婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2794


21#
發表於 12-10-5 19:57 |只看該作者
6299對我又唔係太差,係有時講嘢語氣衰啲囉…
要我好惡咁鬧佢、唔俾個孫佢哋見我又做唔出…
我諗移民會對我哋好啲…咁真係無機會見到…


大宅

積分: 3366


22#
發表於 12-10-5 20:39 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

好心你老公唔好咁小氣啦,一代還一代啊,老人家嘅野,見少一日就一日,你問我我覺得佢呢D叫不孝,嬲62還嬲62,關太嫲咩事




子爵府

積分: 10517


23#
發表於 12-10-5 23:14 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

我覺得你有情有義,努力乙水返c6 la




琥珀宮

積分: 169637


24#
發表於 12-10-5 23:57 |只看該作者

引用:唉…我覺得自己好犯賤…為咗帶個囡見男家親

原帖由 starbabymm 於 12-10-04 發表
唉…我覺得自己好犯賤…為咗帶個囡見男家親戚俾老公鬧…

話說我老公極討厭佢家人,已斷絕來往,
不論任何理由,瞞著老公帶個囡離港,點都係你唔啱!如果有mug意外,真係怨你一世!





水晶宮

積分: 74328


25#
發表於 12-10-6 09:58 |只看該作者
starbabymm 發表於 12-10-5 19:53
唉…我認我帶個囡返去確實係自私,無理老公嘅反對…
因為始終個囡係老公嬷嬷第一個曾孫,出世4年都無俾佢見 ...

你62包二奶要個仔比錢...
你62當你C6係搖錢樹...
你62搵唔到你就打比你父母...
咁既62,你仲應酬佢?


水晶宮

積分: 74328


26#
發表於 12-10-6 10:00 |只看該作者
如果你C6對一個咁既老豆仲言聽計從,幫佢養埋29,
你反而要諗下呢個老公係咪可以跟過世.
第日,佢自己有大把錢,都可以包個29,
因為老豆都係咁,
佢都可以覺得無咩野.

幸得你老公做人有宗旨


伯爵府

積分: 16331


27#
發表於 12-10-6 10:19 |只看該作者
starbabymm 發表於 12-10-5 19:57
6299對我又唔係太差,係有時講嘢語氣衰啲囉…
要我好惡咁鬧佢、唔俾個孫佢哋見我又做唔出…
我諗移民會對我 ...
我覺得你有點太婦人之仁啦.


大宅

積分: 4794


28#
發表於 12-10-6 11:21 |只看該作者
回覆 方方媽媽 的帖子


大宅

積分: 4039


29#
發表於 12-10-6 11:37 |只看該作者
其實你冇錯.. 不過你老公咁大反應.. 咪say sorry 算lor..
無謂為佢家人傷自己感情..
你做已做咗.. 唔好理話邊個岩同錯la..


男爵府

積分: 6442


30#
發表於 12-10-6 14:26 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

你老公咁就做實有佢原因,不過我覚得你都無做錯。




男爵府

積分: 7607


31#
發表於 12-10-6 14:35 |只看該作者
其實樓主都係心地好, 唔好唔開心, 好人真係難做, 甘我又明白你C6 點解甘憎你6299, 因為有D 父母真係好自私, 你睇之前餓死自己BB 的媽咪就知,
但你遲D 找個機會同C6傾左, 下一次唔好再犯就OK!!


大宅

積分: 3466

叻叻勳章 睛靈勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-10-6 15:13 |只看該作者
我都支持妳


侯爵府

積分: 21308


33#
發表於 12-10-6 16:03 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

你幫老公積陰德


大宅

積分: 2794


34#
發表於 12-10-6 16:07 |只看該作者
其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太縱我…
唉,點做都總會有人話啱有人話唔啱…
唔俾62見個孫又會俾人話不孝,上一代還上一代等等…
正如我父母咁,佢哋認為我老公唔理阿爸好不孝,
62仲要衰到喺我父母面前話我老公點衰點衰,扮晒可憐…
我老公又唔會解釋,因為點講都無用,我父母都會怪我老公小器、不孝

站喺我老公立場,人只分好人、壞人,無分親、疏,
如果係壞人,就算係親人都要遠離,
唔好俾佢哋影響到生活…

唉,今次見過太嬷(根據老公講,其實份人同62一樣,都係只講錢錢錢)一次就算喇,
總算見過我心無咁內疚,
我都唔想太激嬲老公喇。

至於62方面…點做好呢?
真係企硬鬧佢?定唔聽電話?我唔想再偷偷帶囡見佢喇…
如果佢搵我阿爸點算?又會搞到我爸同老公嘅關係都差埋…




子爵府

積分: 13283


35#
發表於 12-10-6 16:25 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

你做得好好,係你c6"文塞"姐




男爵府

積分: 7175

畀面勳章


36#
發表於 12-10-6 16:31 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

你老公呢個行為,好多jm 都,



親賢能, 遠小人


別墅

積分: 845


37#
發表於 12-10-6 16:46 |只看該作者
starbabymm 發表於 12-10-6 16:07
其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太縱我…
唉,點做都總會有人話啱有人話唔啱…
唔俾62見 ...

我相信唔會有仔女無原無顧咁討厭自己父母,我C6同佢屋企關係都唔好,
因為佢屋企人自細對佢唔好,所以我C6話覺得我同肚入面既仔仔先係佢唯一既親人,
覺得同我一齊之後先知咩叫做家,而我亦覺得到我終老既時候C6先係陪係身邊果位,
所以我一定係幫我C6既。

或者你同我唔同,所以要睇你自己點去衡量,
既然你C6亦原諒你,你亦安心,我就覺得你唔好再理你62好D啦,
因為我見你C6比咁多人覺得佢不孝,令我覺得佢都係得返你一個咁。
至於你亞爸,得罪講,佢又唔清楚你62點對你C6,點可以一口咬定係你C6不孝呢?
有邊個想同屋企人有格夜仇咖?我認為你都要同你亞爸傾傾,等佢唔好再咁諗你C6好D囉。

重點係...你C6做左人亞爸都仲咁討厭自己亞爸,可想言知問題都幾大,
我真心覺得唔好比6299影響你地感情好D。

以上純粹個人意見,不喜勿插。


男爵府

積分: 8523


38#
發表於 12-10-6 21:26 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

我覺得你自己攞黎衰

自把自為

你想幫c6唔係咁幫

唔聽62電話有乜問題??

你62對見你或孫其實都唔係咁有感覺

只不過是邁內見你c6的第一步
你和BB同佢跟本冇感情

你c6同佢抗𧗾你就走去後門放火
你咁做有D背叛c6囉

你真心想c6同佢和解是要等c6原諒佢

呢D野看他們的緣分或你多D陪c6傾計了解下從而開導

千其不要同c6講埋D費話話是親生呀冇佢冇你呀咁


好un耳的

更不要為62講好說話幫佢粉飾太平因為你冇權力和能力去擔保62以後的行為




子爵府

積分: 13658


39#
發表於 12-10-6 22:49 |只看該作者

引用:我覺得你自己攞黎衰 自把自為 你想幫c6唔

原帖由 picture 於 12-10-06 發表
我覺得你自己攞黎衰

自把自為





男爵府

積分: 5654


40#
發表於 12-10-6 23:51 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

咁都嬲




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo