時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


21#
發表於 12-10-2 20:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25126


22#
發表於 12-10-2 20:31 |只看該作者
其實我覺得係兩回事, 意外個個都唔想發生, 我都好心傷

但放煙花係旅遊推廣節目之一, 年年都有好多人睇

講真life must go on, 我20年前除夕夜喺蘭桂芳都差啲冇命, 每年新年都諗起件事, 但唔通封咗蘭桂芳唔俾新年慶祝??? 講唔通


侯爵府

積分: 20916


23#
發表於 12-10-2 20:32 |只看該作者

回覆:charmaine_1 的帖子

Agree! Wasting money



成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


珍珠宮

積分: 46300


24#
發表於 12-10-2 20:36 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

我其實都有呢個想法,去世者家人再看到/諗起…都會很傷心




幸福肥師奶


男爵府

積分: 7107


25#
發表於 12-10-2 20:40 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

Agree,我都覺得係燒銀紙咁,其實一年一次已足夠




男爵府

積分: 5284


26#
發表於 12-10-2 20:42 |只看該作者
Totally agree~~~

一年一次已足夠


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


27#
發表於 12-10-2 20:46 |只看該作者
慘事無人想發生, 但發生了, 痛過後仍要生活如常, 在

其實煙花背後, 還有其他意義, 哀悼和慶祝, 兩者可共存


水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


28#
發表於 12-10-2 20:47 |只看該作者
agree


別墅

積分: 893


29#
發表於 12-10-2 20:48 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

agree,一年一次已經夠,多就冇意義




禁止訪問

積分: 8078


30#
發表於 12-10-2 20:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


31#
發表於 12-10-2 20:50 |只看該作者

引用:其實我覺得係兩回事,+意外個個都唔想發生,+

原帖由 tsewong 於 12-10-02 發表
其實我覺得係兩回事, 意外個個都唔想發生, 我都好心傷

但放煙花係旅遊推廣節目之一, 年年都有好多人 ...
我都係咁諗,意外大家都唔想,但民娛活動係無衝突的




大宅

積分: 1484


32#
發表於 12-10-2 20:53 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

Agree




侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-10-2 20:55 |只看該作者

其實每次見電視放我都同樓主一樣諗法,點解要咁燒左啲$去,點解唔用黎做下善事,就咁响半 小時燒幾百 萬 , 好嘥$,放 煙花其實冇咩新意而且一年重放幾次


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


34#
發表於 12-10-2 20:56 |只看該作者
91年初二都有發生不幸事件
照推論應該連初二都取消埋佢


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 12-10-2 20:56 |只看該作者

引用:其實我覺得好似以前咁,逢年初二放一次就夠

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


36#
發表於 12-10-2 20:56 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

完全同意,但中國一向好大喜功,有錢都唔會幫啲山區窮人,每次有災難都係要香港人捐錢去救災




禁止訪問

積分: 81803


37#
發表於 12-10-2 20:58 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11780


38#
發表於 12-10-2 20:58 |只看該作者
ungoobee 發表於 12-10-2 19:31
對於我地呢啲睇過好多年煙花、又有能力去作其他消遣活動嘅我地,煙花匯演或者好悶好冇意思。但對於低下階層 ...

好同意,將三百萬元除四十萬人(未計電視觀眾),其實花費不太,亦不是公帑,放煙花其實是一種眾樂樂活動,從成本效益來看是相當高。至於說一年放一次煙花就夠,我情願秋天放,好過冬天放,冬天根本並不適合放煙花,效果亦欠佳


伯爵府

積分: 17617

好媽媽勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 12-10-2 20:58 |只看該作者
agree


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 12-10-2 20:59 |只看該作者
fionakong2008 發表於 12-10-2 16:06
好多年前,我已教導我女,作文都作呢個題目好幾年,將張放煙花的錢用係其他用途,如機建扶貧等任何一樣,都 ...

AGREE...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo