原帖由 agneswagnesw 於 12-11-13 發表
Sorry !甘遲先覆你是鬆馳熊$350 (兩磅半),詳情請send email給我[email protected],謝謝
...


,遲d會有個facebook專頁,有興趣明年生日再訂蛋糕的話,為表歉意給你一個9折,如有問題可暫send email [email protected] ,預祝你BB生日快樂,身體健康,聰明伶俐
,如有興趣可留email ,日後開了再send 條link給大家,現暫可send email to ([email protected]),因用手提入這個畫面常常load唔到同hang機,所以send email比較方便,而這星期都忙著整仔仔蛋糕,要待星期一才得閒,請見諒