烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   11


伯爵府

積分: 17017

畀面勳章


21#
發表於 12-9-13 23:43 |只看該作者

引用:我之前個同事都有教過我整不過佢話落油,唔

原帖由 GCHK 於 12-09-13 發表
我之前個同事都有教過我整
不過佢話落油,唔使落水
我就有少少懷疑lor
我唔使落油亦都冇落水,就咁放薑墊底~~




珍珠宮

積分: 31122

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-9-14 00:06 |只看該作者
呢期好多人整呢味哇~


大宅

積分: 2412


23#
發表於 12-9-14 00:16 |只看該作者

回覆:第一次整電飯煲焗雞

我試過就咁襟一次煲飯製,但唔熟•••

其實應該點整??




子爵府

積分: 12183

2018復活節勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 12-9-14 02:36 |只看該作者


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-9-14 09:01 |只看該作者

回覆:Waifan 的帖子

食雞脾



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 12-9-14 09:10 |只看該作者
dormay 發表於 12-9-14 00:16
我試過就咁襟一次煲飯製,但唔熟•••

其實應該點整??

小時候見父親整,係先用鹽醃雞三.四個鐘,薑蒽放入雞肚內, 跟住在電飯煲底墊椰菜或生菜,倒半杯水在底,按飯煲制,煲好會自動跳制,之後再按一次 , 焗半個鐘才取出。
ps: 有一點跟現在不同的是~~已前用舊式電飯煲,不是西施煲,未試過不知效果一唔一樣............

一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-9-14 09:21 |只看該作者

回覆:第一次整電飯煲焗雞






別墅

積分: 517


28#
發表於 12-9-14 14:20 |只看該作者


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 12-9-14 14:43 |只看該作者
我用金樂煲,高火,25分鐘,再焗10分鐘,細隻雞就蒸20分鐘.


伯爵府

積分: 17955


30#
發表於 12-9-27 02:30 |只看該作者

回覆:第一次整電飯煲焗雞






珍珠宮

積分: 31122

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-9-27 03:06 |只看該作者
正呀! 前幾日先煮左!


大宅

積分: 1770

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


32#
發表於 12-9-27 17:36 |只看該作者

回覆:第一次整電飯煲焗雞

今晚試整




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo