跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1567


21#
發表於 13-2-4 23:48 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 591


22#
發表於 13-2-5 13:37 |只看該作者
冇用過學習筷, 用普通筷子慢慢學識
我囡4歲半才開始學用筷子, 但好快已經控制到


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


23#
發表於 13-4-10 22:12 |只看該作者

引用:差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到

原帖由 pipip929 於 12-10-05 發表
差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到,應該點好?
囝囝歲幾就識揸快子,後黎用咗學習快子反而唔識揸正常快子,一年前唔俾佢再用學習快子,跟住就揸正常快子揸得好好


大宅

積分: 1815


24#
發表於 13-6-14 10:23 |只看該作者
我個女冇教過佢,佢揸揸下就自己識左


男爵府

積分: 7098


25#
發表於 13-6-25 17:14 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

我都係無買過學習筷


大宅

積分: 2009


26#
發表於 13-8-1 01:53 |只看該作者
兩歲畀短筷子小朋友用, 冇直接教佢, 小朋友睇大人食飯就會模仿用筷子, 又因為兩歲未定利手, 所以左手用下右手用下, 結果而家兩隻手都可以用筷子食飯


複式洋房

積分: 340


27#
發表於 13-8-15 22:03 |只看該作者
好細個就用學習筷到4歲已可用普通,不過都會俾普通細對,唔係大人用嗰啲


別墅

積分: 721


28#
發表於 13-8-17 14:37 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

佢鍾意食咩,投其所好時用。我2個仔都鐘意食壽司,所以好快就懂用普通快子。


複式洋房

積分: 401


29#
發表於 13-8-24 23:45 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

我個仔仔到而家5歲半都仲未識揸呀,因为5歲前都係用緊學習快,叫我學佢話情願用匙筆喎,你地就點算

岩岩有左6星期、期實好開心但又好擔心~因為出現左第一胎無既頭暈,作嘔,甩頭髮


洋房

積分: 36


30#
發表於 13-9-6 19:06 |只看該作者

引用:我個仔仔到而家5歲半都仲未識揸呀,因为5歲

原帖由 AugustTsang 於 13-08-24 發表
我個仔仔到而家5歲半都仲未識揸呀,因为5歲前都係用緊學習快,叫我學佢話情願用匙筆喎,你地就點算:naughty ...
我嗰件都係咁,不過我冇擔心,大大下一定識㗎!


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 13-9-6 20:21 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo