想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1866

最關心BB問題熱投勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-13 09:08 |只看該作者
回覆 tikling 的帖子

我就岩岩5WEEKS, 太早期懷孕....所以自然流產
或者BB好快再黎搵你呢? 醫生同我講...呢個BB咁洩唔要媽媽, 等下一個乖BB黎先生出黎! 加油呀!!
我依家只係睇中醫調理番身體! 中醫話我下個月就可以試下! 不過都有D緊張....因為之前試過一次流產, 又唔知會唔會再一次.........雖然同自己講要放鬆, 但我係當事人...又親身經歷過...少少緊張都在所難免~
我唯有同自己講, 我相信自己係一個好媽媽...所以上天一定俾一個BB我既!! (安慰自己)


大宅

積分: 1078


22#
發表於 12-10-14 11:44 |只看該作者
回覆 CookingBB 的帖子

我也是過2個Cycle再做iui、同你一樣亦是很擔心、我有多囊、聽聞更易小X


大宅

積分: 1140


23#
發表於 12-10-14 12:45 |只看該作者
tikling 發表於 12-10-14 11:44
回覆 CookingBB 的帖子

我也是過2個Cycle再做iui、同你一樣亦是很擔心、我有多囊、聽聞更易小X

我都有聽講多囊會好易小X, 所以要好小心處理..不過不論如何, 有左就要信醫生, 放鬆D, 最緊要多休息,

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo