2013年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9317


21#
發表於 12-10-8 11:33 |只看該作者

引用:想食野但就頂到食唔到 都分唔清想食定唔想

原帖由 oocholeoo 於 12-10-08 發表
想食野但就頂到食唔到
都分唔清想食定唔想食
me too不知冑痛定頂




大宅

積分: 2918


22#
發表於 12-10-8 11:45 |只看該作者
本帖最後由 Blueso 於 12-10-8 11:46 編輯

回覆 milcc 的帖子


[size=15.199999809265137px]same feeling (6w2d) ,[size=15.199999809265137px]specially at the morning.....未食早餐搭mtr 餓到好反胃,飽又頂....但我又無話嘔[size=15.199999809265137px], 大家係咪?
The best is yet to come..i believe..


別墅

積分: 967


23#
發表於 12-10-8 13:49 |只看該作者
我上星期有兩晚無吃飯, 但一點餓都沒有
有時餓了成日, 到吃飯時又無胃口
這個月我瘦了三磅, 同上胎一樣


複式洋房

積分: 178


24#
發表於 12-10-8 17:34 |只看該作者
回覆 kd729 的帖子

我都驚呀,所以呢幾日喺就算幾咁冇胃口,唔舒服都逼自己食野。


洋房

積分: 96


25#
發表於 12-10-8 17:43 |只看該作者
回覆 myericachan 的帖子

同你一樣


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-8 17:45 |只看該作者
我都係頭暈頭痛, 頂唔住都要食藥先得


大宅

積分: 2840


27#
發表於 12-10-8 17:56 |只看該作者

回覆:myericachan 的帖子

me2


別墅

積分: 920


28#
發表於 12-10-8 22:26 |只看該作者
回覆 baby_112 的帖子

十分認同...我6WK開始作嘔, 到而家9WK了...日日如是, 真係人都癲.
一齊加油!!


男爵府

積分: 9317


29#
發表於 12-10-9 07:43 |只看該作者

引用:回覆+baby_112+的帖子 十分認同...我6WK開

原帖由 bebechee 於 12-10-08 發表
回覆 baby_112 的帖子

十分認同...我6WK開始作嘔, 到而家9WK了...日日如是, 真係人都癲.
我辛苦到喊、c6都頂我晤順




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-10-9 11:42 |只看該作者
尋晚終於淪陷, 係廁所勁嘔, 但嘔完又唔見得好舒服喎


別墅

積分: 920


31#
發表於 12-10-9 15:08 |只看該作者

回覆:baby_112 的帖子

我上個星期又屙又嘔。。。半夜入埋急症! so crazy!! 我c6勁無奈,我勁無助


男爵府

積分: 9317


32#
發表於 12-10-10 08:02 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

好辛苦,已經2天沒返工




大宅

積分: 1534


33#
發表於 12-10-10 10:07 |只看該作者
baby_112 發表於 12-10-9 07:43
我辛苦到喊、c6都頂我晤順

我都有辛苦到想喊, 好似無晒食野既樂趣咁, 而家先8w, 幾時先捱過呀


男爵府

積分: 9317


34#
發表於 12-10-10 10:19 |只看該作者

引用:Quote:baby_112+發表於+12-10-9+07:43+我辛

原帖由 kitkat53 於 12-10-10 發表
我都有辛苦到想喊, 好似無晒食野既樂趣咁, 而家先8w, 幾時先捱過呀
真係好辛苦,完全食晤到野




大宅

積分: 1534


35#
發表於 12-10-10 10:24 |只看該作者
baby_112 發表於 12-10-10 10:19
真係好辛苦,完全食晤到野

咁你真係辛苦啦, 我都還可以逼自己食到, 係食完辛苦反胃想嘔又嘔唔到姐


男爵府

積分: 9317


36#
發表於 12-10-10 16:31 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

終於嘔了,舒服曬




大宅

積分: 1427

BK Milk勳章


37#
發表於 12-10-13 22:35 |只看該作者

引用:我上個星期又屙又嘔。。。半夜入埋急症!+s

原帖由 bebechee 於 12-10-09 發表
我上個星期又屙又嘔。。。半夜入埋急症! so crazy!! 我c6勁無奈,我勁無助

...
我又係屙,唔知點解




男爵府

積分: 5505


38#
發表於 12-10-13 23:16 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

唔知點解呢幾日嘔出黎啲野好酸,搞到喉嚨好唔舒服


別墅

積分: 920


39#
發表於 12-10-13 23:45 |只看該作者

回覆:elebellman 的帖子

我呢幾日好少少,無屙,但繼續嘔。。
你有無睇醫生?


別墅

積分: 920


40#
發表於 12-10-13 23:46 |只看該作者

回覆:Behappy1437 的帖子

我都係呀。。。好辛苦,最慘係嘔完又唔見得會舒服啲。。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo