Re: 我頂唔順老公鼻"寒"聲啦
推一推佢咪靜一靜 law, 唔推佢又嘈過! 我有晚好攰, 俾佢嘈到訓唔到, 為咗想靜d俾自己訓, 我成晚不停咁推佢, 以為靜咗可以訓啦, 佢又嘈~我又要推.......如是這, 我眼光光咁推下推下見到個天已經光喇, 個鐘已經係五點半, 我諗今次死梗喇, 最多仲有兩個鐘就要起身了, 好攰呀! 救命呀! 就係咁, 我就帶住個黑眼圈返工...... :-(
咁你有無試過推到天光鴉?
二小姐 寫道:
我bf都有鼻寒聲,都幾大聲下,但係我用手指推推佢個鼻就會無聲,隔一陣,就會有再嘈過,都唔明點解佢會咁嘈...
:wave: 我和我的唐BB~Matthew
;-) 我要盡心盡力愛我的囡囡和囝囝, 更要加陪地盡心盡力照顧我這個特別的唐寶寶。:-P 無論發生甚麼事都對他們不離不棄。