夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14036


21#
發表於 12-10-4 15:47 |只看該作者

引用:如果你c6冇同你求婚係咪有左都唔結呀?就泥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 639


22#
發表於 12-10-4 15:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winifredwin+於+12-10-04+發

原帖由 lok1229 於 12-10-04 發表
已經結左啦 一生人得一次既野我有少少要求唔過份掛?不過都過左去講黎都無用 係有啲唔知點咁

...
一生人一次,有要求當然冇問題啦~
但樓主話求其,依樣嘢都幾主觀架喎~~可能你C6覺得自己已放咗好多心思,只係同樓主「夢幻般求婚」唔同啫~樓主,試吓將個重點放返去欣賞C6為你做的事,你會開心好多呢^^


奉子成婚唔係問題,問題在於結婚係純粹因為個b...定真係兩個人想進入另一階段啫~




別墅

積分: 639


23#
發表於 12-10-4 16:03 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

我都試過去參加一個童話式的clubhouse婚禮,但最終都係鍾意自己傳統屋邨酒樓式婚宴~~XD\"...地點、形式都只係陪襯,最緊要係主角(自己 & C6)甜蜜開心




別墅

積分: 639


24#
發表於 12-10-4 16:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winifredwin+於+12-10-04+發

原帖由 lok1229 於 12-10-04 發表
已經結左啦 一生人得一次既野我有少少要求唔過份掛?不過都過左去講黎都無用 係有啲唔知點咁

...
啱啱睇到你講自己婚禮個post,你都話你C6宣誓時眼濕濕呢~~依份感動,就算再花得多心思都「做」唔到出唻呢~~大把女仔羨慕你





珍珠宮

積分: 40237


25#
發表於 12-10-4 16:23 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

唔係話有少少要求都唔得,而係c6一直都會對你和bb好先最重要呀!




大宅

積分: 2332


26#
發表於 12-10-4 17:50 |只看該作者
可能佢本身係個實際型而唔浪漫既男人 所以無諗到原來你咁上心 我覺得一個男人係愛你就點都會要你 無論發生咩事都唔會離開你 呢個先係嫁唔嫁得過既重點 況且你地既情況係奉子成婚 好自然求婚呢個動作對佢黎講變左"交功課" 既然係咁就唔好同其他人比較了 否則大把野都可以比 盞搞到自己唔開心


禁止訪問

積分: 14036


27#
發表於 12-10-4 17:54 |只看該作者

引用:可能佢本身係個實際型而唔浪漫既男人+所以

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1107


28#
發表於 12-10-4 18:31 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

有求婚環節代表幸福?包唔離婚?
最緊要妳C6依家點對妳~ 唔好介意過去,開心看將來啦。




子爵府

積分: 12104


29#
發表於 12-10-4 19:20 |只看該作者
我講下我個故仔。其實我老公果個求婚都唔知算唔算求婚。

因為我父母好想我地早啲結婚,咁我就成日都催佢結婚,因為我父母都逼到我好煩。其實我老公好好,對我父母好好,佢都好愛我,當時我地都已經同居緊,結婚係遲早既事。

有一年我又俾父母逼到好煩,於是同佢講結婚,我話父母無所謂,反正佢地唔會想我地擺酒做大龍鳳,註冊左佢地已經好開心。於是我老公好求其咁話“咁你上網揀個日子囉”。我聽完呢句說話,我就好唔開心,亦都無再提過結婚,雖然無所謂啫,但都唔好咁求其吖。

過左兩年,見盡身邊朋友都結婚,我都有啲恨結婚,於是又再提。見佢無反應,當時我又出trip不在香港,一個人孤零零,於是我有啲絕望,我同佢講分手。每次提結婚,我老公都會話等有錢先結。但點為知有錢呢?目標係10萬,但到有10萬既時候可能20萬先夠,20萬既時候就話要30萬。其實女人好簡單,我只不過希望你俾個時間我,一年後有幾多就用幾多,兩年後有幾多就幾多。你只要話俾我知1年後、2年後還是3年後,我就願意等,因為我知道我係在你既人生計劃裏面,係你人生既一部份。

後來我出trip返來,佢帶我去灣仔睇結婚展,個時真係好開心架,話plan下去邊度影結婚相。三個月之後我地真去左影相。但之後一直再無聽過佢提結婚既野,又等唔到佢求婚。以前幾年成日都會好期待佢生日、我生日、情人節、拍拖周年呢啲日子,因為會期望佢俾個surprise我。點知後來講開,先發現佢唔知道應該下一步點做,所以影左相就停晒所有動作。

我有日忍唔住,趁佢返工之後失控打爛晒屋企既碗碗碟碟。後來我地先出去睇結婚戒指,開始plan結婚。

見盡身邊朋友既老公都有好浪漫既求婚,好感動。但坦白講,到左個一刻,我已經無諗過求婚呢樣野,因為成件事都係我lur返來,有時都覺得自己好cheap,有人肯同我結婚,仲想點?起碼還左父母心願。

後來有一晚突然間佢在屋企拎左隻求婚戒指出來,跪在我面前,叫我嫁俾佢,其實我已經無感覺,因為我地當時已經登記左,點都要結婚架啦。我問佢點解無啦啦求婚,佢話有個女性朋友問佢有無求婚,佢話無,個女仔朋友就鬧佢,話佢唔可以咁。

其實我老公到而家都好錫我,我地都相處得好好,結婚4年都仲好sweet。無一個浪漫難忘既結婚就一定係個遺憾,係女人都想當一次主角,俾人求婚架啦。但而家唯有儘量唔諗囉。

有個好老公已經好好,將來既日子更加長遠。





子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


30#
發表於 12-10-4 21:00 |只看該作者
我都無求婚架, 只係一個過程, 唔好咁介意。

大肚婆有時易諗埋一邊, 同自己講其實好少事, 放多D心思響BB度, 到亞B出左世你有排唔得閒, 無咁好心情再煩呢D。


侯爵府

積分: 22374

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 12-10-5 01:24 |只看該作者
能夠恩愛到老比求婚更重要!


禁止訪問

積分: 7079


32#
發表於 12-10-5 02:50 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


33#
發表於 12-10-5 03:09 |只看該作者
本帖最後由 kandyb 於 12-10-5 03:11 編輯

回覆 lok1229 的帖子

一段婚姻係靠愛去維繫,唔係靠求婚或表面野去維繫。老公愛妳先係最重要。
妳有錢,要幾浪漫有幾浪漫;要幾大排場就幾大排場。錢堆砌出黎,先係最唔唔值錢的。

冇必要為左D虛幻既野影響左真實既感情。


瑪瑙宮

積分: 139681


34#
發表於 12-10-5 03:44 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 12-10-5 03:45 編輯

樓主, 有 d 好應真求婚結婚的都離婚收場. 求婚的意義唔係太大. 我 c6 都無求婚. 佢個心係點您不清楚嗎?


大宅

積分: 4342

2018復活節勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-10-5 07:14 |只看該作者

引用:我老公都無同我求婚架喎 我覺得唔重要je..

原帖由 我愛Corina 於 12-10-04 發表
我老公都無同我求婚架喎

我覺得唔重要je..我對而家擁有既,已經好滿足
Me too




禁止訪問

積分: 3938

畀面勳章


36#
發表於 12-10-5 10:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4136


37#
發表於 12-10-5 10:50 |只看該作者
我C6都冇同我求過婚


複式洋房

積分: 116


38#
發表於 12-10-13 11:22 |只看該作者


別墅

積分: 561


39#
發表於 12-10-13 15:08 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

求婚只係儀式,妳老公愛妳先係最重要!




子爵府

積分: 13193


40#
發表於 12-10-13 15:48 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

黑人同范范求婚夠曬浪漫吧!幾日前先新聞話佢攬女啜

樓主,呢d型式野睇開d,最緊要以後日子老公錫妳同bb


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo