夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 12-9-16 22:56 |只看該作者
錫番佢補數啦


男爵府

積分: 8083


22#
發表於 12-9-16 23:00 |只看該作者
唔知到時我生左會唔會好似你咁呢?


大宅

積分: 4141


23#
發表於 12-9-16 23:04 |只看該作者

回覆:懷孕的確令人變蠢,c6無辜比我話咗餐,哈哈!

same case here, 有時個䐉真係無啦啦塞左咁。

我c6通常都會串番我轉頭「知你飲得低B奶多,連個人都低B埋」(低B奶=低脂奶)
之後會大家一齊笑




珍珠宮

積分: 36038

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-9-17 00:54 |只看該作者


大宅

積分: 3342


25#
發表於 12-9-17 00:59 |只看該作者

引用:++錫番佢補數啦+

原帖由 grace0222 於 12-09-16 發表
錫番佢補數啦
有呀,扮曬蟹咁錫番他!




大宅

積分: 3342


26#
發表於 12-9-17 01:00 |只看該作者

引用:唔知到時我生左會唔會好似你咁呢?

原帖由 heather1106 於 12-09-16 發表
唔知到時我生左會唔會好似你咁呢?
我未生架有咗14w咋,有排變蠢




大宅

積分: 3342


27#
發表於 12-9-17 01:01 |只看該作者

引用:same+case+here,+有時個䐉真係無啦啦塞左咁

原帖由 blackblackie 於 12-09-16 發表
same case here, 有時個䐉真係無啦啦塞左咁。

我c6通常都會串番我轉頭「知你飲得低B奶多,連個人都低B埋」 ...
哈哈,我c6話我什麼不記得也可以,只要記得我是他老婆




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


28#
發表於 12-9-17 02:10 |只看該作者

回覆:懷孕的確令人變蠢,c6無辜比我話咗餐,哈哈!






大宅

積分: 4039


29#
發表於 12-9-17 11:25 |只看該作者
我老公都好樂意放我地既合照係手機到.. 反而我自己係唔會.. 廢事比人見到.. 哈哈


伯爵府

積分: 17955


30#
發表於 12-9-17 11:26 |只看該作者

回覆:懷孕的確令人變蠢,c6無辜比我話咗餐,哈哈!






大宅

積分: 3342


31#
發表於 12-9-17 16:13 |只看該作者

引用:我老公都好樂意放我地既合照係手機到..+反

原帖由 waiyee327 於 12-09-17 發表
我老公都好樂意放我地既合照係手機到.. 反而我自己係唔會.. 廢事比人見到.. 哈哈 ...
哈哈哈,其實我不太在乎有沒有放相,但他要求我放,咁無理由他不放嘛




大宅

積分: 4602


32#
發表於 12-9-17 16:28 |只看該作者

回覆:懷孕的確令人變蠢,c6無辜比我話咗餐,哈哈!

中左閃光彈tim




大宅

積分: 3342


33#
發表於 12-9-17 16:43 |只看該作者

引用:中左閃光彈tim+ +

原帖由 ken3tine 於 12-09-17 發表
中左閃光彈tim
哈哈,是正能量來的,這裡太多不快樂的事,是時間要錯罵下c6,等自己開心下,扮唔知咁罵他一穫




男爵府

積分: 5099


34#
發表於 12-9-17 17:26 |只看該作者


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


35#
發表於 12-9-17 17:37 |只看該作者
大肚大晒


大宅

積分: 3277


36#
發表於 12-9-17 18:20 |只看該作者

回覆:bubuyeung 的帖子






大宅

積分: 3475


37#
發表於 12-9-17 21:32 |只看該作者


大宅

積分: 1237


38#
發表於 12-9-18 00:11 |只看該作者

回覆:bubuyeung 的帖子

搞笑




伯爵府

積分: 15586


39#
發表於 12-9-18 01:42 |只看該作者

回覆:bubuyeung 的帖子

<br><br>


複式洋房

積分: 299


40#
發表於 12-9-18 17:11 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo