婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2222


21#
發表於 12-10-3 15:28 |只看該作者
回覆 ananlo 的帖子

我好有同感,同c6一家食一餐飯我都想死


複式洋房

積分: 468


22#
發表於 12-10-3 16:29 |只看該作者
以前個仔未出世個個星期六都要同6299食,生左仔我淨係大時大節先出現,但我都想死。每次見到99佢都黑起塊面,我連叫都唔想叫佢。


大宅

積分: 1617


23#
發表於 12-10-3 16:39 |只看該作者
99比更可怕


別墅

積分: 509


24#
發表於 12-10-3 16:46 |只看該作者
ananlo 發表於 12-10-1 00:49
有無jm都有這種感覺?

有時我真係唔識得點處理呢種關係,老公又唔明。好似叫我同c6一家食一餐我都想死咁。 ...

非常認同有時夜晚3點幾訓醒諗起第2日/過1,2日要見佢地....就會失眠....


男爵府

積分: 5979

虎到金來勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 12-10-3 16:55 |只看該作者
唔同住已經好好, 我大住個肚仲要一齊住, 個人衰格又唔鬧得佢,
終於頂唔住要搬走, 如果唔係我都有產前抑鬱~~


大宅

積分: 3867


26#
發表於 12-10-3 18:07 |只看該作者

引用:Quote:Jolin_Yuen+發表於+12-10-1+11:23+補

原帖由 Ka__Ying 於 12-10-01 發表
我就好睇唔開而令到自己同C6關係好差。我都好想解開心結但不知從何入手。我試過去搵婚姻扶導但只有我去係冇 ...
唉!我同你一樣!我個人性格係五小氣但勁記仇!一諗到隻99離間我同姑仔!搞風搞雨搞事搞非!仲要當年用死來迫我c6同我分手!搞至老公同我搬出去住!(好事)以家詎個好得17都比佢迫走埋,仲要姑仔當個屋企係酒店!抵99死既!呢d野係你1手做成




子爵府

積分: 11089


27#
發表於 12-10-4 00:15 |只看該作者

回覆:p_olivia 的帖子

我夠係啦!一年先見幾次,大家都知唔啱倾。早二曰中秋做節,99攞件織咗一半嘅出來,話織比我個女,問我要長or短袖?圓定V領,噤我米答要長袖V领囉!點知佢即刻話長袖唔好,要短袖啦。V领唔好,要圓领啦你地話呢d人究竟咩心態,嘅然我答咩你都唔like,又何必問我呢?


大宅

積分: 1281


28#
發表於 12-10-7 04:09 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

我同樓主你完全地一模一樣。
我地住樓上樓下 我都好唔開心。
精神緊張幾時又見到佢




別墅

積分: 932


29#
發表於 12-10-7 04:55 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

生左bb既媽咪就話迫住要上去食飯姐
因為6299要見孫而BB又要痴住媽咪
但未生細路既,6299要見既只係自己個仔
咪尤得C6自己返去囉
自己又唔使受氣
隻99都可能好開心個新抱唔駛篤眼篤鼻




大宅

積分: 4596


30#
發表於 12-10-7 10:06 |只看該作者

回覆:toby1357 的帖子

總知唔啱傾,見一秒都多。
莫講話人未去到99家,知到要去那刻的壓力同唔開心都有架。




子爵府

積分: 10478


31#
發表於 12-10-7 15:46 |只看該作者
我結婚頭2-3年住喺6299隔幾條街, 好多時朝早我仲未起身99就一個奪命call話而家上緊嚟or叫我落去俾d嘢我, 大佬呀! 眼都未爭大就要即刻仆起身9秒9梳洗換衫恭候佢, 但其實只係俾d無謂嘢我e.g. c6唔重要嘅信件、啊某親戚旅行完的手信、99買多左食唔晒的生果、餸等等........真係好唔明點解唔早少少約定 , 每次都係睡夢中被要求"立即"起身,真係攪到精神壓力好大 ! c6話過佢N咁多次都係咁! 第2樣就係99永世打電話搵人一定要即刻搵到先罷休, e.g朝早6-7點c6起身在廁所梳洗&開大, 我在房瞓緊, 99打完我屋企電話冇人聽, 即刻c6手提跟住響, c6聽唔到, 我的電話一定又會響, 次次我都會黑晒面口擲個電話入廁所俾c6, c6一聽又係講埋d唔急切嘅野, 但我已經成個醒晒! c6開緊工唔聽電話, 就會打嚟問我佢個仔係咪唔得閒聽, 明知故問! 但係又冇緊要事!
好彩舊年終於搬離佢地, 仲搬到冇雷公咁遠, 終於唔洗受精神折磨, 但奪命追魂call依舊如常!
Hi


大宅

積分: 2905


32#
發表於 12-10-7 19:30 |只看該作者
ananlo 發表於 12-10-1 00:49
有無jm都有這種感覺?

有時我真係唔識得點處理呢種關係,老公又唔明。好似叫我同c6一家食一餐我都想死咁。 ...
同你一樣有呢種感覺. 可能我嚴重過你, 我連去見佢啲親戚都唔想....我話唔去, 老公就實話我! 一聽到老公話62 99 姑奶幾時出嚟, 我好唔鍾意, 不過我無權反對!其實我都幾衰, 有時連同佢講多一句嘢都唔想.....望多一眼都唔想...


子爵府

積分: 11112

父親節2025勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


33#
發表於 12-10-7 19:34 |只看該作者
我都覺得好辛苦,因為我曾經經歷過。


大宅

積分: 2905


34#
發表於 12-10-7 19:37 |只看該作者
toby1357 發表於 12-10-7 04:55
生左bb既媽咪就話迫住要上去食飯姐
因為6299要見孫而BB又要痴住媽咪
但未生細路既,6299要見既只係自己個仔 ...
我大肚嗰陣, 叫c6自己返入去見佢哋, 我話佢哋係想見你, (我好鼓勵佢返去呀媽度!) c6一定要我一齊入去, 到而家生咗, c6話我唔想入去都得, 不過佢話自己帶BB入去, 我又唔制呀! 唔忍心BB比人哋玩嚟玩去..對住佢大聲講嘢...唔洗手掂佢, 用咀錫BB...等等...所以而家焗住要入去...不過入去會坐的士囉...等c6 62 99 赤吓都好.....(所以中秋入完, 而家都無要求BB入去...)



大宅

積分: 3546


35#
發表於 12-10-7 22:17 |只看該作者

回覆:VIKAZ 的帖子

好明白!因為99做過亦講過一些令我嚴重受傷的事及說話為左老公,已盡量扮無事,應酬他們。但每次知道快要見面,就感到好困擾,甚或會無故生病




禁止訪問

積分: 1680


36#
發表於 12-10-8 02:59 |只看該作者

引用:生左bb既媽咪就話迫住要上去食飯姐 因為629

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3502


37#
發表於 12-10-8 12:22 |只看該作者
回覆 ananlo 的帖子

直頭聽到把聲都唔想,一啉起佢的行為同說話(自己啱晒,是地球上最偉大的母親,當個仔細蚊仔咁鬧,無理取鬧發脾氣,成日要人要$要禮物,要求老公俾BB佢揍,完全沒有問過我意見)就心情差。老公雖然知佢的問題,但由細到大習慣了,所以聽完就算,我未有這道行,老公叫我對她別太認真,FRIENDS就叫我當佢唱歌...


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


38#
發表於 12-10-8 14:41 |只看該作者
結婚頭三年真係好辛苦 , 攪到抑鬱更嚴重 ! 老公當時對6299都係"好好好~~~"的...
頂唔順同佢分居左接近一年~~

之後因為有左女女所以走返埋一起, 老公有左好大改變 !

到現在6299對我來講無什麼壓力, 更唔會因為佢地而唔開心精神緊張 !
因為學會左唔需要介意佢地做既任何事,講既任何野~

我都係咁同老公講"唔係因為好愛你,唔想你難做,同6299已經反左面~ 到現在我都仲俾個女佢地見都係為左你"





男爵府

積分: 7607


39#
發表於 12-10-8 15:26 |只看該作者
哈哈, 我係而家大左肚係同6299一齊住, 有時都會氣頂頂, 不過惟有自己睇開d, 一年搬樓花起好就可以搬, 心裡面要諗住可能你忍人人地都忍緊你呢....
不過C6有時話去旅行都想同6299一齊去, 我就真係接受唔到, 去旅行已經要洗好多, 如果去左唔開心, 我真係會顛


男爵府

積分: 7607


40#
發表於 12-10-8 15:31 |只看該作者
purple_lily 發表於 12-10-7 22:17
好明白!因為99做過亦講過一些令我嚴重受傷的事及說話為左老公,已盡量扮無事,應酬他們。但每次知道 ...

下, 我睇過有單新聞, 個太太有左抑鬱, 洗左10萬, 睇左好多E生同試左好多方法都唔得, 原來後來最MAIN POINT個太太係同99住, 一直住得唔開心, 又發洩唔到, 屈埋屈埋, 唔搬係E 唔好, 幾得人驚

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo