2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 81


21#
發表於 12-10-9 20:06 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

我日日都飲半罐汽水先有番D人生樂趣!


男爵府

積分: 5745


22#
發表於 12-10-9 20:35 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

我又唔覺好苦嘅!不過淡到嘔




大宅

積分: 2875

畀面勳章


23#
發表於 12-10-10 00:29 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

我不停食生果,蘋果食最多




大宅

積分: 1431


24#
發表於 12-10-11 23:00 |只看該作者
我都係呀,而家都係食話梅,酸糖,蘋果,仲有而家成日都唔想食飯,只係想食湯粉麵之類


別墅

積分: 843


25#
發表於 12-10-11 23:21 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

我成日都好想食糖,其實有無話唔食得架?定係每日唔超過幾多就ok?


大宅

積分: 2041


26#
發表於 12-10-15 12:55 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

我都覺好苦呀,口仲淡淡地,個陣味有時令到好想嘔 .... 其實點解會口苦既呢?


大宅

積分: 1426


27#
發表於 12-10-16 04:52 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

若果你地食陳皮的話,試下食"八珍""么鳯"果d。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo