跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 463


21#
發表於 12-10-19 21:48 |只看該作者

回覆:大家諗住係邊度買1歲生日蛋糕?

你會開班教整嗎?我都想親手做個蛋糕俾囡囡




大宅

積分: 1139


22#
發表於 12-10-20 13:56 |只看該作者

引用:哈哈。。其實我指工場係我原本自己間屋,因

原帖由 agneswagnesw 於 12-10-19 發表
哈哈。。其實我指工場係我原本自己間屋,因為依家將bb比左我阿媽湊,想見多bb幾面,直頭平日去左我 ...
好犀利!你會幾時開班?
不過我宜家都好難四圍去,因為我係自己湊B,自己整都難,哈哈




別墅

積分: 925


23#
發表於 12-10-21 21:29 |只看該作者

回覆 回覆:keanbaby的帖子

唔好意思甘遲先覆,剛剛正完蛋糕!Yes,
會開班呀!地點係屯門!每個款式都唔到價!睇下你有無興趣^^
temp_photos.jpg




別墅

積分: 925


24#
發表於 12-10-21 21:30 |只看該作者

回覆 回覆:keanbaby的帖子

唔好意思甘遲先覆,剛剛正完蛋糕!Yes,
會開班呀!地點係屯門!每個款式都唔到價!睇下你有無興趣^^
temp_photos.jpg





別墅

積分: 925


25#
發表於 12-10-21 21:31 |只看該作者

回覆 回覆:Eudora1105的帖子

哈哈!其實有時間學下都可以甘犀利




大宅

積分: 3237


26#
發表於 12-11-7 09:56 |只看該作者

引用:鬆弛熊+ +

原帖由 agneswagnesw 於 12-10-19 發表
鬆弛熊
我想問下你可以幫我整一個嗎?幾錢啊?




別墅

積分: 979


27#
發表於 12-11-7 17:11 |只看該作者
我都煩惱緊呢.........

本來都想買3D蛋糕, 但一定好睇唔好食..

依家睇緊D西餅店搵可愛造型蛋糕


別墅

積分: 925


28#
發表於 12-11-13 01:27 |只看該作者

回覆 回覆:Colakiki1225的帖子

Sorry !甘遲先覆你是鬆馳熊$350 (兩磅半),詳情請send email給我[email protected],謝謝




大宅

積分: 3237


29#
發表於 12-11-13 11:21 |只看該作者

引用:Sorry+!甘遲先覆你是鬆馳熊$350+(兩磅半)

原帖由 agneswagnesw 於 12-11-13 發表
Sorry !甘遲先覆你是鬆馳熊$350 (兩磅半),詳情請send email給我[email protected],謝謝



...
哈哈,我女明天就生日喇




別墅

積分: 581


30#
發表於 12-11-13 12:49 |只看該作者
回覆 keanbaby 的帖子

你好,看到你相的蛋糕好靚,想請問邊到訂架,thx thx pm我呀


別墅

積分: 925


31#
發表於 12-11-13 15:31 |只看該作者

回覆 回覆:Colakiki1225的帖子

真係唔好意思,遲d會有個facebook專頁,有興趣明年生日再訂蛋糕的話,為表歉意給你一個9折,如有問題可暫send email [email protected] ,預祝你BB生日快樂,身體健康,聰明伶俐




別墅

積分: 925


32#
發表於 12-11-13 18:45 |只看該作者

引用:回覆 keanbaby 的帖子 你好,看到你相的蛋

原帖由 hoikimama410 於 12-11-13 發表
回覆 keanbaby 的帖子

你好,看到你相的蛋糕好靚,想請問邊到訂架,thx thx pm我呀
多謝讚賞,是本人做的!由於遲遲未諗到改咩名好所以未有facebook專頁,如有興趣可留email ,日後開了再send 條link給大家,現暫可send email to ([email protected]),因用手提入這個畫面常常load唔到同hang機,所以send email比較方便,而這星期都忙著整仔仔蛋糕,要待星期一才得閒,請見諒
temp_photos.jpg




大宅

積分: 3237


33#
發表於 12-11-14 10:14 |只看該作者

引用:真係唔好意思,遲d會有個facebook專頁,有興

原帖由 agneswagnesw 於 12-11-13 發表
真係唔好意思,遲d會有個facebook專頁,有興趣明年生日再訂蛋糕的話,為表歉意給你一個9折,如有問題 ...
好~希望下年生日或者其他重日可以搵你做蛋糕!記住俾9折




大宅

積分: 3237


34#
發表於 12-11-14 10:14 |只看該作者

引用:真係唔好意思,遲d會有個facebook專頁,有興

原帖由 agneswagnesw 於 12-11-13 發表
真係唔好意思,遲d會有個facebook專頁,有興趣明年生日再訂蛋糕的話,為表歉意給你一個9折,如有問題 ...
重要日子




別墅

積分: 925


35#
發表於 12-11-14 21:16 |只看該作者

回覆 回覆:Colakiki1225的帖子

多謝先!可留email到我email 日後比條link你




男爵府

積分: 7989


36#
發表於 12-11-15 13:07 |只看該作者

回覆:大家諗住係邊度買1歲生日蛋糕?

Tony Wong
myphoto.jpg




大宅

積分: 3824


37#
發表於 12-11-16 23:29 |只看該作者
我見papagallo都好似幾靚不過唔知好唔好食, 請問有無人食過? 另外想請問有無人知邊度可以買到數目字蠟燭呀?


別墅

積分: 925


38#
發表於 12-11-19 21:43 |只看該作者

回覆 回覆:showpig的帖子

玩具反斗城有




別墅

積分: 925


39#
發表於 12-11-19 22:10 |只看該作者

回覆 回覆:agneswagnesw的帖子

大功告成,昨天仔仔生日
temp_photos.jpg




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo