2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 843


1#
發表於 12-10-6 23:36 |只看該作者
如題,我成日都覺得個口好苦,可以點樣?


大宅

積分: 1020


2#
發表於 12-10-6 23:41 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

有呀......我會耐唔時食下d酸既野,飲果汁............




大宅

積分: 3338


3#
發表於 12-10-6 23:48 |只看該作者

引用:如題,我成日都覺得個口好苦,可以點樣?

原帖由 lauchuchu 於 12-10-06 發表
如題,我成日都覺得個口好苦,可以點樣?
有啊!我食生果會好好多


子爵府

積分: 13161

BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-6 23:56 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

係呀, 而家飲唔到白水, 所以夜晚食飯果陣會飲返幾碗湯補返數





大宅

積分: 1751


5#
發表於 12-10-7 00:01 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

苦就無乜,但好似食乜都淡而無味,好寡,而家成日都想食酸野,一食完個人會開心返哂




別墅

積分: 843


6#
發表於 12-10-7 10:08 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

有咩酸野好食呀?平時都無點食開呢類野呀!


男爵府

積分: 5316


7#
發表於 12-10-7 10:28 |只看該作者
有啊,所以平時飲薑茶。


大宅

積分: 2009


8#
發表於 12-10-7 15:02 |只看該作者
口淡淡咁囉:;pppp::;pppp::;pppp:


大宅

積分: 1122


9#
發表於 12-10-7 19:26 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

尤其早上,勁苦,食個柑好些
1349609271399.jpg



[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid81/pe539b2f4d66bae008f6a54c99cf57173/faf3420b.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid81/p75b46f90ca53348e019f5a3930cd11b0/faf340b3.jpg[/img][img align=right]http://lilypie.com/cache5/4/020104013.png[/img]


大宅

積分: 1555


10#
發表於 12-10-7 20:11 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

有呀,食完甜野個口仲會有股好難受既味


別墅

積分: 843


11#
發表於 12-10-7 22:54 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

唔通真係要買d鹹濕野食下?但宜家兩個月都未夠,好似早左d喎


男爵府

積分: 5695

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-7 23:09 |只看該作者
會呀, 次次食完野飲完野, 個口都怪怪地咁既味, 好辛苦!


別墅

積分: 718


13#
發表於 12-10-8 00:18 |只看該作者
我會食二寶果汁糖


大宅

積分: 1409


14#
發表於 12-10-8 09:34 |只看該作者
我已經食緊咸濕野了(話梅﹑陳皮﹑西梅乾﹑可樂糖(夠酸)),食完舒服好多,起碼個口無咁寡,個胃又無咁頂。


男爵府

積分: 5070


15#
發表於 12-10-8 12:00 |只看該作者

引用:苦就無乜,但好似食乜都淡而無味,好寡,而

原帖由 teteemem 於 12-10-07 發表
苦就無乜,但好似食乜都淡而無味,好寡,而家成日都想食酸野,一食完個人會開心返哂



...
me2!我食完杯酸乳酪都醒神曬,最衰我唔鍾意食酸薑喬頭。。。都唔知仲可以食咩酸野




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-8 17:49 |只看該作者
我有時口苦苦個陣會食話梅黃皮


大宅

積分: 1020


17#
發表於 12-10-9 14:37 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

依家好鐘意食呢隻糖,因為勁酸,不過要節制住自己唔可以食太多
myphoto.jpg




別墅

積分: 843


18#
發表於 12-10-9 14:52 |只看該作者

引用:依家好鐘意食呢隻糖,因為勁酸,不過要節制

原帖由 tungtung1010 於 12-10-09 發表
依家好鐘意食呢隻糖,因為勁酸,不過要節制住自己唔可以食太多




...
嘩!見到都覺得酸呀


別墅

積分: 843


19#
發表於 12-10-9 14:54 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

尋日去買左幾盒試下囉


別墅

積分: 843


20#
發表於 12-10-9 14:55 |只看該作者

回覆:有無媽媽成日都覺得個口好苦呀?

補相
1349765692758.jpg


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo