時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2822


21#
發表於 12-10-10 10:26 |只看該作者
stephenlau 發表於 12-10-10 08:39
回覆 AndroidUser 的帖子

係大陸地鐵同bus上,大人一般都會讓個位比小朋友坐,可能因為咁,使到小朋友唔習 ...
就係文化差異 lor! 一孩政策之下, 細路大過天, 每個大人都讓細路. 所以, 落到香港細路仍可以隨意大/ 小二便. 他們唔覺有問題 bor, 係香港人小題大做啫.

我一定會讓位比老人家坐唔會讓比細路坐. 老人家會腳痛, 會無力, 會有可能出意外, 所以一定要讓!

細路? 又唔係"跛" 又唔係病, 好氣好力, 精力旺盛, 新陳代謝又快, 一定唔可以讓位比細路. 有時見到女人抱住一個細BB我就會讓, 大BB會行會走就唔讓, 會行會走為甚麼不可以企? 而且, 亦可以練習一下面對"困難", 父母也不要抱他們, 比機會他們自己去克服困難, 我是這樣教亞仔的. 我由細到大都教我仔要讓位比老人家 & 大肚姨姨(孕婦). 此仍國之四維中之"禮義恥"也! 有時亞仔會唔肯讓位, 因為長途車, 有位才可以"瞓覺", 但唔讓位都要知"唔好意思"那就是"恥"嘛, 要由細身教.



禁止訪問

積分: 1939


22#
發表於 12-10-10 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


23#
發表於 12-10-10 13:18 |只看該作者

回覆:廣州地鐵 鮮血四濺 (慎入!極度血腥)

其實我N年前撘地鐡,返工時間,見到有兩個著裙嘅女子,人多有碰撞,喺金鐘起晒飛脚,把傘打來打去咁打交(當然佢地額頭無寫住"唔係香港人"),我都好奇怪又會咁激嘅。。。


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


24#
發表於 12-10-10 13:20 |只看該作者

回覆:廣州地鐵 鮮血四濺 (慎入!極度血腥)

補番公仔先:



複式洋房

積分: 247


25#
發表於 12-10-11 09:46 |只看該作者
回覆 fiababa 的帖子



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo