烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 37201


21#
發表於 12-10-9 13:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-10-08+發表ht

原帖由 jackpotb 於 12-10-08 發表
請問係咪日版SD-BMS105就54分鐘可以完成麵包製作(見日版廣告)?台版SD-BMS-105T就要2小時先可以完成麵包製 ...
我估54分鐘係其中一款特別麵包的程式,而一般麵包最快都要兩個鐘,因為我記得有個買咗日版105H係話個54分鐘係做一款包唔記得詳情




別墅

積分: 816


22#
發表於 12-10-9 13:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jackpotb+於+12-10-08+發表請

原帖由 吉蒂小豬 於 12-10-09 發表
我估54分鐘係其中一款特別麵包的程式,而一般麵包最快都要兩個鐘,因為我記得有個買咗日版105H係話個54分鐘 ...
哦,即SD-BMS105同105T唔計版面文字外,都係有分別...
想問有冇邊間日本代購平?因我去日本網睇,SD-BMS105最平賣21996日元,所以想買日版多d




別墅

積分: 535


23#
發表於 12-10-9 13:31 |只看該作者
上次去台灣已經好想抬一部番o黎,但我地得兩個人,我c6仲要唔食麵包...
平淡是福,知足常樂


珍珠宮

積分: 37201


24#
發表於 12-10-9 13:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-10-09+發表我

原帖由 jackpotb 於 12-10-09 發表
哦,即SD-BMS105同105T唔計版面文字外,都係有分別...
想問有冇邊間日本代購平?因我去日本網睇,SD-BMS10 ...
唔知bor,要有埋105t個specification先知,但台灣官方都冇資料。
其實105t價錢好吸引,如果我未買機我都會買佢而唔係日版,之前同個seller買103,佢好好,有問題都跟得好好,有人試過壞機,寄比佢幫手維修都好幫忙。同埋日版104同105差唔多,多咗四個可有可無程式,你去日本不如買104(15399yen)仲抵





珍珠宮

積分: 37201


25#
發表於 12-10-9 13:34 |只看該作者

引用:上次去台灣已經好想抬一部番o黎,但我地得兩

原帖由 tung1217 於 12-10-09 發表
上次去台灣已經好想抬一部番o黎,但我地得兩個人,我c6仲要唔食麵包...
唔怕105可以做半磅包(150克高粉)




大宅

積分: 1945


26#
發表於 12-10-9 13:38 |只看該作者

回覆:panasonic bms105T 已經出咗!

淘寶有得賣2100人仔。算唔算貴?




珍珠宮

積分: 37201


27#
發表於 12-10-9 13:40 |只看該作者

引用:淘寶有得賣2100人仔。算唔算貴? +

原帖由 sunnygal 於 12-10-09 發表
淘寶有得賣2100人仔。算唔算貴?
好貴,台灣訂回來$1720+$187(運費)+$30(偏遠地區)




別墅

積分: 535


28#
發表於 12-10-9 13:45 |只看該作者
回覆 吉蒂小豬 的帖子

係? 但會唔會得幾款包可以整半磅呢? 唔該晒!!
平淡是福,知足常樂


珍珠宮

積分: 37201


29#
發表於 12-10-9 13:50 |只看該作者

引用:回覆+吉蒂小豬+的帖子 係?+但會唔會得幾款

原帖由 tung1217 於 12-10-09 發表
回覆 吉蒂小豬 的帖子

係? 但會唔會得幾款包可以整半磅呢? 唔該晒!!
唔明?半磅係一個程式,你自己用乜recipe按比例咁減就可以,不過此程式冇得預約




別墅

積分: 816


30#
發表於 12-10-9 13:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jackpotb+於+12-10-09+發表哦

原帖由 吉蒂小豬 於 12-10-09 發表
唔知bor,要有埋105t個specification先知,但台灣官方都冇資料。
其實105t價錢好吸引,如果我未買機我都會 ...
你同邊個seller 買?




別墅

積分: 535


31#
發表於 12-10-9 14:00 |只看該作者
回覆 吉蒂小豬 的帖子

oh! 明白晒! 但半磅就無得預約會麻煩d...
唔該晒你!
平淡是福,知足常樂


大宅

積分: 1945


32#
發表於 12-10-9 14:29 |只看該作者

回覆:吉蒂小豬 的帖子

台灣個網我攪唔掂,話我電話格式唔啱唔比登記!




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


33#
發表於 12-10-9 14:32 |只看該作者
sunnygal 發表於 12-10-9 14:29
台灣個網我攪唔掂,話我電話格式唔啱唔比登記!
你上o左邊個台灣網呀


珍珠宮

積分: 37201


34#
發表於 12-10-9 14:45 |只看該作者

引用:台灣個網我攪唔掂,話我電話格式唔啱唔比登

原帖由 sunnygal 於 12-10-09 發表
台灣個網我攪唔掂,話我電話格式唔啱唔比登記!
你去香港yahoo拍賣打sd bms105t 個賣家叫service_TWxxx
唔係台灣網站




大宅

積分: 1945


35#
發表於 12-10-9 14:46 |只看該作者

回覆:panasonic bms105T 已經出咗!

哈哈哈,原來如此




珍珠宮

積分: 37201


36#
發表於 12-10-9 14:47 |只看該作者

引用:回覆+吉蒂小豬+的帖子 oh!+明白晒!+但半磅

原帖由 tung1217 於 12-10-09 發表
回覆 吉蒂小豬 的帖子

oh! 明白晒! 但半磅就無得預約會麻煩d...
因為要手動放麵團入細pan



點評

tung1217  明白晒,thank you!!!  發表於 12-10-9 14:49


伯爵府

積分: 18698


37#
發表於 12-10-9 15:31 |只看該作者

回覆:吉蒂小豬 的帖子

HK Panasonic 要打靶!
轉CEO啦!咁大個市㘯咁大條財路唔識開拓
我由今年二月用P103用到今時今日,超滿意,如果可以踢走隻牛就完美!

麵包機重要過飯㷛!






大宅

積分: 1945


38#
發表於 12-10-9 16:48 |只看該作者

回覆:cheapbombom 的帖子

P103個桶係咩做?我聽講p104係膠桶?




珍珠宮

積分: 37201


39#
發表於 12-10-9 17:27 |只看該作者

引用:P103個桶係咩做?我聽講p104係膠桶? +

原帖由 sunnygal 於 12-10-09 發表
P103個桶係咩做?我聽講p104係膠桶?
點會係膠?焗時會熔




大宅

積分: 3147


40#
發表於 12-10-9 17:58 |只看該作者
sd bms105t 駛吾駛火牛? 我有朋友剛去左台灣, 如果係台灣買, 平幾多? THANKS.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo