單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 395


21#
發表於 06-4-13 18:03 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8832


22#
發表於 06-4-25 05:21 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

有一次貪得意去探個mm生左bb既熟客屋企,
閒談間一聽到我話無老公,佢個反應係...
唔望我,尷尷尬尬,把口就話哦...唔緊要啦..哈哈...
但從此之後就無再去我公司幫襯...
另一次第個客(男)個反應仲大,
look大對眼望住我,呆滯3秒,唔知仲以為佢哽親,
跟住用d好難以致信既語氣問我點解會咁?
(我都想知點解會咁.....)
d人以為我地單親=窮=家庭唔健康=呃中援,
單親細路=壞份子,思想負面
人就係咁,我都未遇過真正視單親為正常既人,
以前我都唔mind俾人知,
親身感受過之後,以家情願講大話都唔講自己單親,
廢事自己唔開心。


複式洋房

積分: 482


23#
發表於 06-4-25 07:53 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

另外重有種人會立即好興奮咁猛咁問 "係呀,點解既?",然後好以查家宅咁問長問短 ?-( 例如:個男人係邊?識左幾耐?點解分開呀?..............直頭想拎我去研究咁
我心諗關你x事咩


大宅

積分: 4714


24#
發表於 06-4-25 08:30 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

Actually!! I will not tell them I'm 單親, it is because I don't anybody ask me why, so trouble!!!!


男爵府

積分: 8287


25#
發表於 06-4-26 10:41 |只看該作者

Re: 單親..好X奇嗎?

我直情想話比全世界聽 :I am a single divorce mother, 我唔想再聽見人地叫我乜太, 有人問起 無論同事or friend, 我會講已離了婚, 無謂再背負呢樣野, 不用理他們, 你點知佢地婚姻係咪好好? Marriage no one can guarantee forever! 我又唔可以左止人好奇, 話之佢拉, 你要歧視我都無法, 掉番轉頭你睇下條前夫, 即刻同人講離婚啦! 方便溝女!


伯爵府

積分: 15417

好媽媽勳章 醒目開學勳章


26#
發表於 06-5-7 02:42 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

我個親戚都係單身媽咪,我唔覺得有野


複式洋房

積分: 256


27#
發表於 06-5-7 15:24 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

單親=窮=家庭唔健康=呃中援,
單親細路=壞份子,思想負面

我覺得甘係因為有小部份單親媽唔爭氣影響曬O者.
就好似BAND3 中學甘.一听到就= 壤,唔讀書,打交,講粗口,食煙=.="全部都係負面一樣,HK係甘嫁啦,成日都用D D 野黎行量人..~BAND 3中學咪其實又係一小部份人衰格...搞到成間SCH 都衰~
sako 寫道:
有一次貪得意去探個mm生左bb既熟客屋企,
閒談間一聽到我話無老公,佢個反應係...
唔望我,尷尷尬尬,把口就話哦...唔緊要啦..哈哈...
但從此之後就無再去我公司幫襯...
另一次第個客(男)個反應仲大,
look大對眼望住我,呆滯3秒,唔知仲以為佢哽親,
跟住用d好難以致信既語氣問我點解會咁?
(我都想知點解會咁.....)
d人以為我地單親=窮=家庭唔健康=呃中援,
單親細路=壞份子,思想負面
人就係咁,我都未遇過真正視單親為正常既人,
以前我都唔mind俾人知,
親身感受過之後,以家情願講大話都唔講自己單親,
廢事自己唔開心。


別墅

積分: 849


28#
發表於 06-5-8 18:40 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

我又想問下你哋點同屋企人講呀(我指父母)?因我覺得唔知點同佢哋講,又唔想佢哋擔心!


別墅

積分: 674


29#
發表於 06-5-8 23:01 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

同屋企人講好易姐,咪照講lor! 屋企人幾時都係最支持你的,當然,佢地傷心會有,但和家人說了,心情一定會好d.
我家人都不知幾支持我,但我冇特登和其他人講,因為d人一定問長問短. 而且我認為冇必要同人交代lor!


民房

積分: 110


30#
發表於 06-5-9 04:32 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

同意....

玲 寫道:
另外重有種人會立即好興奮咁猛咁問 "係呀,點解既?",然後好以查家宅咁問長問短 ?-( 例如:個男人係邊?識左幾耐?點解分開呀?..............直頭想拎我去研究咁
我心諗關你x事咩


伯爵府

積分: 15417

好媽媽勳章 醒目開學勳章


31#
發表於 06-5-9 12:33 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

我識得一位 單親媽咪,仲要係大陸人,一個女人帶3個女,老公死佐,但係佢可以供3個女出國讀書,自己又有埋樓。我覺得佢真係好勁,好佩服佢


複式洋房

積分: 257


32#
發表於 06-5-9 16:45 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

hi ,

好似我咁, 個仔仔跟我姓 , 診所d人一問完我個仔個名 , 之後就見我個姓...個d表情就好奇怪嘞...O晒咀咁....唉, 有時覺得唔開心, 不過已經選擇咗, 我會勇敢去面對 :-P


民房

積分: 110


33#
發表於 06-7-1 00:46 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?


別墅

積分: 974


34#
發表於 06-7-1 01:17 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

不過我都怕俾人知我係單親,d人會戴有色眼鏡囉! :-( :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


35#
發表於 06-7-1 01:27 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

做好自己就不用怕...因為我們要面對比人多,但小朋友會知有個錫自己的媽媽,,,,,就足夠...對嗎? :wink:
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 1005


36#
發表於 06-7-1 12:04 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

vane 寫道:
做好自己就不用怕...因為我們要面對比人多,但小朋友會知有個錫自己的媽媽,,,,,就足夠...對嗎? :wink:



禁止訪問

積分: 5142


37#
發表於 06-7-2 23:39 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1245


38#
發表於 06-7-4 09:29 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

世上的媽媽係最偉大的
雖然∼我自己不是單親媽媽...但我又唔覺得做單親媽媽係有問題哦而且重覺得肯選擇努力咁為自己及自己的仔女生活的單親媽媽比其它媽媽便偉大...單親媽媽萬歲...


大宅

積分: 2749


39#
發表於 06-7-15 01:01 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

曾己何時 我都好羡慕人地1家大細 係公園玩 同食飯 點解我無 尢其我同個大仔出街時 我都會林 比唔到佢呢種溫馨個大仔 好唔開心架 覺得對個仔好唔公平
bb 5月 出世la    http:///album.php?op=album&mid=184776&folderid=1653864&u=0]入黎睇下la


禁止訪問

積分: 8146


40#
發表於 06-7-15 22:56 |只看該作者

Re: 單親..好出奇嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo