:19 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

wincy_82:

唔係死都唔認,
係唔比人見到,捉到正都唔認

死未


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


23#
發表於 06-4-2 02:18 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

3G個個...好似得數碼通先有...我老公話要聽電話先check到位置係邊...同埋如果熄左電話就check唔到...而家你唔好比佢知道你check佢...同埋等你老公訓左...唔知道你拎佢電話個陣時...抄低晒d電話號碼...個女人把聲你知道係點架嘛...續個續個打去...記住打埋133...然後留意你老公有咩變動...有咩唔同左...有陣時d男人去滾...唔多唔少都會有d野唔同左...不過一個男人要滾...點阻都阻唔到...但係目前你無證據...所以唯有忍住先...唔好比說話佢聽...同埋比面色佢睇...唔係佢梗加同個女人一齊...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 4234


24#
發表於 06-4-2 12:17 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

唔係架~
3G∼係有得check到位置係邊∼
佢係唔知架∼因為我試過∼
但佢連電話號碼都唔肯改∼點得呀??


子爵府

積分: 10020


25#
發表於 06-4-2 12:43 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

你老公用邊個台ga?
好多間都可以上網check到通話紀錄,唔洗$的。
例如:smartone, one2free, 但sunday就要比$30。
check下未知道邊個tel打得最多,就一定係個死八婆啦!


男爵府

積分: 6554

好媽媽勳章


26#
發表於 06-4-2 13:45 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

D衰男人身有屎,真係乜都做得出o家!!
真係不知所謂!!
"彤豬b"愛"彤豬媽" "彤豬爸"愛"彤豬媽" :-) :-) :pint: :pint: :-)[img align=left]C:\Documents and Settings\User\My Documents\My Pictures\carton[/img]


洋房

積分: 31


27#
發表於 06-4-2 15:50 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

我佢改完電話no.之後我就將張咭飛去我個電話度,啱條8婆琴晚就打咗嚟la,不過個仔唔舒服我先唔同佢嘈之ma,我啱啱打比條8婆,(根本就係之前話要攪到我兩個離婚條臭4),我問條8婆做咩打比我老公,佢當然又係唔認la,話係我老公搵佢喎,我係咁xyz佢話佢正賤人,我一收咗賤人條線之後,我就既時打比個pk6,佢依然都係唔認,重話電話都改埋,過咗去就唔好再講,唔好9唔搭8攪咁多嘢喎,我話佢唔好再攪咁多嘢先真!我重同佢講今次改咗電話之後,除咗你工作上既人同屋企人之外,邊個都唔可以再比人,任何人都唔可以,佢而家表面上應承咗我,不過我一d都唔信佢,佢既信用已經破晒產!


大宅

積分: 3243


28#
發表於 06-4-2 16:29 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

男人衰過一次之後...仲有第2次,第3次,第4次............第n次!!so如果俾我發現...一定唔可以原諒
仲有我會叫隻雞出黎~當面講數......... 唔係我死就係佢亡~!!!!!
KATHY.LIN


公爵府

積分: 25961


29#
發表於 06-4-2 16:51 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

你老公梗係想你唔好嘈啦! 計我話人釘人, 釘實佢, 等佢郁唔得郁!


洋房

積分: 31


30#
發表於 06-4-2 18:51 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

個賤人重要係有老公+!我真係唔明點解佢可以賤得咁緊要!


大宅

積分: 1638


31#
發表於 06-4-2 19:31 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

心死了:
你準備好以後自己照顧自己,就一腳伸開佢啦,呢D男人,留返都無用呀


洋房

積分: 31


32#
發表於 06-4-2 19:39 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

我而家搵近嘢做,當我有足夠能力時,我就唔會再怕我自己照顧唔到個仔,到時佢再玩嘢我先一腳伸開佢都未遲,而家我點都要忍住佢先! :cry:


大宅

積分: 2049


33#
發表於 06-4-2 20:04 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

心死了:

有幾多錢收買幾多錢呀!旁身下都好
以防萬一, 如果有朝一日你忍唔到要走,你唔用囝囝都要用ma


洋房

積分: 31


34#
發表於 06-4-2 23:15 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

我而家做既就只有等,我會努力增值自己,唔可以再比佢以為我無咗佢會乞食!


大宅

積分: 4234


35#
發表於 06-4-3 01:27 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

條賤人有老公仲咁~~~
叫佢死啦~太賤格啦~
聽到我火都黎呀~~好好湊個仔~
唔好為左D賤人咁唔開心∼


複式洋房

積分: 223


36#
發表於 06-4-3 18:20 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

仲有老公~~ 佢有事AR???
咩都好~~要好好睇實C6~~
如果佢都係咁~就打比佢叫佢出黎~
3口6面講清楚佢~~做得出怕咩AR~~
我地支持你GA!!
http://hk.myblog.yahoo.com/bb_shusie 睇下la!!!


複式洋房

積分: 412


37#
發表於 06-4-7 13:01 |只看該作者

Re: 我都無法令自己相信佢!

我隻佬都係咁!比我知道佢係呁send sms比人,我已經用左你地個d抄電話呀!打133續個打,但死佬唔應,佢仲殘到將月結單個sms個頁拋棄(唔識寫),依家我咪打電話去smart-tone
叫佢send過張黎,死八婆佢明知死佬有老婆&女.....你地有咩方法幫幫我 :-(
[img align=left]http://photo-origin.tickle.com/image/125/7/4/RL/125740430RL391249036.jpg[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo