夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2223


21#
發表於 06-4-16 22:12 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

有節奏.. ,咁你仲唔係佢耳邊唱歌


男爵府

積分: 5140


22#
發表於 06-4-16 23:59 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我已早訓過佢
但我好易醒
我有時係夾硬比佢嘈醒
我發現佢PAR向度訓就無聲
其他睡姿都有


大宅

積分: 2223


23#
發表於 06-4-17 01:06 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

PAR係道訓真係會無聲 定係雲左咋


男爵府

積分: 5140


24#
發表於 06-4-17 08:42 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

頂...原來par向度都有
所以我今早7點幾起左身訓唔番
我依家出左房佢又無鼻"寒"聲
真吹帳!


子爵府

積分: 11063


25#
發表於 06-4-18 22:21 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我都想知怎樣訓可以無鼻"寒"聲呀...有咩好提意呀...有無好方法係得架.....唔通真係要分房訓才得???? ?-( ?-( ?-( :-(


公爵府

積分: 25339

BK Milk勳章 畀面勳章


26#
發表於 06-4-18 22:33 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我老公d鼻鼾聲我都可以接受,
我覺得最難頂都係d磨牙D聲
每次聽到佢磨牙,我一定推佢塊面

nicoletteliu 寫道:
我老公唔止鼻寒
仲加埋磨牙~
聽到都毛管"動"
好似門較生秀eat~eat~聲 :tongue:


別墅

積分: 527


27#
發表於 06-4-18 23:20 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我老公正常時都有少少, 傷風時同太攰時就會勁好多, 我試過將佢打側身訓會好d(因為粒喉嚨唔會塞住條氣管)
好多時俾佢嘈到訓唔到, 眼光光到天光, 有時要上bk上到天光, 第2朝仲要返工架!
有時將佢推到打側訓, 無鼻鼾聲一陣, 跟住佢又平訓有返鼻鼾聲, 我唯有成晚將佢推到打側訓, 佢又成晚自自然然平訓, 推推下佢仲 我:"唔好再推喇, 我要訓呀!" 點知第朝早佢完全唔記得有咁既事發生, 仲話無打過鼻鼾tim!
用手推下佢個鼻都得架!
:wave: 我和我的唐BB~Matthew ;-) 我要盡心盡力愛我的囡囡和囝囝, 更要加陪地盡心盡力照顧我這個特別的唐寶寶。:-P 無論發生甚麼事都對他們不離不棄。


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 06-4-19 00:10 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

好嚴重的話可以睇吓醫生


大宅

積分: 2593


29#
發表於 06-4-19 02:09 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我老公鼻"寒"聲都好勁!我都習慣了!
我都想佢去睇下醫生,但佢每次話去都冇去.....


公爵府

積分: 25047


30#
發表於 06-4-19 10:24 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我bf都有鼻寒聲,都幾大聲下,但係我用手指推推佢個鼻就會無聲,隔一陣,就會有再嘈過,都唔明點解佢會咁嘈...
8-)


洋房

積分: 95


31#
發表於 06-4-19 17:52 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我老公都唔肯睇醫生ga ,佢話 好平常wor , 又唔肯食藥,都唔知點好,係咪有種叫鼻鼾貼 ? 有無效呢 ? 有無人試過 ?-(


大宅

積分: 2698


32#
發表於 06-4-19 19:24 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

[quote]
candymanho 寫道:
我老公正常時都有少少, 傷風時同太


別墅

積分: 527


33#
發表於 06-4-20 00:14 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

推一推佢咪靜一靜 law, 唔推佢又嘈過! 我有晚好攰, 俾佢嘈到訓唔到, 為咗想靜d俾自己訓, 我成晚不停咁推佢, 以為靜咗可以訓啦, 佢又嘈~我又要推.......如是這, 我眼光光咁推下推下見到個天已經光喇, 個鐘已經係五點半, 我諗今次死梗喇, 最多仲有兩個鐘就要起身了, 好攰呀! 救命呀! 就係咁, 我就帶住個黑眼圈返工...... :-(
咁你有無試過推到天光鴉?
二小姐 寫道:
我bf都有鼻寒聲,都幾大聲下,但係我用手指推推佢個鼻就會無聲,隔一陣,就會有再嘈過,都唔明點解佢會咁嘈...
:wave: 我和我的唐BB~Matthew ;-) 我要盡心盡力愛我的囡囡和囝囝, 更要加陪地盡心盡力照顧我這個特別的唐寶寶。:-P 無論發生甚麼事都對他們不離不棄。


洋房

積分: 95


34#
發表於 06-4-20 19:49 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

梗有啦 :-( :-( 成晚無得瞓, 真係好慘ga :-( :-(


禁止訪問

積分: 30006


35#
發表於 06-4-20 22:53 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11375

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 06-4-21 13:33 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我老公又係有啊,好似雞啼一樣~~煩到死啊
不過提醒各位媽咪,有鼻"寒"其實 係唔好GA,請你地留下老公的身體情況...
:-D


男爵府

積分: 8716


37#
發表於 06-4-21 14:33 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我老公無論平


翡翠宮

積分: 85870

2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 06-4-21 14:35 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

頂唔順
自由太多會令世人失去平衡


大宅

積分: 3773


39#
發表於 06-4-21 15:56 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我都係選擇早訓過佢......如果比佢早訓過我就死更啦, 有排都訓唔到啦


複式洋房

積分: 413


40#
發表於 06-4-21 16:10 |只看該作者

Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦

我老公都好死嘈,好似King Kong 大叫咁,我真係頂佢唔順。我叫佢'唔好嘈',佢會答我 '唔嘈喇',跟住就再嘈大聲d.
我踢佢一腳,佢會踢噃我一腳,俾佢激死。

第2朝,仲話自己冇嘈  :tongue: :tongue:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo